witte Geplaatst 5 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2010 Hier gaat tactive wel iets in ontdekken HarryIk zou m maar ff aanpassen als ik jou was:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2010 ik ga vast afsluiten. en vroeg naar bed (ik heb het in elk geval goed gevoelt vandaag, dat het teveel was)voor straks lekker slapen en morgen gezond en vrolijk weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2010 Hihi, kan er niets aan doen, maar krijg gewoon de slappe lach nu... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2010 maar yvon krijgt de 1e tik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2010 En ik tik lekker terug Igor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2010 En na die tik... trusten Igor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2010 truste IgorDeze dag in ieder geval weer droogGa zo door!!nog steeds druk, druk dus Yvonneen ook qua kilo's nog niet tevreden.Zo ken ik je weer:DWat heerlijk voor je dat je zo een leuk weekend tegemoet gaat.geniet er lekker van!!Sinds deze week valt de vakantie pas echt goed moet ik je eerlijk zeggenWe hebben zoveel gedaan en zoveel ondernomen, dat daar eigenlijk geen tijd voor was.Zag eergister de foto's en toen viel het kwartje pas goed. HOeveel indrukken we daar gezien hebbenWas echt super tof. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 5 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2010 HIj is leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2010 volgens mij krijgt witte nu ook de slappe lach Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lin84 Geplaatst 5 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2010 slaap lekker igor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 5 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2010 Truste Igor, ik blijf wakker en zal waken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 5 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2010 't Is trouwens tijd voor mij.Ik ga nog wat molecuultjes aan elkaar knopen en dan weekend.Voor straks: welterusten, slaap lekkerHarry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jerre1982 Geplaatst 5 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2010 witte: dank je voor de verwelkoming!ben blij dit forum gevonden te hebben! mijn vrouw heeft me wat op weg geholpen:) (met het zoeken naar iets als dit)Lin: weet je nog hoe lang dat duurde die vieze smaak in je mond? had jij ook last van slaperigheid/loomheid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2010 Goedenavond allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2010 Graag gedaan Jerry.Dat doe ik nou nooit he molecuultjes aan elkaar knopen:huh::huh:Maarre succes er mee Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2010 Hoi Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lin84 Geplaatst 5 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2010 Ik zal het echt niet weten hoe lang het heeft geduurt die vieze smaak. Ik ben op 29 mei begonnen met refu. Het lijkt allemaal al zo lang geleden en er is ook al zo veel verandert. Sorry ik kan je geen antwoord geven, ik kan je alleen zeggen dat die vieze smaak over gaat. Van slaperigheid/loomheid heb ik geen last gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2010 Von je moet je berichtje ook nog ff aanpassen hoorOf hou je wel een lekkere tik;)Niet vergeten he, dat dit een overheids chat isMisschien mag ander taalgebruik straks wel met het nieuwe kabinet.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2010 Hoi Jannigje, Jerrie en Lin... Ik knoop ook nooit molecuultjes, ik knoop hooguit mijn jas dicht en zelfs dat maar heel zelden, hihi. Maar ik ben het met 'witte eens... als jij dat leuk vind Har.... Mocht het je gaan vervelen... dan heb ik nog wel wat huishoudelijke klusjes voor je hoor , hoewel ik het idee heb dat mevrouw Teveel dan nog voor mij in de rij staat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2010 quote: Originally posted by: witteVon je moet je berichtje ook nog ff aanpassen hoor Of hou je wel een lekkere tik;) Niet vergeten he, dat dit een overheids chat is Misschien mag ander taalgebruik straks wel met het nieuwe kabinet.... ==========================================Ohohoh, ik snap het nou pas...... hihi, ben behoorlijk blond... Hm, zal ik hem nu aanpassen... of .... of.... Tssssssssssssssss. Oke, ik ben een braaf meisje, mijn hele leven al... Komt goed ,ik ga even aanpassen, tnx voor de tip (of was het nou tik? ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2010 Het was een tiktip Yvonne hou het daar maar op.Ik ga ff tievie kijken, Laterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2010 Laterrrrrrrrrrrrr Witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lin84 Geplaatst 5 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2010 tot de volgende keer maar weer witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden