glen Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 ik ga naar bed spreek jullie morgen wel weer ieder geval bedankt voor het luisterend oor mvg Glen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Ik heb voor het laartst gehuild toen ik de sleutels van mijn flat kreeg. Heb nog erg gehuild om Dympf haar katten. Gisteren vertelde Caro kat de kans groot is dat ze helemaal doof gaat worden dus lag vannacht te janken.Maar het lag gewoon aan mijn contactlenzen want die deugen de laatste tijd niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Drup .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Mupke, ik wilde het net vragen...Een soort van cliffhanger Blondie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Truste Glen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 quote: Originally posted by: TeveelMupke, ik wilde het net vragen... Een soort van cliffhanger Blondie! Had het nou maar gedaan Harr. Nu is ze weg. Moeten we morgen weer terug komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Blondie mijn 1e boek is Heimwee en nu mijn 2e is Cirkel dus ga mijn dagen hier in de winter vullen met dit af te maken maar heb al ideeen over te schrijven hoe het is een alcie te zijn want ben er zelf een. Zo schrijf je de problemen van je af en maakt het duidelijker naar de buitenwereld maar eerst moet Cirkel klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Weltrusten Glen en tot morgen.Zo Bol gaat ook de p.c. afsluiten en ik duik ook niet al te laat m'n koffer in. Trusten allemaal, slaap lekker en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Fijne avond Bol en straks lekker slapen, trusteHarry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Het is al vroeg stil hier zeg. Ook wel goed. Dan blijf ik ook niet zolang hangen.Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Zo Taki hebben ze hier niet maar heb wel tomatensap en die kan je ook heet maken.Leuk te lezen dat struikrover telkens naar mij toe wil (komt door de spekkies waar hij dol op is) maar Banjo ook dus die weet al als hij komt dat er spekkies zijn. Nu wil Banjo steeds naar struikrover want daar is lekkers. Mooie zaak want Caro moet steeds naar links en ik naar rechts zodat de honden hun spekkies krijgen.Een hond heeft een baas en een kat een slaaf. Geloof er niets meer van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 hallo allemaal ben ik weer even en zoek zo het bedje op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Lust jij dat Drup???Drink graag gekruid tomatensap, van die kleine flesje van oreH.Zei de slijter, moet je dat eens proberen, dat Taki, verschrikkelijk!Toen ik het voor het eerst proefde ben ik gaan kijken of ik niet per ongeluk een glas sambal had ingeschonken.Nou ja, ieder zijn smaak en geniet er van.De slijter in de Arkelstraat hier in Gorinchem heeft het in elk geval.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Hoi Jet, Hoi Bloem,Toch onvoorstelbaar Jet, dat zo 'n halve gare zomaar een vrouw met een bijl te lijf gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 hallo harry en hallo jet ook nog wakker zie ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Ja nog wel, W kijkt naar het Familiediner.Ik kijk met 1/3 oog mee, 1/3 voor mijn crypto en 1/3 oog voor het forum.Zal wel niet lang meer duren, ik ben morgen vrij maar W moet werken.En kleinzoon Q zit al uren op Habbohotel, heb daar toch een beetje bedenkingen bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 ik begrijp dat ik vanavond weer iets heb gemist man? bijl? vrouw? had even visite van exman dus geen tv aangehad hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Nou gemist Bloem, dat is geen nieuws waar je gelukkig van wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 oke harry dan beter maar niet he? ik hoor het morgen wel onder de koffie denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Ja met abbonnement, van Opa gehad...Heb ook al verschillende keren wat geld gestort voor credits.Zijn intussen allang op maar hij vraagt niet om nieuw, ach, 't is zo een lief ventje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Noordelijk slaapmiddel, elf letters, heb er nog niets van.www.lekkerpuzzelen.nl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 mensen lekker slapen voor zo ik duik er in morgen weer vroeg op ,ik ga dromen van mijn nieuwe vlam hahahaha tot morgennnnn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Geweldig Jet, helemaal goed.Slaap lekker,droom fijn, welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 weltrusten allemaal en morgen gezond en vrolijk weer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Kom ook even welterusten zeggen:welterusten:lips:en Harry: habbohotel kan beter hebberdhotel worden genoemdmijn kinderen hebben het ook een poosje gespeeld, erg commercieelen erg gemene deelnemers, houd goed in de gaten dat je neefje erover blijftvertellen, ook als hij gehached en bestolen wordt, wat hopelijk niet gebeurt, maarmijn zoon wel overkwam dus. Hele drama's. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden