Teveel Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Hier ben ik nog even,Wil graag iedereen een droomnacht toewensen.Jane, bedankt voor de waarschuwing, ik hou hem in de peiling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Teveel:Over habbo (dochter heeft het ook gespeeld): het grootste risico van diefstal zit hem in het inloggen op een andere site. Bij dochter beloofde ze dat ze een veel mooier poppetje kreeg die veel meer kon doen. Je moest inloggen en een half uurtje wachten. Tijdens het wachten hebben ze al haar spulletjes geprobeerd te stelen.Geprobeerd zeg ik omdat ik ook een poppetje had. Samen zaten we dan in onze echte huiskamer en in haar habbo-kamertje. Niemand wist dat we elkaar kenden. Toen ik tijdens het wachten naar haar kamertje ging kon ik de diefstal zien gebeuren. Het lukte haar om tussentijds in te loggen en gauw alle overgebleven spulletjes aan mij te geven. Later heeft ze de overgebleven spulletjes weer in een andere kamer (= ander poppetje) kunnen zetten.Laat hem zijn wachtwoord bewaken alsof het je bankrekening is: KLOPT HET 3X (ik geloof dat dat de uitdrukking was voor: "log alleen in op de orginele site!") Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Hoi Tatum bedankt, zo leer je nog eens wat...Hoe is het verder, alles naar wens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Tatum, Fibo, Meisje,Welterusten, slaap wel.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Alles naar wens. Gisteren zijn dochter en ik naar een optreden van "De Dijk" geweest. Ontzettend leuk!Ik heb het daar droog gehouden en was daar erg blij mee. Je geniet dan veel meer van de muziek en van de sfeer. Sommigen dronken wel veel en die werden erg druk. Dan dacht ik "we komen hier toch om naar de muziek te luisteren?" En eerlijk gezegd was ik eerder ook zo.Ik ga nu gauw naar bed. Ik ben eigenlijk al veel te laat op. Morgen weer een werkdag. Ik heb er zin in Dat is nog zo'n voordeel als je niet drinkt: het leven dat je leidt krijgt veel meer zin. Beter dan de hele dag te wachten tot je weer drinken mag. Althans, dat deed ik Welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Hallo kanjers:heart:Ik kom net na middernacht ff melden dat ik aan dag 51 droog, ben begonnen!! Mijn persoonlijk record gebroken met nu de elfde dag... Dus het gaat nog steeds goed, en ik ga door en neem ook vandaag de eerste weer niet!!Welterusten allemaal of voor de vroege vogels onder ons alvast goedmorgen!We houden het weer droog! Samen staan we sterk!Liefs, Tobbertje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden