Yvonne Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 .... het halve werk. Goeiemorgen frummers... Heb de koffie al klaarstaan voor jullie. Ik ga even een bakkie halen en buiten een peukje roken... En daarna snel de douche opzoeken. Zal hier een paar dagen mijn neus niet laten zien.... weekendje er tussenuit met een paar vriendinnnen.Yessssssssss, het is zover... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 Goeiemorgen!Yvon: heb een héééél gezellig weekend!!!Whuh....ben ik nu alleen hier?Tis al bijna 7 uur, OPSTAAN!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 Nee hoor Saar , ik ben er nog, maar zag inderdaad dat mijn naam er niet meer stond.... zo snel ben ik nou ook weer niet weg En dank je wel voor de wensen, ik ga inderdaad genieten en genieten... .Wat een luilakken hier he?? Je kunt wel zien dat knabbbel en babbel wat ouder worden, hihi. Zo, ga nu weer even kijken wat ik nog vergeten zou kunnen hebben.. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 Mijn geheugen laat me ff in de steek; gingen jullie ook verwendingen doen met sauna enzo?Nou laat je maar eens lekker verwennen zeg, heerlijk!Nu ga ik een peukie roken.Mensen, er is KOFFIE!Staat op het fornuis, in dat kleine italiaanse potje, lekker sterk, wor-je goed wakker van;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 Haaaa, morning to you Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 Goeiemorgen Bor... Sauna.. Ik????? never nooit, ben ik veels te bleu voor, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 Goede morgen frummers.yvonne heel veel plezier het weekend. maar dat zal wel lukken toch.we waren trouwens eerst lekker aan het knuffelen, daar was nu tijd voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 yvon d'r zijn ook dagen dat je in badkleding mag sauna-en Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 Yvonne:Dat is leuk! Geniet ervan! Goedemorgen ook Sara en Borretje! Ha die Igor! Knuffel zè!Hier alles ok. Ga zo naar de huisarts. Heb last van plots slechter zicht met 1 oog. De opticien kon niet veel ontdekken. Maar ik heb er last van en het oog doet ook zeer. Toch maar n's naar laten kijken dacht ik zo...Have a nice day everyone! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 Eks en igor.. heeeeele goede morgen.. ik ben bepakt en bezakt en ben weg.......... Laterrrrrrrrrrrrrrrrrr:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 Goede morgen,Yvonne een heel fijn weekend, geniet en laat je verwennen.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 Zo, ineens iedereen op Von, meis, GENIET!!!Mensen ik moet haasten. Bah het is nog zo donker kan het verschil tussen blauw en zwart niet zien en moet toch echt de zwarte broek aan grrrrrr.Eks: zou ik ook doen, ff bij de HA langs, sterkte!Igor knuffel maar zoveel je kan Wish me luck; wordt een lange dag, hele dag werken en dan rennen want om 18.45 word ik alweer opgehaald voor weer een belangrijke kerkdienst, pffffff.......Voor jullie allemaal een heel goede dag gewenst en tot de volgende keer;good goan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 Goeiemorgen iedereen in de huiskamer, maak er een fijn weekend van vonneke, laat je maar eens volledig gaan.Heb redelijk goed geslapen, droomloos, dat wel, en een beetje bnag voor de things to come. Maar uiteindelijk weet ik voor wat ik sta en hoef ik echt geen bang te hebben. Gerechtigheid zal geschieden zeg ik dan steeds. En als die rechter die massa adb'ers daar gaat zien Kofiie graag........en veeeeeel.Els kleine ontsteking misschien ? Nu mijn linkse is ook een pak minder goed dan mijn rechtse zenne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 Sara:Werk ze dan! Ik mag vanavond ook weer aan de bak. Moet je in de kerk vanavond zingen of orgel spelen of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 Sara een fijne dag en goed dat je het druk hebt, heb je ook geen tijd om te piekeren slaap morgen maar weer lekker uit dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 Will:Heb je vandaag die rechtzaak? Zal spannend zijn! Zal duimen!Ontsteking lijkt me niet of moet in oogbol zijn. Uiterlijk aan het oog niks te zien! Ook geen glacoom want dat is nagemeten....Wordt vervolgd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 Wil ik snap dat je een beetje zenuwachtig bent, het is ook een ontzettend valse streek. en je verwacht nu natuurlijk nog meer streken?maar we zitten allemaal op je schouder en luisteren mee. pas op dat je niet scheef gaat lopen en mocht je per ongeluk een hapje in je oor voelen dan is het K of B of ik heel veeeeeeeeeeeel sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 Ben weer weg!Moet vandaag helemaal op tijd de deur uit wil ik èn de kinderen op tijd op school hebben en op tijd bij de huisarts zijn....Doei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 Bedankt igor, om 10.30 is het zover. En dan ga ik jullie voelen, zeker weten, hoofd recht, borst voorruit en met knabbeltjes aan mijn oor stap ik voorwaarts om die rechter te laten zien wat voor een man hij voor zich heeft. Nah !!Jij links, borretje rechts en al de rest daar bovenop. Ik sla me er wel door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 Wil we hebben gisteren even een spandoek voor je gemaakt lees maar even terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 Goeie morgen lieve kanjers.Borrie Willbillie hel veel suc6 kerel. Hoop dat het gunstig uitvalt voor jou.Vonnie heel veel plezier meis, maar dat zal wel gaan denk ik zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 Succes straks Will, laat je niet kisten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 Ja igor, ik vond het verschrikkelijk ontroerend. Jullie zijn wel een stelletje hé ?? Wie weet maak ik ooit nog wel eens een standbeeld van jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 Goedemorgen allemaal:DBen ik nu te laat om Yvon een gezellig weekend te wensen ? Jammer, maar alsnog geniet ervan Yvon !!! Eks ; Succes bij de doc met je oog, lastig is dat als je zicht aan een oog minder is dan de ander. Hoop dat er niks ernstigs aan de hand is.En woestijnrekel Will, in gedachten ben ik bij je om half 11 ! Schouders recht, borst naar voren en laat ze maar een poepie ruiken;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 Blondje, strak plan en helemaal het mijne !!!Nu ga ik vetrekken naar mijn vader, laatste voorbereidingen, koffie en een eitje. Ik laat jullie asap iets weten, maar dat kan misschien pas vanavond zijn. Nogmaals allen bedankt voor jullie steun om 10.30u Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden