Aliblabla1 Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Hmmmmm ik ving gisteren zoiets op... maar was te moe om alles na te lezen. Fijn dat je er uitgekomen bent. Of liever gezegd, sterker en wijzer uitgekomen bent. Ik heb een loesje spreuk op mijn bureau staan:Misschien moet je jezelfeerst tegenkomen voordat je het kunt zijn© Loesje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aliblabla1 Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Je kunt tegenwoordigzoveel wordendat ik maargewoon blijfwie ik ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aliblabla1 Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Ik wil/moet van alles vandaag... en niks tegelijk. Vandaag en gisteren geluncht met een kopje kippenbouillon... Ik vind 't superlastig om dingen te vinden die ik wel graag drink... Hou niet van de meeste frisdranken, van thee word ik na een glas of wat ook zo flauw en alsmaar water? Ik kan in mijn eentje zowat als brandweervrouw worden ingezet... :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Jet,Als ze je huis gaan slopen krijg je toch automatsisch een andere woning aangeboden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Pfff, wanneer is deze dag om !Sorry, ben alles gewoon effe zo zat dat het huilen me nader staat dan het lachen.Blijf hier nog wel effe hangen op het forum om te lezen, maar meer kan ik helaas vandaag effe niet bijdragen...Morgen weer een dag ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aliblabla1 Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Nou moe...Blondie ik had je een pb gestuurd, maar volgens mij is ie in het niks verdwenen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Nee hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Blondie,Dat wil ik niet dat jij je zo voelt.Ik stuur je een vaatje energie en doos optimisme, hoop dat ze snel geleverd worden Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Hallo Fotograaf,Ik zie dat je er bent maar ik lees je (nog) niet.Hoe is het er mee?Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Gatverdammetjes Jet, waar je lol in hebt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Tja, ik had mijn dag al niet en nu ben ik de hele dag in mijn hoofd bezig met de zelfmoord van Antonie Kamerling...Ik vind het zo zielig voor zijn vrouw en kindjes!Jet:Zou ik ook cool vinden denk ik...zo lekker fysiek bezig zijn met een zooi schapen:) Zoiets zou ik op een dag als vandaag ook wel kunnen gebruiken. Even uit mijn hoofd klimmen!Misschien vanavond toch maar gaan sporten denk ik..Blondie: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aliblabla1 Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Ja sneu van Antonie Kamerling. Erg sneu. Ik ga even bankhangen. Ben moe van het opruimen! Tot later allemaal en hou je taai Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jerre1982 Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 sterkte blondie!! misschien helpt deze gedachte op dit moment bij jou? --> als er geen slechte dagen bestaan, zouden er ook geen goede dagen bestaan...Dat helpt mij soms als het slecht gaat... Weet niet of dat voor jou iets kan betekenen.In ideder geval: kop op, je kan het wel! We believe in you Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Was effe flink aan het janken, voel me nu wel wat meer opgelucht...Daarna de juf van mn dochter op bezoek gehad (met mn rode oogjes)Gaat weer wat beter, blij dat ik vanavond naar de AA ga...Ga nu effe lopen met de doggies, geen zorgen en bedankt voor jullie medeleven...Komt goed !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Ik ben er weer.Blondie lieverd laat alles maar lekker gebeuren hoor meis. Het is ook niet niks waar je de laatste tijd allemaal mee bezig bent.Dag 87 al van het droog staan, therapie die je volgt, er geberud nu zoveel in jouw lijf dat kan ook niet anders dan dat dat op een gegeven moment er uit moet.Maar je doet het zo geweldig en ik hoop dat je naar dat stuk ook kunt blijven kijken.Je doet het voor een beter leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Goedenmiddag allemaal.Terug van intake. Deze opname gaat niet door. (kan alsnog als ik wil).Ik heb besloten om verder te kijken naar een prive-kliniek. Waar ik druk mee bezig ben. Dit heb ik hen netjes medegedeeld en ze vonden het goed dat ik eerst rondkeek. Want je moet er helemaal achter kunnen staan voor je eraan begint anders wordt het niks.Voel me verder goed en sta ook droog.Zo en nu koken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Mensen mensen Sepke heeft twee eitjes gelegt. Ik denk allebei tegelijk want ze heeft een vuurrood kammetje en loopt wijtpoots.Volgens mij is ze uitgescheurd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Blondie dikke knuff van mij.Getver Jetset laat je ze verkrachten door die ram? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Hahaha Jet, ik zag het ook toen had ik m'n berichtje al geplaatst.Sepke is een kip, tergrote van een tortel, en legt joekels van eieren. Dat dat allemaal uit zo'n klein poepertje kan komen hé?Weten jullie trouwens dat als een kip een ei legt de schaal zacht is, en pas na een sec. of 10 de schaal hard wordt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Ook alc. gerelateerd Jet want als vroeger m'n kip z'n ei niet kwijt kon, ging ik aan de zuip:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Mijn voorkeur gaat uit naar het U-centrum in Epen.Moet alleen 7000 eurootjes zelf ophoesten en daar zit ik nog mee. We moeten nog erg goed erover nadenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Is dat eenmalig Dees? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Dat is het gedeelte wat ik moet bijbetalen .75% betaald verzekering. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Nou van mij mag het hoor Jet,Maar schapen die, misschien wel tegen hun zin, gedekt worden en kippen die eiren leggen waar ze van uitscheuren.Nee, daar wordt ik niet vrolijk van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Ja we praten er samen weer over:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden