Susana Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 Goedemorgen lieve mensen,Will: veel succesYvonne: veel plezier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 Bollie gaat dadelijk naar Breda en daar heeft ze heeeeel veel zin an, dus heb gauw het bed een beetje recht getrokken en dat moet voldoende zijn voor vandaag aan poetswerk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 Veel plezier Bolletje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 Bollie veel plezier. wat zijn het voor honden? toch geen verwaarloze of mishandelde toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 zo ik zal me even wassen en strijken, ik moet er natuurlijk wel netjes bijzitten op de schouder. ik zal K&B ook eventjes lekker poedelen en tandjes poetsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 Igor. Ik weet niet wat voor 'n soort honden het zijn en of ze mishandeld zijn. We moeten ze gaan halen. In ieder geval hoop ik dat, als ze het weekend bij ons zijn, dat er dan mensen zijn die ze kopen, en een goed tehuis kunnen bieden. Want dat geeft altijd zo'n grote kick hé? Daar doen we het voor.En als er een heeeeel klein oud kneusje bij is, is die al verkocht.Ik ben Weeeeehhhheeeeeg tot later allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 nou maar hopen dan dat er een kneusje tussen zit, die een heleboel liefde verdient :sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 ik ben weg.laterssszzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 Ben ook effe weg, mn nieuwe coup in model brengen onder de douche... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 Mogge allemaal,Hoop dat ik niet weer eens te laat ben maar bedoel het goed.Yvonne een heel fijn weekend.Bolleke een heel fijne dag.Will heel veel sterkte.Sjonge ik snap er niks meer van. Loedertje liep telkens weg en had alles af laten zetten met gaas. Tegen de schutting en zelfs de kieren onder de poort. Zit ik mijn mailtjes na te kijken en tikt er iemand driftig op het raam of die hond van mij was want lag bijna onder een auto. Huh? Kan mijn doggy niet zijn want die kan niet weg maar het was de mijne wel. Schiet mij maar in de feestverlichting want hier snap ik niets van. Kippengaas notabene !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 Ja leuk hoor Borretje die schutting is bijna 2 meter hoog en Banjo is maat cavia hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 Schiet mij maar in de feestverlichting He die kende ik nog niet!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 Goeiemiddag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 Betekend een blauw lampje nou dat je ingelogd bent? Of is het dan geel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 Om twee uur naar schrink, aaaaawwwwww. Nou ja, overleven we ook wel weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 Tjonge wat een rust hier. Nou dan ga ik maar weer een monoloog beginnen. Gek nu ben ik ineens uitgepraat. Nou dan ga ik maar even oefenen voor vanavond, koorrep. we hebben nieuwe muziek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 Oke bedankt dacht dat blauw ingelogd was. Alles goed met wie hier wel is? Ben wel benieuwd wat de psychiater zegt. Want zoals het nu gaat kan ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 Borretje, hoe'st met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 Ja zie er wel tegenop. Ik zie laatste weken overal tegenop. Maar hier hangt wat vanaf. Als medicijnen niet goed geregeld wordt, wat het nu niet is, dan weet ik even niet hoe nu verder. Teveel last van angst en paniek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 Drup maat cavia kan heel goed klimmen in kippengaas hé. met die kleine pootjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 Ik ga weer, moet nog vanalles doen, vandaag. doeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 Borrie alles oké??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 hier poetswerk Bor. of het zin heeft met die 2 boefjes rennen rennen door het gras, tussen de struiken door om het vrouwtje heen terug de tuin in, op de bank onder het kleed verstoppen een sprong in het net verschoonde bed en weer de tuin in want waar het vrouwtje mee bezig is???? allemaal onzin en toen weer van voor af aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 ach een mens moet toch wat te doen hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 Leuk hoor. Ben ik het hele probleem van de hond aan het uitleggen en wordt alleen maar geplaagd. Die schutting stond er al want hoort bij de tuin maar was te open vandaar dat gaas ertegen voor de zekerheid. Banjo kan het niet helpen dat ze niet groter groeit dus als ze zich niet weet te gedragen stop ik haar in mijn broekzak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden