bloempje Geplaatst 9 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 ja cyntia is ook meer richting anorexia stond er op dat moment heel beroerd voor ,ben eigenlijk voor de dood weggehaald klinkt zwaar en hard maar is wel de waarheid dat is wat drank kan aanrichten aan je lichaam en daar word vaak niet bij stilgestaan .lekker igor even sporten geniet lekker van je douche heb je verdiend . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyntia Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 IgorIs er dan als je de mist in gaat een bepaalde oorzaak?Ik heb vooral trek als ik moe ben na een dag of week werken.Gelukkig kan ik daar door de refusal niet aan toegeven.Heb mijn energie op het moment heel erg nodig voor mijn werk en opleiding.Maar soms wil ik gewoon even me helemaal ontspannen en het zit nog steeds in mijn hoofd dat dat het makkelijkst gaat met een drankje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyntia Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Sport jij ook Bloempje?Ik ga regelmatig hardlopen.Morgen doe ik mee aan de 4 mijl van Groningen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 9 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 nee cyntia ik sport nog niet ik heb eigenlijk heel lang moeten herstellen kon vorig jaar bijna niet meer lopen ,maar nu ben ik zover om binnenkort naar de sportschool te gaan en ook maar eens aan de slag te gaan denk dat ik morgen eens lekker ga zwemmen hahahaha heb net al even staan te showen in het nieuwe badpak durfde me nergens te vertonen omdat ik zo mager was ,maar ziet er nu weer goed uit .4 mijl van groningen leuk hoor super dat je mee loopt hahahaha kan bijna wel komen kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 cyntia is er werkelijk een gegronde reden om te drinken? eigenlijk niet maar als ik met m'n geovoelens in de knoop zit dan is dat voor mij een goede reden om te gaan drinken. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 reden of uitvlucht, Igor ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 9 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 gaat zich even opmaken luchtje op en zo even de stad in ff pronken met mezelf hahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Zo bezoek is weer weg. Mensen wat is het toch mooi weer, en dat in oktober. Us ff kijken wat ik vanmiddag ga doen.Jos belde net om te vragen of ik wijn voor hem wilde pakken maar ik heb het niet gedaan. Ben van de week al drie keer bij hem geweest.Heb toch veel moeite omdat hij niet vraag hoe het nu met mij gaat. Alleen maar klagen, en toen ik zei dat ik niet kom zei hij "Ja en m'n wijn dan?Nou ja dat weet ik ook niet maar ik houd me toch een beetje vast aan wat de psych. gezegd heeft 1-2 x per week. Dus maandag weer wel.Ik doe dat ook een beetje omdat ik dan hoop dat zijn stap naar het verpl. tehuis wat makkelijker wordt voor hem. Over manipuleren gesproken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Zo, ga met mn doggies naar Bussloo...Bol ; Je groeit met de dag en Jos zal dat ook in moeten gaan zien...Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Piet, Jos komt daar niet voor in aanmerking omdat hij te moeilijk is en teveel specifieke hulp nodig heeft.Maar bedankt voor het mee denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 quote: Originally posted by: Hannah1Bol blijft er dan wel wat van die erfenis over? 6000 euro per maand is niet niks. Straks erf je een schuld.... Ach ja aan de andere kant ,"als hij maar gelukkig is". nee hoor Hannah, geen zorgen, dat geld schud hij zo uit z'n mouw. Dat is het voordeel van een rijke partner, de nabestaanden komen nooit met schuld te zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 ik heb d'r 10 jet als ik nu niet iets gigantisch win stop ik er mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Gaan we dan een feesje bouwen? Allemaal rijke stinkerd hiero? Zo een beetje in de trant van Flodder. Dan zal ik Ma wel spelen. Hoef ik niet veel voor te doen hoor. Gewoon mezelf blijven.O en ikke heb ook een staatslot. Kon hem nog net betalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 feestje waar waar waar ?????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Hierzo Iggie. Moet dadelijk wel ff met de D.A. mee maar dan komen lullie maar hoor. Limo zat in huis.Nog ff en Sepke is ook een van mijn huisdieren. Ze stond net al met een poot binnen.Kunnen we die gelijk op de barbeknoei doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Bol !!! En jij werkt bij de D.A. ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Ik lees ergens "feest":)....hoe, waar, wanneer, hoelaat??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Hier Susanna maar ben jij ook een rijke stinkerd? Anders mag je niet mee doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Valt dat even tegen...Mag ik dus ook niet meedoen,alhoewel ik een rijk leven heb Bol. Telt dat ook ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Hallo, zat op het verkeerde draadje, en vanwege onder genoemde luiheid maar gewoon gekopieerd.Goedemiddag, we zijn weer thuis. Nog niet alles terug gelezen en een beetje lui, alles goed hier? Heerlijke dag gehad, prachtweer, iedereen goed humeur. W. was te beroerd om naar Limburg te gaan maar niet te beroerd om naar de stad en het winkelcentrum te gaan. En ook niet te beroerd om een nieuw dressoir(tje) te kopen Enfin, we maken het nuchter mee, normaal zat ik op zo 'n zaterdagmiddag aan mijn zoveelste wijn na de pilsjes voor de dorst. Stukken beter zo. Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Neem ik sigaren voor je mee Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Har. ik rook alleen Havana's hé. Geen goedkope bras. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Ja hoor lieve Blondie. Ga ik jou wel lekker verwennen. Houd je van Cavia's? of was het nou caviaar? Afé in megico eten ze ook Cavia's. Kom maar hoor.Mensen ik ben weg. Werken doeiiiiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 bol was jij diegene die zulke lekkere sate maakte :$ ????is banjo d'r nog wel dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 uyyy ben dus er uit...discriminatie...van rijkdom...haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden