Spring naar bijdragen

donderdag 7 oktober

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 164
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi Drupp ook goedemorgen!
Heb het idee dat ik de alcohol wil compenseren met iets anders...Heb trek en stil die nu (een beetje) met iets anders...Maar ook hier baal ik dan toch ook de volgende ochtend van! Vandaag maar weer wat strenger zijn voor mezelf.

Ik ben er weer vandoor. Moet nog het een en ander doen!

Jane:
Geniet van het zonnetje. Hier is alles grauw en grijs!

Jerre:
GEFELICITEERD met je 5de droge dag! :present:

Jet, Bolletje, Teveel, Borretje en alle anderen een leuke dag verders! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo en nu naar m'n eigen kanjer. Ff kijken of hij nog een tandje getrokken wil hebben. Zal m'n waterpomptang alvast mee nemen.
lekker soep voor hummes gemaakt, kouwe skottel, en wat dingetjes meer. Ben benieuwd of hij het lekker vind.
Tot later lieve mensen.:)

Jerre, geweldig hoor. Dag 5. Ik hoop dat er nog veel mogen volgen.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spring maar even binnen om af te koelen.
Hier vanmorgen "thuis" weeral kletterende ruzie !!!
Ik heb nog nooit zoveel haat en woede gezien in één persoon. Ik probeer ze nog steeds tot kalmte en op een deftige manier van scheiden aan te sturen, zonder oorlog, maar ze is zo verblind als wat.

Ik ga even cruisen op de bike, uitwaaien. Wat wil ik hier graag weg zijn :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja natuurlijk Harry, normaal gezien als alles vlot verloopt ben ik hier eind nov weg. Hoe moeilijk kan het zijn om die periode te overbruggen in een beetje harmonie ? Ik snap ze niet.
Ik probeer van mijn kant nog steeds, ondanks alles, mijn steentje bij te dragen want oorlog is zo verschrikkelijk zinloos !!

Ja Bollie, ze blijft maar spitten hoe het is misgelopen. Ik ben verre van onschuldig, maar ze wil niet inzien dat we dat met twee zijn.

Ach wat, dat doet er allemaal niet toe. Ik wil hier asap weg, zij wil dat ook, en des te meer dat ik niet begrijp waarom ze nu zo lelijk doet. Als ik kwaad wil kan ik het tot een jaar rekken, maar waar zijn we dan mee bezig ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zeg je goed Wil: Waar zijn we dan mee bezig...
Tot eind november dat zijn nog 7 weken, persoonlijk zou ik er niet aan moeten denken zolang bij iemand te wonen die me haat en veracht.

Ga voor jezelf, ga voor je nieuwe leven, laat ze barsten als ik het zo mag zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eh... HuH? Teveel woon jij daar? Dan ben ik bijna je buurvrouw geworden. Ben 3 kilometer er vandaan gaan wonen hahaha.

Ekstertje ik begrijp je wel. Hetzelfde als stoppen met roken of een andere verslaving is dat je een compensatie zoekt voor het gemis of je zoekt een draai in wat anders. Wat ik probeerde te vertellen is dat juist de link van het stoppen met alcohol en het nemen van zoetigheid je trek kan versterken. Let wel het is geen theorie van mij maar heb het gelezen en zie er toch een grote kern van waarheid in.

Will kun je niet tijdelijk elders gaan logeren want op deze manier duurt het nog erg lang en word je knetter nog voor je je hersens nodig hebt om te verhuizen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt Drup,

Had begrepen dat je daar woonde toen je zei dat je vlak bij Caro woont.
Begint het al een beetje te wennen in het dorp.
Ze zijn, of waren in elk geval, nogal streng in de leer daar maar misschien ben jij dat ook wel.
Hoewel, als ik op mijn gevoel af ga, nee dat geloof ik niet :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Owwe Teveel ik wist niet dat jij wist waar Caro woonde maar idd bekend is wel dat we heel vlak bij elkaar wonen.
Tja wat moet ik zeggen over het dorp. Ik kom uit de grote stad en zit nu opeens in een zwarte kousen gemeenschap.
Ben een niet praktiserend katholiek en doe wat ik zelf wil dus heb het niet geschoten hier en scoren zal ik ook niet hahaha.
Toen ik de brief kreeg dat ik de vogeltjes niet mocht voeren in mijn eigen tuin had ik het ff gehad hier.
Naja de flat is erg mooi en de omgeving ook dus ik zie wel want het moet natuurlijk tijd hebben zo'n cultuurshock en als het me echt niet meer aanstaat dan staat er zo weer een bord in de tuin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je mag de vogeltjes niet voeren in je eigen tuin???
Van wie dan wel niet?

Woonde je in die grote stad in de binnestad?
Ik woon in Gorinchem in de stad zelf, binnen de wallen.
Alles bij de hand, terasjes, restaurants, schouwburg.
Zou er niet aan moeten denken in een nieuwbouwwijk te wonen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo lieve allemaal:present:

Ik kom snel even langs gezoefd, want ik moet snel een nieuw koffiezetapparaat gaan halen... die is kapot, en aangezien mijn man dadelijk wakker wordt na de nachtdienst... hij loopt op een kan koffie de eerste uren dus... ff gas geven.

Hier is verder alles oké, dag 39 droog! En ik neem vandaag de eerste ook weer niet.
Mijn langste droge periode was 40 dagen dus dat record ga ik nu verbreken, ik gá ervoor!!

Samen staan we sterk!

Liefs, ToPPertje:D :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geweldig Tobbertje dat is idd Toppie.

Teveel woon aan de dijk midden in een park met bruggetjes. Leuk maar de accu van mijn scoot vind dat wat minder dus als ik ff niet op let vrees ik de plons in te belanden hahaha.
Wat ik echt eng vind is auto rijden hier. De wegen zijn zo smal dat ik bang ben om te kieperen en weer ergens vanaf te rollen. Naja probeer er de humor maar van in te zien.
In Amsterdam woonde ik aan de rand van de stad en leek ook wel een dorp maar daar waren de wegen breed en gelijk hahaha.
Maja daar moest ik een eind rijden voor de winkels en hier geef ik gas en ben het hele dorp kwijt hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja Jet, dat zou dan weinig zinvol zijn...

Ik ben hier al jaren aan het vechten om de boel georganiseerd te krijgen en te houden. Lukt nu best aardig. Maar heb nu bv een nieuwe hobby (aquarelleren) en daar heb ik veel rommel bij nodig. Dus nu ligt alles weer vol met troep, plussss dat ik het schilderen veel leuker vind dan opruimen, en internetten leuker dan opruimen en eten koken leuker dan keuken opruimen etc... Dussss dat zijn wel een paar giga valkuilen voor mij.

Hele dag op het forum moet ik dus ook echt niet doen! Alles goed met jou Jet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...