will Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Oh ja, nog vlug een voor het lichamelijk dipje van meiske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Morge Witte,Verhaal van naar Limburg, schoenen in Eindhoven enz. gaat niet door.W. heeft keelpijn, hoofdpijn en is niet lekker.Ga ik zo boodschappen doen en voor de rest lekker relaxen, morgen weer ochtenddienst.Heb jij leuke plannen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 den Witte se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Nou ik denk dat ik vandaag lekker naar de moestuin ga.Het is hier zulk prachtig weer en aangezien ik van de zon hou,zou t stom zijn om daar niet van te gaan genieten.Op de tuin zelf is nu niet veel meer te doen, maar een beetje studderen (is dat noord hollands??)kan daar altijd.Dus wel een lekker dagje, vind ik zelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 @#$%#dorrie zou ik haast Niwi vergeten zeg.Den Niwi se.Zo Bol ff boodschappen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Blondie dag 90????Later Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 da bolletje se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 9 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 morgen allemaal voor de tweede keer haalt eerst maar weer eens koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 mogge bloemGeniet lekker van je bakkie, zou ik zo zegge;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 A sunny good morning to y'all Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 9 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 morgen witte zal ik zeker doen hoor mmm weer eens wakker worden had een nachtmerrie vanacht dus al wete vroeg wakker natuurlijk ,maar goed ben er weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 heee goeiemorgen JaneOp deze mooie zaterdagmorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Voor jou ook een hele goeie morgen jetsetLekker geslapen na je goeie bericht van gister??Je kunt ook hier schrijven hoor Bloem;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 9 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 morgen jane en jetset ,zet ff muziek op haar oortjes tralallaala tralalalala Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 9 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 zit ik nou weer in mezelf te praten hier? hahahahha ik swing wel ff verder tralalala traalalalala Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Goedemorgen allemaal,Vannacht eindelijk weer eens redelijk goed geslapen en het zonnetje schijnt dus ga lekker met de dogs naar Bussloo, genieten van het mooie weer.Witte ; Yep, inderdaad vandaag dag 90.Nooit gedacht zover te komen en ik zet gestaag door op mijn pad, tesamen met alle andere woestijnvossen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Swing maar lekker door Bloempje,Ik ga er even uit, naar Appie, dan even de stad in, schitterend weer hier.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 9 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 morgen blondie dan was jou nacht beter dan de mijnes merk ik , zet koffie neer ook goedemorgen teveel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Blondie::light::clock::heart::light::clock::heart::light::clock::heart::light::clock::heart::light::clock::heart::light::clock::heart::light::clock::heart::light::clock::heart::light::clock:3 maanden zonder alcoholvan harte meid en dat er nog vele, vele, vele mogen volgen!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 9 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 ik zit volgend weekend in zeeland mmmm lijkt me zo heerlijk he?:light:zal ook even wat ophangen voor blondie gefeliciteert meis 90 dagen woooooww Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Morge Blondie,Fijn dat je weer eens een beetje goed geslapen hebt, ga lekker genieten van het weer, je honden en de bossen.En enorm gefeliciteerd met je 90 dagen :present:Nog 2 dagen heb je een trimester!!!Je bent geweldig,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Drie maanden blondie!!!!!!!Wooow wat geweldig en wat een strijd ben jij aangegaanDat verdient een bloemetje.....:present::present::present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Dank jullie voor alle felicitaties !!!Ben er zelf ook best wel trots op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Ga je jezelf ook nog belonen Blondie?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Lieve Witte,Iedere dag zonder de drank is al een beloning op zich...Ik geniet veel intenser van alle mooie en leuke dingen in het leven.Natuurlijk blijft het leven ook de mnder leuke dingen hebben, maar die zijn nu in ieder geval beter te hanteren.Ik ga dus vanmiddag lekker genieten van het mooie weer en van mijn doggies in de natuur.Lekker relaxen vandaag, niks moet, alles mag (behalve dan drank;) ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden