Spring naar bijdragen

morning its me zaterdag 9 oktober

bloempje

Aanbevolen berichten

ja cyntia is ook meer richting anorexia stond er op dat moment heel beroerd voor ,ben eigenlijk voor de dood weggehaald klinkt zwaar en hard maar is wel de waarheid dat is wat drank kan aanrichten aan je lichaam en daar word vaak niet bij stilgestaan .

lekker igor even sporten geniet lekker van je douche heb je verdiend .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 148
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Igor

Is er dan als je de mist in gaat een bepaalde oorzaak?

Ik heb vooral trek als ik moe ben na een dag of week werken.
Gelukkig kan ik daar door de refusal niet aan toegeven.

Heb mijn energie op het moment heel erg nodig voor mijn werk en opleiding.

Maar soms wil ik gewoon even me helemaal ontspannen en het zit nog steeds in mijn hoofd dat dat het makkelijkst gaat met een drankje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee cyntia ik sport nog niet ik heb eigenlijk heel lang moeten herstellen kon vorig jaar bijna niet meer lopen ,maar nu ben ik zover om binnenkort naar de sportschool te gaan en ook maar eens aan de slag te gaan denk dat ik morgen eens lekker ga zwemmen hahahaha heb net al even staan te showen in het nieuwe badpak durfde me nergens te vertonen omdat ik zo mager was ,maar ziet er nu weer goed uit .

4 mijl van groningen leuk hoor super dat je mee loopt hahahaha kan bijna wel komen kijken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo bezoek is weer weg. Mensen wat is het toch mooi weer, en dat in oktober. Us ff kijken wat ik vanmiddag ga doen.:)
Jos belde net om te vragen of ik wijn voor hem wilde pakken maar ik heb het niet gedaan. Ben van de week al drie keer bij hem geweest.
Heb toch veel moeite omdat hij niet vraag hoe het nu met mij gaat. Alleen maar klagen, en toen ik zei dat ik niet kom zei hij "Ja en m'n wijn dan?
Nou ja dat weet ik ook niet maar ik houd me toch een beetje vast aan wat de psych. gezegd heeft 1-2 x per week. Dus maandag weer wel.
Ik doe dat ook een beetje omdat ik dan hoop dat zijn stap naar het verpl. tehuis wat makkelijker wordt voor hem. Over manipuleren gesproken.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Hannah1

Bol blijft er dan wel wat van die erfenis over?

6000 euro per maand is niet niks.

Straks erf je een schuld....

Ach ja aan de andere kant ,"als hij maar gelukkig is".

nee hoor Hannah, geen zorgen, dat geld schud hij zo uit z'n mouw. Dat is het voordeel van een rijke partner, de nabestaanden komen nooit met schuld te zitten.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo, zat op het verkeerde draadje, en vanwege onder genoemde luiheid maar gewoon gekopieerd.

Goedemiddag, we zijn weer thuis.

Nog niet alles terug gelezen en een beetje lui, alles goed hier?
Heerlijke dag gehad, prachtweer, iedereen goed humeur.

W. was te beroerd om naar Limburg te gaan maar niet te beroerd om naar de stad en het winkelcentrum te gaan.
En ook niet te beroerd om een nieuw dressoir(tje) te kopen

Enfin, we maken het nuchter mee, normaal zat ik op zo 'n zaterdagmiddag aan mijn zoveelste wijn na de pilsjes voor de dorst.
Stukken beter zo.

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...