Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Bor :heart:
net wat je zegt: bek op t stuur........
Sterkte meid.

Hoe zou het Will gisterenmiddag vergaan zijn?

Bol wat goed dat jullie zo veel dieren een nieuw thuis hebben kunnen geven!
Nog succes gewenst met je nieuwe functie trouwens! Gaat vast wel lukken, "delegeren moet je leren"maar ik kan dat ook slecht hoor, denk ook altijd "ach, ik doe het wel even";)
Mn bazin geeft mij soms bewust de opdracht om taken aan collega's door te geven :huh: moeilijk maar het is te doen, echt!

Jet: nog gefeliciteerd met je nieuwe huis, meid!
Was daarom de schuur aan het opruimen gisteren? Wanneer kun je er in? Zal wel rust èn onrust tegelijk geven, of niet? Good luck :sun:

• Antwoorden 203
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Goeie morgen lieve kanjers,
Brrrr het is koud buiten, het wordt vandaag 16 gr. Jaggie kan ik de deur niet open zetten.
Ben gisteren om 21.15 m'n bed in gedoken, ik was zo ontzettend moe. Dus lekker uitgeslapen en we gaan er vandaag weer tegenaan.;)

Geplaatst

Thanxxx Blondie en jij gaat ook goed, hè? Fijn te lezen dat je nu de handrem gevonden lijkt te hebben, je ging idd soms wel errug hard ( alles en ook jezelf?) voorbij :)
Succes met therapie vandaag!

NiwiiiiiiiiB)

Vandaag MOET ik me met de financieën bezig houden, heb vanmiddag een afspraak met ass. kantoor want er lijkt wéér iets fout te gaan, pfffff....
De geldzorgen stapelen zich hier torenhoog op. En ik schaam me rot om tegen mensen te moeten zeggen dat ik hun niet kan betalen, gisteren toch moeten doen, luchtte aan de ene kant op maar het voelt k........
Geprobeerd uitstelregeling bij de Bel.Dienst te krijgen maar dan gaan ze al je "bezittingen" na, nou daar raak ik helemaal van in paniek, kan mn auto enzo echt niet missen :(
Mah, nu ff voortmaken.

Tot laterss

Geplaatst

goed zo blondie werken aan je dagboek ,ff een tip die ik uitvoerde ik plakte leuke stickers in mijn dagboek klinkt lullig maar ik kreeg er een goed gevoel van ik heb dat ding helemaal opgepimpt hahhahahaa .

Geplaatst

Ha Bol! Ja k.k.k.k.k.k.koud hè, 's nachts brrrrrrrr blij dat ik niet de enige ben.

Bloempje: ravioli best link voor mij want tot dusver combineerde mijn geest pastagerechten altijd met wijn :$ maar ik weet dat ik de saus uit dat blik vies vind en dus géén trek krijg, integendeel. Bij mij helpt het ook om bijvoorbeeld karnemelk te drinken, als ik daarna aan alco denk word ik al misselijk hahaha.

Nu ff rommelen.....

Geplaatst

Ja Saar maar ik zal wel moeten leren te delegeren want zelf ga ik niet lopen stressen hoor.;) No way, heb al zat gedaan voor de D.A..:)
Zag gisteren ook dat Dymph en Beth het moeilijk gehad hadden. Hopelijk zijn ze vandaag daardoor niet al te moe, want zo'n gevecht kost enorm veel energie.
Verder heb ik weer trouw mijn Refuutje ingenomen dus ben verzekerd van een paar alcoholvrije dagen. en Donderdag weer eentje en zo sjok ik naar een alcoholvrij jaar toe in dec. Wie had dat gedacht zeg. Ik niet in ieder geval. Maar het kan. Als ik het kan kunnen anderen het ook. Zeker omdat ik al opgegeven was bij de instanties. Ik was een hopeloos geval die binnen een paar maanden zichzelf had door gezopen. Niet dus ik ben nog springlevend en voel me beter dan ooit.;)

Geplaatst

Ja Bloempje, las het net:)
Heb het s'morgens vroeg altijd nogal druk. maar vind het dan toch fijn om ff langs te komen. Het is dan zo lekker relaxed op het forum...Beetje wakker worden, oogjes uitwrijven en aan de slag!

Geplaatst

Bloempje...lekker geslapen maar ben nog beetje aan luieren...gisteren lange dag op de beurs, geen weekend gehad..dus ik ga vandag rustig aan doen, dat zeg ik altijd maar heb als was gedaan, zitten dweilen...en ben aan denken : wat nog meer ga ik doen...haha kan nooit rustig blijven

Geplaatst

ja heb ik ook hoor ekstertje even naar het forum bakje koffie erbij enzo mmm heerlijk wakker worden dan maar ja ik zit hier soms ook wel heel vroeg weer eens veel te vroeg wakker he?

17 maanden acoholvrij

Geplaatst

Daar heb ik nou nooit last van Bloempje: heel vroeg wakker...
Lijkt me niet fijn. Word wel eens wat vroeger wakker maar draai me om en...slaap.

Lees net dat jij al 17 maanden niet meer drinkt. Heb een vraag: heb jij nog vaak trekmomenten? Vraag me dat af omdat ik na 3 maanden (is kort weet ik) daar nog steeds veel last van heb.

Geplaatst

Borrie, we gaan er weer tegenaan hé meis? Het is ook een tijd goed gegaan dus je weet dat dat ook in je hebt zitten. De strijdlust, en het weten waarvoor je het allemaal doet. Ik was al zo vaak gestopt en weer de (fout) ingegaan. Maar door al die ervaringen ben ik toch zo sterk geworden dat andere dingen nu voor mij belangrijk zijn. Alcohol is nu voor mij iets waar ik allert op moet blijven maar niet meer het belangrijkste in m'n leven. als ik zo net als gisterenmiddag zie dat mensen niet kunnen wachten om te gaan drinken, weet ik waarom ik probeer de drank uit m'n leven te bannen.
Kleine kindjes die wezenloos een beetje rond lopen en huilen omdat de ouders ineens geen zorg meer tonen voor die kleintjes. Het gevoel dat zo'n kleintje bang en onzeker rond loopt. Dieren die losgelaten worden omdat baasjes drank belangrijker vinden dan de verantwoording over hun dieren. Nee dan zakt m'n broek weer af hoor. Geen drank meer in de bol. Nooit meer.;)

Geplaatst

Het was ontzettend gezellig, ging samen met vriendin en man lief...kapot gelachen...heb nog pijn op mijn gezicht van het lachen...en heel lekker gegeten..zoveel dat ik nog geen honger heb....

Geplaatst

ik zal je gerust stellen ekstertje ze zullen gaan afnemen hoor ik heb er denk ik 1 keer in de maand of in de 2 maand last van en dan is het ook nog maar heel kort dat ik me er mee bezig houd ,maar een tip praat er steeds over als je dat hebt des te korter zullen die momenten zijn , heb al eens eerder 12 jaar droog gestaan na een aantal jaar heb je die trekmomenten bijna niet meer en dan moet je heel allert zijn en blijven .

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...