Mupke Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Die koekjes schrijf je met een c Igor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 17.56 2e regel 5e woord Ala. nu moet het toch lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ala Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Bedankt zat naar een verkeerde post te staren en dacht ben ik nou gek of... Het is aangepast hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Ik ben er, maar moet ook weer wegTot vanavondLaterzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Mup Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ala Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Blond hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Ala witte fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 quote: Originally posted by: Alaquote: Originally posted by: bolletjeAla er staat een woordje in jouw berichtje van 17.56. Ik zou dat weg halen als ik jou was, omdat je anders van Tactive een waarschuwing krijgt;) Deze woorden mogen niet gebruikt worden op het forum:) Sorry bolletje maar ik zie het woord niet, heb wel een afkorting weggehaald. Mag je hier helemaal niet vloeken? Heeft dit forum een christelijke insteek? Jullie gaan trouwens voor een beginneling te snel en te onbegrijpelijk. Is er ook een dagdraad voor dummies of nieuwelingen? Hahaha nee hoor dit forum heeft geen cristelijke insteek. Maar vloeken mag hier ook niet.En ja je moet ff wennen aan de snelheid van het forum maar dat lukt wel hoor. Pik er gewoon uit wat voor jou belangrijk is, dan komt de rest vanzelf wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Goedeavond allemaal,iS alweer een hoop geschreven.Alles vluchtig doorgelezen.Was weer een dagtaak:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Het was inderdaad veel vandaag Rapi. Ik ben er nog niet eens aan toegekomen. Maar aangezien jij bijgelezen hebt, geef je een samenvatting? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Goeie avond lieve Rapi. Hoe is het met jou. Ik heb je al een tijdje gemist meis. Maar dat kan ook aan mij liggen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Lees maar lekker zelf Mup:D.Bol,Gisteren inderdaad niets van me laten horen.Maar toen had ik een werkdag van 9.00 tot 21.30Dus pas 22.00 thuis.Nog wel heel even ingelogd, maar geen puf meer om te schrijven.Vandaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 En ben je nu een beetje uitgerust Rapi? Heb je het vandaag wat rustigeraan kunnen doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 ik ga bankhangen. voor straks lekker slapen en morgen gezond en vrolijk weer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
andrea Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 goedeavond allemaal, voor het eerst in tijden s, avonds nuchter..voelt raar eigenlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 nuchterheid is een beloning Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Trusten Igor en een dikke knuffel aan K&Bgoeie avond Andrea en welkom op het forum.Kun je uitleggen wat je bedoeld met "Het voelt een beetje raar aan?" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
andrea Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 weet ik eigenlijk niet, meestal ben ik rond deze tijd aardig in de olie en heb ik nergens meer zin in en nu dus wel, maar dit is mijn eerste avond in weken, vandaar.meestal begin ik s'middags al dus logisch dat je dan rond deze tijd nergens geen zin meer inhebt. Het is moeilijk, maar dat weten jullie allemaal wel, kan niet langer blijven vanavond, tot morgen misschien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Wat goed voor je Andrea!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Ha Bol,Neee, heb niet echt rustiger aan kunnen doen.Vandaag 2 adressen in de thuiszorg gehad.Bij een adres alle deuren gesopt, keuken gedaan, meubels in de boenwas, gestoft gezogen.W.c. gedaan.Bij andere adres; badkamer gesopt, bed verschoond,Rotte aardappels uitgezocht en weggegooid (was ze vergeten) keuken gedaan gestoft en gezogen, Alle vuilniszakken verschoond,vloeren gedweild.Maar...Het zijn allemaal schatjes hoorIk word enorm in de watten gelegd, volgestopt met koffie,thee, koekjes, chocolaatjes en fruit.En..Ik was vandaag vroeg thuis, om 17.00 al.Dus daarna lekker voor mezelf gekookt (bietjes, aardappeltjes en visticks)En zit gewoon heel happy te zijn in mijn eigen huisje.Andrea,Welkom.Ja, raar he, zo'n avondje nuchter, als je dat niet gewend bent.Probeer er maar van te genieten, en als je het moeilijk hebt, zijn wij er voor je he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Andrea maar natuurlijk weten we dat allemaal, wij zijn ook allemaal alci's Ben je helemaal alleen thuis? Of hem je toch nog mensen om je heen?Dat scheelt altijd wel wat hoor. als je alleen bent voelt dat vaak aan als een grote leegte in je leven.Vaak voel je je dan erg eenzaam of heb jij het geluk dat dat niet is in jouw geval?Werk je overdags of ben je de hele dag thuis.Ja ik vraag het maar hoor maar als je geen zin hebt om te antwoorden of je vind het vervelend dan moet je het maar zeggen.Maar erg belangrijk (denk ik) is als je tegen de tijd dat je normaal geproken zou gaan drinken, dat je dan hier in de forumhuiskamer komt zodat je er niet alleen voor staat. Door te delen en te schrijven wat je dwars zit of je trek in drank wordt dat meestal minder. Dat is o zo belangrijk:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
andrea Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 ik ben gescheiden en heb een dochter van 16 en sinds anderhalf jaar een hele leuke, lieve vriend.wil zoveel zeggen en vragen maar moet zo weg, hoop morgen jullie weer te zien. sinds de zomer werk ik niet meer, helaas, mijn contract was afgelopen en vanwege bezuinigingen niet verlengd en hoe is 't mogelijk: werkte in een slijterij...haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Houd je haaks vanavond Andrea:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aliblabla1 Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Hoi allemaal,Ik kom maar weer eens kijken! Ik moet bekennen dat ik de dagdraad niet helemaal of liever helemaal niet heb doorgenomen.Hoop dat iedereen ok is. Ik wel in ieder geval, ik had vandaag een topdag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Mupke, een luizenstreek, laat ze zien dat ze een verkeerde keuze hebben gemaakt.Ala, Andrea, Welkom.Jerre, gefeliciteeerd jongen, dat is een koningswens: een meisje en nu een jongen, geweldig daar ga je plezier van krijgen.Igor, fijne avond en straks welterustenHarry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden