Spring naar bijdragen

Dinsdag 5 oktober


Yvonne

Aanbevolen berichten

Mogge allemaal,

Will ik heb kippevel van je verhaal maar ze mag je niet zomaar het huis uit zetten. Google maar eens op echtscheidingsrecht/plicht. Het is vreselijk wat je nu weer overkomt maar moet eerlijk bekennen dat ik niet in vriendelijke scheidingen geloof want op het moment dat er zo'n stap genomen wordt is er teveel gebeurd. Liefde en haat liggen dicht bij elkaar net als kan of wil niet. Wens je heel veel sterkte weer met dit verdriet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 191
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

wat ik me nog afvraag... hoe gaan jullie om met het gevoel van schaamte en met het verloren gevoel? ik weet daar op dit moment geen raad mee :s
Ik ben zoveel kwijt... kan de tijd niet terug draaien spijtig genoeg...

Ik probeer er niet aan te denken, maar 't komt toch elke keer weer in me op dat ik zoveel verloren heb...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jetset, bedankt voor het antwoord. Ik snap wat je bedoelt. Het heeft tenslotte tijd nodig om al die zaken te verwerken. Men psycholoog noemde het een rouwproces. Zo voelt het wel aan eigenlijk. Het enige wat ik kan doen is elke dag opnieuw die beslissing maken van niet te drinken. Ik denk dat ik echt moet proberen van dag tot dag te leven, want als ik aan het verleden of toekomst denk, voel ik me rot. Toekomst in de zin van: nu moet ik verder zonder al datgene wat ik ervoor had...

't is eigenlijk toch wel vechten voor mijn leven. Vechten om er toch iets moois van te bouwen. Concentreren op wat ik nog heb en daarop bouwen.

't is echt pijnlijk op dit moment maar ik kan en mag niets anders doen dan er tegen vechten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jerre je hebt nu gezien wat drank met je doet. geen goede dingen. dus stop met die rommel en ga er wat van maken, laat zien wie je werkelijk bent. een mens die ook wel eens fouten maakt (en mag maken)

je voelt je echt niet beter als je gaat drinken, eerder schuldiger en je krijgt en katerkoppie. en ik kan het weten :$ ik ben er weeeeeeeer ingetuint gisteren :devil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jet dat moet een fijn moment zijn geweest. en beterschap met de kindjes ;)

drup K&B liggen hier nu uitgeteld :D ze hebben net zo leuk zitten spelen, tikkertje en gevangenisje :D echt waar. ik heb het zitten bekijken zogauw babbel onder de tuinstoel vandaan probeerde te kruipen vloog knabbel erop af die in de stoel zat. en ging babbel er weer onder. en tikkertje mekaar in de bips (netjes toch?) bijten en wegrennen. echt heel apart.
ik heb ze een klein beetje verwend gisteren een nieuw kussen en wat lekkere hapjes en zo'n bal waar je brokjes in kunt doen. het zijn ook zulke scheetjes :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

k volg je wel hoor jet met je laatste uitspraak. eigenlijk komt het wel daarop neer...

igor: gisteren toch naar het duiveltje geluisterd dan? Ken het gevoel: altijd vechten tegen dat stemmetje, en dan opeens zit je in 'de point of no return'. Je denkt er niet meer over na en doet het gewoon. Op dat moment geef je je over aan de duistere kant. De andere weg is niet meer zichtbaar... Affin, zo denk ik erover en voel ik het aan...

Ik probeer me wat te concentreren op men werk, hoe moeilijk dat ook is!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jippie mijn klikopimpers binnen voor de koeienstal en daar ga ik mijn stalling voor de scoot mee beplakken. Hoop dat jullie het nog kunnen volgen hahaha. Maar ben er erg blij mee want zo'n groot wit ding is geen gezicht of kan ik er weer niet tegen? Naja nog 2 dozen boeken en dan begin ik daar aan. Vrees dat het dan te koud is buiten want hier moeten meer als 200 boeken boekje voor boekje op de plank dus schiet niet op maar wil binnen nu eens klaar zijn. Nou dan bewaar ik de pimpies wel tot volgend jaar en bij de eerste zonnestralen heb ik ze alvast in huis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie middag grote Kanjers,
Hier is de Bolle weer en ik voel me toppie.

Jerre vechten tegen dat duveltje wordt minder hoor. Dat is in het begin heel erg maar naarmate je de drank langer kan laten staan, krijgt dat duveltje minder kracht omdat jij sterker wordt.:)

Jet wat een zaaaaaalig bedverhaal zeg. Mooi hoe je het beschrijft meis en geniet maar met volle teugen want je hebt het meer dan verdiend.
Zag dat Igor, Borrie en euuuuu.... wie nog meer, er ook waren.
Mensen wat is het nog een zalig weer hé?
Net terug van Jos. Wasmachien was kaduc, en centrifugeerde niet meer. Nou hij doet het gelukkig weer.
Een schroevendraaier, een waterpomptang en een flinke schop doet dus wonderen.:P
Verder had Jos een prima humeur. Gelukkig. Ben er dus ook bijna 4 uur geweest en heb weer goed verzorgd. Dat blijf ik leuk vinden.
En voor het eerst vroeg hij me om wat verschilldende soorten soep te maken en voor donderdag. koude schotel. Yes. Dacht daar vanochtend nog aan maar dacht gelijk, dat hoef ik toch niet te vragen want dat wil hij toch niet. Dus wel.
Zo nu ff boodschappen uitpakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo'n aanbad sla ik niet af. :)
Maar heb je toevallig nog een recept voor courgette soep? Heb gister 2 grote courgettes gekregen uit eigen moestuin.
Vanmiddag even moeilijk gehad, vandaar dat ik hier maar even kom buurten in plaats van alleen maar stilletjes meelezen zo als ik normaal altijd doe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...