igor Geplaatst 4 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2010 goedemorgen allemaal.een nieuwe week een nieuw begin voor sommigen.K&B heb ik al lekker geknuffeld en kadootjes maar eens even nadenken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2010 de koffie staat klaar en omdat het een feestdag is voor iedereen, slagroom erbij en een beschuitje met roomboter en hagelslag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2010 Hihi Igor. goeiemorgen....Lekker die koffie. Moet weer heel snel , heb me veslapen na een weekend logé ... r@# druk, maar wel heel gezellig, Hm, denk dat knabbel en babbel bij jou ook elke dag dierendag hebben hoor.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2010 Maaar, je ontbijtje kan ik hogelijkst waarderen....heb dank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2010 waarom zet je de wekker dan ook niet 5 min eerder ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2010 ben ik een half duur doorheen geslapen.... als een blok blijkbaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2010 ooohhh dan heb je het blijkbaar nodig. wacht maar ik zal je baas wel even bellen dat je vandaag niet komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2010 Yvonne kruip maar lekker weer in je bedje. ik heb je baas even verteld dat je vandaag niet komt omdat je oververmoeit bent en je even bij moet slapen van het weekend.hij vond het geen probleem dus slaap maar lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2010 Zachtjes allemaal want yvon slaapt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2010 nou zit ik hier weer in m'n uppie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2010 nu kan ik jullie wel wakker roepen maar dan wordt yvon ook weer wakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2010 ik zal jullie wel persoonlijk wakker maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2010 Shhhhhhhhhhhhhht, niet doorvertellen hoor... ben er weer. Lief dat je mun baas gebeld hebt. wat zal hij blij verrast zijn als ik dan TOCH binnen kom huppelen .Moet jij straks weer naar therapie Igor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 4 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2010 morgen allemaal gefeliciteert hebben jullie de slingers al hangen?zet koffie in de boxtralalalaala tralaala traalalala Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2010 BHoe Bor opstaan. je hebt lang genoeg geslapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2010 Wat een langslapers allemaal he?? Ochtendstond heeft goud in de mond, blijkbaar weten een heleboel mensen dat niet. Ik ga even de hond uitlaten... en gelijk wat goud rapen onderweg, hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2010 willen jullie niet persoonlijk wakker gemaakt worden, ik had nog heel wat in petto.Yvonne wat ben je toch een scheet om toch te gaan werken. je baas zei al dat je niet zonder hem kon bloem ook goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2010 Morgu Bloem. Uhhhm neen geen slingers moet ik eerlijk zeggen. Maar windhoos vindt dat niet erg hoor. Is heel gelukkig met een uitgebreide ochtendknuffel.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2010 ik zal eens kijken of er nog een beetje warm water is, dan gebruik ik het koude water wel voor de langslapers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 4 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2010 hahahaha yvonne nou ik neem met taart ook wel genoegen hoor morgen nogmaals Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 4 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2010 morgen igor ook weer een goed zin zie ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 4 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2010 zit ik hier nou in mezelf te praten? waar is het gebak????gaat even bloggen en is zo weer terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 4 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2010 Goedemorgen allen:)Dierendag vandaag? Was ik echt helemaal vergeten:$Straks even wat lekkers voor mijn beestjes halen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2010 quote: Originally posted by: igorYvonne wat ben je toch een scheet om toch te gaan werken. je baas zei al dat je niet zonder hem kon De rakker..... HIJ kan niet zonder MIJ zal hij bedoeld hebben Bloem, je mag mijn stukje taart hoor, Heb het dit weekend weer veel te gek gemaakt..... even op de spaarstand maar weer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2010 Oeps , niet naar de volgende pagina doorgeklikt.Eks en Bor ook een goeiemorgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden