rapilos Geplaatst 4 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2010 Oke Blondie,Zal thema's in de gaten houden.Ga even lekker relaxen meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2010 Perfectionisme en dwangmatigheid.Ik bevind me ook nog steeds wat wiebelig in dat gebied.Wil daar graag een ander keer verder over praten...Welterusten voor straks!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 4 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2010 Rapi en Cathy: ik heb bij Thema's even het draadje "Praten over jouw moeilijkheden" naar boven gehaald (ooit door Bol opgezet). Sluit erg aan bij deze discussie!Lieverds, heb ondertussen gestreken en mn haar gewassen (bah wat haat ik dat toch) en ga nu ff bankhangen.Voor straks alvast welterusten en wie ik morgenvroeg niet meer spreek:good goan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2010 Trusten meiden.Ik duik ook op de bank. Ff H.v. Ned kijken en dan lekker een schoon bed in. Heerlijk.Mensen tot morgen weer en ik hoop voor iedereen dat ie een fijne nachtrust heeft.doeiiiiiiii:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2010 Sara,Heb dat themadraadje even gelezen, bedankt voor het naar boven halen.Jet,Misschien een goed idee om het te zien als een b.p. fase waar je in zit.Probeer maar naar mezelf te kijken van een afstandje, zoals bij yoga geleerd wordt.Voel me wat verward, zo'n scheiding gaat ook niet in je kouwe kleren zitten, al doe ik er dan wel heel stoer over.Goed, genoeg voor vanavond.Ga afsluiten,morgen weer werken.Even gedachten op nul.Zou toch niks voor mij zijn, de hele dag thuis zitten.Lieve allemaal,Wens jullie allemaal welterusten,en een goede vredige nachtrust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2010 groetjes terug aan haar jet, leuk:heart:welterusten allemaalff Law&Orderen dan te bedde:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2010 Even snel een krabbeltje van mij, zonder bijgelezen te zijn.ADB technisch gezien, is het vandaag een prima dag geweest voor mij.Heerlijk dat er een forum is op dat moment, zoals voor mij vanmiddag....TrusteLaterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden