Spring naar bijdragen

donderdag 7 oktober

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 164
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:)

Ik wil/moet van alles vandaag... en niks tegelijk. Vandaag en gisteren geluncht met een kopje kippenbouillon... Ik vind 't superlastig om dingen te vinden die ik wel graag drink... Hou niet van de meeste frisdranken, van thee word ik na een glas of wat ook zo flauw en alsmaar water? Ik kan in mijn eentje zowat als brandweervrouw worden ingezet... :$
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, ik had mijn dag al niet en nu ben ik de hele dag in mijn hoofd bezig met de zelfmoord van Antonie Kamerling...Ik vind het zo zielig voor zijn vrouw en kindjes!

Jet:
Zou ik ook cool vinden denk ik...zo lekker fysiek bezig zijn met een zooi schapen:) Zoiets zou ik op een dag als vandaag ook wel kunnen gebruiken. Even uit mijn hoofd klimmen!
Misschien vanavond toch maar gaan sporten denk ik..

Blondie:
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

sterkte blondie!! misschien helpt deze gedachte op dit moment bij jou? --> als er geen slechte dagen bestaan, zouden er ook geen goede dagen bestaan...

Dat helpt mij soms als het slecht gaat... Weet niet of dat voor jou iets kan betekenen.

In ideder geval: kop op, je kan het wel! We believe in you :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben er weer.

Blondie lieverd laat alles maar lekker gebeuren hoor meis. Het is ook niet niks waar je de laatste tijd allemaal mee bezig bent.
Dag 87 al van het droog staan, therapie die je volgt, er geberud nu zoveel in jouw lijf dat kan ook niet anders dan dat dat op een gegeven moment er uit moet.
Maar je doet het zo geweldig en ik hoop dat je naar dat stuk ook kunt blijven kijken.:heart::sun:
Je doet het voor een beter leven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenmiddag allemaal.

Terug van intake. Deze opname gaat niet door. (kan alsnog als ik wil).
Ik heb besloten om verder te kijken naar een prive-kliniek. Waar ik druk mee bezig ben. Dit heb ik hen netjes medegedeeld en ze vonden het goed dat ik eerst rondkeek. Want je moet er helemaal achter kunnen staan voor je eraan begint anders wordt het niks.

Voel me verder goed en sta ook droog.

Zo en nu koken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha Jet, ik zag het ook toen had ik m'n berichtje al geplaatst.
Sepke is een kip, tergrote van een tortel, en legt joekels van eieren. Dat dat allemaal uit zo'n klein poepertje kan komen hé?
Weten jullie trouwens dat als een kip een ei legt de schaal zacht is, en pas na een sec. of 10 de schaal hard wordt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...