Spring naar bijdragen

Vrijdag 8 oktober

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 137
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Igor. Ik weet niet wat voor 'n soort honden het zijn en of ze mishandeld zijn. We moeten ze gaan halen. In ieder geval hoop ik dat, als ze het weekend bij ons zijn, dat er dan mensen zijn die ze kopen, en een goed tehuis kunnen bieden. Want dat geeft altijd zo'n grote kick hé? Daar doen we het voor.
En als er een heeeeel klein oud kneusje bij is, is die al verkocht.;)

Ik ben Weeeeehhhheeeeeg tot later allemaal.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge allemaal,

Hoop dat ik niet weer eens te laat ben maar bedoel het goed.

Yvonne een heel fijn weekend.
Bolleke een heel fijne dag.
Will heel veel sterkte.

Sjonge ik snap er niks meer van. Loedertje liep telkens weg en had alles af laten zetten met gaas. Tegen de schutting en zelfs de kieren onder de poort. Zit ik mijn mailtjes na te kijken en tikt er iemand driftig op het raam of die hond van mij was want lag bijna onder een auto. Huh? Kan mijn doggy niet zijn want die kan niet weg maar het was de mijne wel. Schiet mij maar in de feestverlichting want hier snap ik niets van. Kippengaas notabene !!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hier poetswerk Bor. of het zin heeft met die 2 boefjes :wacko: rennen rennen door het gras, tussen de struiken door om het vrouwtje heen terug de tuin in, op de bank onder het kleed verstoppen :o een sprong in het net verschoonde bed en weer de tuin in want waar het vrouwtje mee bezig is???? allemaal onzin en toen weer van voor af aan :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk hoor. Ben ik het hele probleem van de hond aan het uitleggen en wordt alleen maar geplaagd. Die schutting stond er al want hoort bij de tuin maar was te open vandaar dat gaas ertegen voor de zekerheid. Banjo kan het niet helpen dat ze niet groter groeit dus als ze zich niet weet te gedragen stop ik haar in mijn broekzak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...