Spring naar bijdragen

dinsdag 19 oktober

bloempje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 270
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:

Originally posted by:
Ala

quote:

Originally posted by:
bolletje

Ala er staat een woordje in jouw berichtje van 17.56. Ik zou dat weg halen als ik jou was, omdat je anders van Tactive een waarschuwing krijgt;)

Deze woorden mogen niet gebruikt worden op het forum:)

Sorry bolletje maar ik zie het woord niet, heb wel een afkorting weggehaald. Mag je hier helemaal niet vloeken? Heeft dit forum een christelijke insteek? Jullie gaan trouwens voor een beginneling te snel en te onbegrijpelijk. Is er ook een dagdraad voor dummies of nieuwelingen?

Hahaha nee hoor dit forum heeft geen cristelijke insteek. Maar vloeken mag hier ook niet.
En ja je moet ff wennen aan de snelheid van het forum maar dat lukt wel hoor. Pik er gewoon uit wat voor jou belangrijk is, dan komt de rest vanzelf wel.;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

weet ik eigenlijk niet, meestal ben ik rond deze tijd aardig in de olie en heb ik nergens meer zin in en nu dus wel, maar dit is mijn eerste avond in weken, vandaar.
meestal begin ik s'middags al dus logisch dat je dan rond deze tijd nergens geen zin meer inhebt. Het is moeilijk, maar dat weten jullie allemaal wel, kan niet langer blijven vanavond, tot morgen misschien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Bol,
Neee, heb niet echt rustiger aan kunnen doen.
Vandaag 2 adressen in de thuiszorg gehad.
Bij een adres alle deuren gesopt, keuken gedaan, meubels in de boenwas, gestoft gezogen.W.c. gedaan.
Bij andere adres; badkamer gesopt, bed verschoond,Rotte aardappels uitgezocht en weggegooid (was ze vergeten) keuken gedaan gestoft en gezogen, Alle vuilniszakken verschoond,vloeren gedweild.
Maar...Het zijn allemaal schatjes hoor
Ik word enorm in de watten gelegd, volgestopt met koffie,thee, koekjes, chocolaatjes en fruit.
En..Ik was vandaag vroeg thuis, om 17.00 al.
Dus daarna lekker voor mezelf gekookt (bietjes, aardappeltjes en visticks)
En zit gewoon heel happy te zijn in mijn eigen huisje.

Andrea,
Welkom.
Ja, raar he, zo'n avondje nuchter, als je dat niet gewend bent.
Probeer er maar van te genieten, en als je het moeilijk hebt, zijn wij er voor je he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Andrea maar natuurlijk weten we dat allemaal, wij zijn ook allemaal alci's ;)
Ben je helemaal alleen thuis? Of hem je toch nog mensen om je heen?
Dat scheelt altijd wel wat hoor. als je alleen bent voelt dat vaak aan als een grote leegte in je leven.
Vaak voel je je dan erg eenzaam of heb jij het geluk dat dat niet is in jouw geval?
Werk je overdags of ben je de hele dag thuis.
Ja ik vraag het maar hoor maar als je geen zin hebt om te antwoorden of je vind het vervelend dan moet je het maar zeggen.:)
Maar erg belangrijk (denk ik) is als je tegen de tijd dat je normaal geproken zou gaan drinken, dat je dan hier in de forumhuiskamer komt zodat je er niet alleen voor staat. Door te delen en te schrijven wat je dwars zit of je trek in drank wordt dat meestal minder. Dat is o zo belangrijk:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ben gescheiden en heb een dochter van 16 en sinds anderhalf jaar een hele leuke, lieve vriend.
wil zoveel zeggen en vragen maar moet zo weg, hoop morgen jullie weer te zien. sinds de zomer werk ik niet meer, helaas, mijn contract was afgelopen en vanwege bezuinigingen niet verlengd en hoe is 't mogelijk: werkte in een slijterij...haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...