bolletje Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Jet je zou eens moeten proberen om aan de film " Animals are beautiful people"te komen. Je kunt vast op you tube kijken. Daar zijn olifanten en bavianen hartstikke bezopen. Gegeten van overrijpe vruchten.De volgende dag zie je een baviaan met koppijn zitten, evertzwijnen die een kater hebben.Kostelijk om te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Kan me ook niet voorstellen dat een vrouw zoals jij tegen haar zin ..., nee dat ga ik niet zeggen.Maar als het zo is dan schaam ik me diep voor mijn seksegenoten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Ach Teveel, er is geen ene ooi die zich laat dekken als ze niet wil hoor. En er is geen een kip die uitscheurd. Wat ik al schreef, de eieren zijn heel zacht als ze gelegd worden.Geen zorgen. In de dierenwereld is bijna altijd het vrouwtje de baas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Whahaha die Jetset.Als het allemaal niet zo triest was zou ik zeggen dat is bij de konijnen af allemaal.Pff mens of dier; maar zal je geboren zijn met een vagina.Heb ik ook dus dubbele handicap hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Goedenavond allen hier,Excuses dat ik niet teruglees, hoofdje staat er niet naar. Ze heeft het klaargespeeld dat ik morgen voor een soort rechter moet verschijnen als levensgevaarlijke agressieve alcoholist. Hoe diep en ver kan een mens gaan eigenlijk ?? Het is echt te belachelijk voor woorden geworden !!!Afspraak om 10.30 in het gerechtsgebouw, mijn advocaat is er wel gerust in, maar toch ...... Ik begin er ziek van te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Ja Bolleke ik voel me een echte black widdow. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Oeps Will we passerden elkaar, sorry.Heb je iemand die met je mee kan gaan? Kan je niet tijdelijk ergens logeren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 quote: Originally posted by: druppeltjePff mens of dier; maar zal je geboren zijn met een vagina. Heb ik ook dus dubbele handicap hahaha. Nah mijn flubbeltje heeft me nooit in de weg gezeten hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Wiil,???????Dat kan helemaal niet, dan moet ze bewijzen hebben. H.a. die gezien heeft dat ze onder de blauw plekken zit. Bandopnamen enz. Dat gaat zo maar niet joh. Ik word nu echt een beetje heel erg kwaad hier. Waar is ze in godsnaam mee bezig zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Willbillie gaat die flat nu door waar je mee bezig was? Hoelang duurt dat nog?Als het echt niet meer te houden is, kom je maar hier hoor. Er staat hier een bed en er is een lekkere warme hap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Geloof me, drinken staat helemaal niet meer op mijn verlanglijstje hoor. Die zin heeft ze me kompleet afgenomen en ik kan de rechter recht in de ogen kijken. Ik kan maar niet begrijpen hoe de dingen nu gaan. Soms begin ik al te denken, wat heb ik toch ergens gemist ??? Ik zou een spinnekop levend en wel buiten zetten en dan krijg ik deze naam ?? Misbruik makend van mijn probleem op grote schaal. Een probleem dat ik sinds mei dit jaar probeer met man en macht te bedwingen en er nog aardig in slaag ook. PfffffNooit maar dan ook nooit heb ik iets gedaan tegen haar of de kids.Jet heel lief van je, maar niemand hoeft iets te verzinnen over mij, ik heb niets te verbergen, integendeel. Maar ik weet dat je het enorm goed bedoeld, dus geen stress. Nu ik nog geen stress en we kunnen verder ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Hoe lief bollie, daar gaat het haar juist om. Ze wil me hier weg asap, maar ik heb hier ook mijn computerzaakje beneden, met alle apparatuur en stock e.d.. Als ik het kon zou ik het ergens anders plaatsen, maar tegen dat ik alles voor elkaar heb kan ik opnieuw verhuizen, ditmaal naar mijn nieuwe woonst. What's the point in godsnaam !!Kan ze niet gewoon die 7 weken nog uitzingen ?? Ik blijf nu al zoveel mogelijk weg en uit haar vaarwater. Ik vind het alleen erg dat ze mijn naam zo bezoedeld.Maar je aanbod siert je enorm en stel het erg hard op prijs hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Will, het allerbeste, rekel.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Morgen weet ik of de flat doorgaat, zonder dat ik losgekoppeld ben van de vennootschap !Acte wordt getekend op 29 jan 2011, maar ik kan er al in vanaf eind november. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Wiil hier ook een bed en een warme maaltijd.We slepen je er doorheen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Wees gerust Jet, in de spiegel kijken kan ik best hoor, daarom dat mijn verstand hiervoor te klein is.Bedankt mede-rekel, ik neem jullie morgen gewoon allemaal mee !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Drup Slapen en eten is echt geen probleem hoor, maar toch zo bedankt. Wat gebeurt er toch allemaal met me ??Ik wil wakker worden uit deze nachtmerrie !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 goeienavond allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Ja PP, en ik wil niet worden zoals zij nu, nooit !!!Maar ik leef op de tippen van mijn tenen nu en verwacht me al aan de volgende streek. Ik ga mijn advocaat carte blanche geven denk ik, heb er echt genoeg van. Dit moet gaan stoppen hoor.Zo genoeg gesproken over mijn sores, we gaan even gezellig samen aan tafel zitten om te eten.Bizar ?? Overduidelijk, niet, en maar kalm blijven Vanavond slaap ik alweer in het app van mijn stiefzus, weg van hier.Ik kom daar nog wel even terug, sorry voor mijn gezaag even, het moest er uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Lieverd je wordt wel wakker uit deze nachtmerrie hoor. En misschien ben je juist wakker geworden. Mensen kunnen heel gemeen zijn als het er op aan komt, en heel vaak zijn mannen het slachtoffer als het om een scheiding gaat. WAT??? Vrouwen de mindere??? laat me niet lachen.Ik zal in ieder geval morgen veel aan je denken lieverd en heb je opslagruimte nodig of als ik je ergens anders mee kan helpen geef maar een gil. We zijn er voor je en samen staan we sterk:heart:goeie avond lieve Witje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Wil hou je taai jongen. dat mensen zo vals kunnen worden hé in zo'n korte tijd. heeft ze het allemaal zelf verzonnen? maar als jij zo agressief bent waarom is zij dan nog niet weg???? of wordt je soms ook nog gijzeling ten laste gelegt zet 'm op Wil je mag hier ook wel komen hoor als het te bar wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 In de mensnewereld ook Bol.Maar de meeste vrouwen zijn zo slim dat de mannen denken dat ze het zelf verzonnen hebben en dat zij het voor het zeggen hebben.Maar ik laat me graag sturen en speel het spel mee... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Wil,Was blijven hangen op een vorige bladzijde en lees het nu pas.Sterkte morgen en ik zal duimen dat er morgen recht gedaan wordt.Het is bizar zoals de zaak zich ontwikkelt, ze lijkt wel krankzinnig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 euh hier alleen op het logeerbed hoor. misschien met K&B als waakhonden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Jet toch! verrajer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden