Spring naar bijdragen

woensdag 20 oktober

bloempje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 259
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zooo, daar kom ik weer even langsgezoeft... hallo kanjers / strijders / lotgenoten:present:

Dag 52 droog voor mij.
Ik krijg zo visite van mijn ouders en heb vandaag gewerkt en mijn hond staat me hoopvol aan te kijken voor zijn avondmaaltijd...:D

Dus dat ga ik nu maar even regelen.
Het gaat nog steeds goed met mij, hopelijk met jullie ook allemaal.
Samen staan we sterk!!

We houen het weer droog he mensen..

Liefs, Tobbertje > Toppertje :D:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bethje, ik ben er wel. Ga ook op de bank, zoo moe en ook al zo koud. Koppijn ook nog. Grrr.
Bol, je hebt helemaal gelijk hoor en ik doe jouw spreuk eer aan: de mens lijdt het meest aan de gevoelens die hij vreest. Ben helemaal geen controlefreak maar met de katten heb ik dat wel, denk uit. Gebaseerd op angst voor verlies. De schrik zit er nu even heel diep in. Dat slijt wel weer, maar dat kost tijd. Dit is me zo rauw op mijn dak gevallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Beth, het gaat. Ik ben een stuk rustiger dan gister. Zit naar TopChef te kijken, ff hangen en zo. Hoe komt het dat je het zo koud hebt Beth, en dan ook nog zweten erbij? Je wordt toch niet ziek meisje?
Oei Bolletje, Kerstpact, das idd ver weg. Durf me daar nog niet zo goed voor op te geven, voel me nogal wankel wat dat betreft. We zullen zien, dag voor dag voorlopig maar en dan ook niet verder kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...