Spring naar bijdragen

donderdag 7 oktober

igor

Aanbevolen berichten

Jet je zou eens moeten proberen om aan de film " Animals are beautiful people"te komen. Je kunt vast op you tube kijken. Daar zijn olifanten en bavianen hartstikke bezopen. Gegeten van overrijpe vruchten.
De volgende dag zie je een baviaan met koppijn zitten, evertzwijnen die een kater hebben.
Kostelijk om te zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 164
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedenavond allen hier,

Excuses dat ik niet teruglees, hoofdje staat er niet naar. Ze heeft het klaargespeeld dat ik morgen voor een soort rechter moet verschijnen als levensgevaarlijke agressieve alcoholist. Hoe diep en ver kan een mens gaan eigenlijk ?? Het is echt te belachelijk voor woorden geworden !!!
Afspraak om 10.30 in het gerechtsgebouw, mijn advocaat is er wel gerust in, maar toch ...... :wacko:
Ik begin er ziek van te worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geloof me, drinken staat helemaal niet meer op mijn verlanglijstje hoor. Die zin heeft ze me kompleet afgenomen en ik kan de rechter recht in de ogen kijken.
Ik kan maar niet begrijpen hoe de dingen nu gaan. Soms begin ik al te denken, wat heb ik toch ergens gemist ???
Ik zou een spinnekop levend en wel buiten zetten en dan krijg ik deze naam ??
Misbruik makend van mijn probleem op grote schaal. Een probleem dat ik sinds mei dit jaar probeer met man en macht te bedwingen en er nog aardig in slaag ook. Pfffff

Nooit maar dan ook nooit heb ik iets gedaan tegen haar of de kids.

Jet heel lief van je, maar niemand hoeft iets te verzinnen over mij, ik heb niets te verbergen, integendeel. Maar ik weet dat je het enorm goed bedoeld, dus geen stress. Nu ik nog geen stress en we kunnen verder !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe lief bollie, daar gaat het haar juist om. Ze wil me hier weg asap, maar ik heb hier ook mijn computerzaakje beneden, met alle apparatuur en stock e.d..
Als ik het kon zou ik het ergens anders plaatsen, maar tegen dat ik alles voor elkaar heb kan ik opnieuw verhuizen, ditmaal naar mijn nieuwe woonst. What's the point in godsnaam !!
Kan ze niet gewoon die 7 weken nog uitzingen ??
Ik blijf nu al zoveel mogelijk weg en uit haar vaarwater. Ik vind het alleen erg dat ze mijn naam zo bezoedeld.
Maar je aanbod siert je enorm en stel het erg hard op prijs hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja PP, en ik wil niet worden zoals zij nu, nooit !!!
Maar ik leef op de tippen van mijn tenen nu en verwacht me al aan de volgende streek. Ik ga mijn advocaat carte blanche geven denk ik, heb er echt genoeg van. Dit moet gaan stoppen hoor.

Zo genoeg gesproken over mijn sores, we gaan even gezellig samen aan tafel zitten om te eten.
Bizar ?? Overduidelijk, niet, en maar kalm blijven :huh:

Vanavond slaap ik alweer in het app van mijn stiefzus, weg van hier.

Ik kom daar nog wel even terug, sorry voor mijn gezaag even, het moest er uit :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieverd je wordt wel wakker uit deze nachtmerrie hoor. En misschien ben je juist wakker geworden. Mensen kunnen heel gemeen zijn als het er op aan komt, en heel vaak zijn mannen het slachtoffer als het om een scheiding gaat. WAT??? Vrouwen de mindere??? laat me niet lachen.
Ik zal in ieder geval morgen veel aan je denken lieverd en heb je opslagruimte nodig of als ik je ergens anders mee kan helpen geef maar een gil. We zijn er voor je en samen staan we sterk:heart::sun:

goeie avond lieve Witje.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil :heart: hou je taai jongen. dat mensen zo vals kunnen worden hé in zo'n korte tijd. heeft ze het allemaal zelf verzonnen? maar als jij zo agressief bent waarom is zij dan nog niet weg???? of wordt je soms ook nog gijzeling ten laste gelegt :D;)
zet 'm op Wil je mag hier ook wel komen hoor als het te bar wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...