Spring naar bijdragen

dinsdag 19 oktober


bloempje

Aanbevolen berichten

quote:


Originally posted by:
Teveel

Bol en het was zo 'n snoepje, en hij ruikt zo lekker, en nu heeft ie je een beetje pijn gedaan, liefde met gevoel, en je laat hem gelijk vallen?


Blij dat ik geen tandarts ben...



Dee dee dee Har. dat is mijn huisarts joh. die ruikt zonder after shave nog wel lekker maar dat is een ander verhaal.:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 270
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dan is het, die blinde boosheid, toch nog ergens goed voor geweest Pietje.

Zonder after shave Bol, las laatst dat jullie vrouwen de geur (stank) van een man gebruiken om de juiste keuze te maken.
Afhankelijk wat de plannen in die mooie hoofdjes zijn trekt een bepaalde geur aan.
En dat gooien wij dan lekker in de war met onze after shave en body lotion, zouden daarom zoveel huwelijken stranden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Igor maar het is nogal een verschil of ik iemand een slechte beoordeling moet geven of negatief op een solicitatie moet reageren dan dat je iemand moet vertellen dat ie kanker of iets dergelijks heeft.
En zeker als het dan om jonge mensen, kinderen zelfs, gaat.
Lijkt me dat je het dan niet trekt zonder slaapmiddel of erger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben verdrietig.
Telkens weer mijn maatje die het niet redt Dat kan maar zit steeds weer te wachten op een berichtje die niet komt.
De zoveelste PB onvangen dat ze opnieuw is begonnen met stoppen en zou hier ook weer komen.
Nada dus.
Toch is ze mijn maatje en ik laat haar niet los maar ze glipt steeds onder mijn vingers uit en weet niet meer wat te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie middag Andrea, Welkom hier. Ja hoor je hebt het gevonden. Nu nog ff uitzoeken hoe het hier zit en je bent medeforumlid.;)

Druppie ik denk dat je je wel wat los moet maken naar je maatje toe. Iedereen heeft z'n eigen verantwoording ook als is dat moeilijk om te accepteren. Jij kunt je wel blijven druk maken maar daar schiet zij niets mee op en jij helpt jezelf alleen maar dieper de put in. Probeer dat te vermijden lieverd. Je hebt je handen vol aan jezelf.
Laat haar zelf beslissen, dan pas leert ze om zelfstandig te zijn. Lukt het haar niet, zal ze andere wegen moeten gaan bewandelen.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolleke ik vrees dat ze dit niet meer kan. Zoals ik lees is ze heel ziek en red ze het niet meer.

Ja jetset een zeer **** gevoel want dit duurt al een jaar.

Maakte me al zo lang zorgen en steeds weer de belofte er iets aan te doen en telkens weer niks. Was al mijn maatje voor de packt en sta met lege handen.

Heb ook over haar geschreven op het draadje wie mis ik. Nou straks mis ik haar voorgoed. Niet meer eten, kaal worden, uitslag en een behoorlijke Korsakov. Hoe kan ik die hand vasthouden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag is weer dag 1. was lekker op weg maar moest het weer verknoeien. Het ergste vind ik dat ik het niet goed kan praten en anderen pijn heb gedaan ermee. Ik ga de Antabus weer gecontroleerd innemen want ik ben er niet consequent genoeg voor. Gisteren had ik ze ook nog niet gepakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Drup, laat die hand maar los meid. Het is goed. Je kunt er echt niets aan doen. Je hebt meer dan genoeg gedaan. Een permanente opname zou het enigste zijn wat haar misschien van de drank af kan houden. Als zij een gevaar is voor zichzelf, zou de familie dat via de rechter kunnen laten doen. en zolang zij nog capabel is om zelf beslissingen te nemen dan gebeurd het ook niet. Soms moet je in het leven, mensen los leren laten omdat je uit de relatie niets meer haalt, je geeft alleen en dat put uit meis.;)

Goeie middag Dees. Zou een maatje jou kunnen helpen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...