niwi Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Drank is nooit een oplossing geweest, Dymph.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Goeie middag lieve kanjers.Ik ben weer thuis. We kregen net een partij hagel zeg, niet te filmen.Beth je doet het goed meid, ja en die verveling is beroerd maar misschien kom je dadelijk iets tegen waar van je zegt, goh dat zou ik wel willen doen. Dat heeft al m'n aandacht nodig.Dymph, niet gaan invullen wat er dadelijk eventueel kan gebeuren. Dan houd je er zo veel rekening mee en 9 van de 10 x komt het niet uit. Maar je hebt je wel rot gevoeld, dus verspilde energie. Probeer het om te draaien. Niet denken dat het verkeerd gaat.En gebeurtenissen kun je niet stil zetten, als het gebeurd gebeurd het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 He Dympf. Goed dat je er weer bent. Ik dacht ook even dat iedereen me vergeten was, maar dat valt wel mee denk ik hoor. Gaat het nu een beetje? Ga alsjeblieft niet van het negatiefste uit oke. Je bent nu wat over je toeren. Kom op meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Ben net terug van mijn bejaardenwandeling. Was meer scharrelen dan lopen. Moest halverwege ergens gaan zitten voor een kop thee. Kan nu lekker gaan bankhangen als ik de rust daar voor kan vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Jane is de verdoving al uitgewerkt? Gaat het een beetje met de pijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Weet niet maar heb ooit gehoord dat kauwen op kruidnagel helpt tegen de pijn en een een koud washandje misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Sorry hoi Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Hoi Niwi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Ik zal die kruik maar eens gaan halen en mijn dekbed. Had ik mezelf beloofd dus ga ik nu maar even regelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Oh ja heb net lekkere warme sokken gekocht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Ja ik heb dat ook vaak gehoord Beth. Kruidnagel tegen de kies aan leggen of kauwen.Jane al terug dan?Ga je zelf maar lakker verwennen. Lekker op de bank, je sokken aan, warm glas chocomelk en genieten maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Ja ga ik doen, behalve de chocomelk dan . Daar moet ik even niet aan denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ala Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Vanmorgen overleg gehad met mijn baas, ging wel goed eigenlijk. Hebben het niet meer over afgelopen vrijdag gehad. Hij zei alleen " ik was wel slecht hoor zaterdag" waarop ik zei dat ik om half 9 mijn auto alweer had opgehaald. De lucht is gelukkig weer geklaard. Nadeel is dat ik tegen mezelf nu weer kan zeggen dat het allemaal wel meevalt. Heb alleen gisteren eens opgesomd wat er allemaal door de alcohol is verstoord de afgelopen 20 jaar, en dat is een heleboel. Laat staan alle hechtingen en schrammen enz. Dus ik blijf er nog maar even af. Nooit meer is een te grote stap nu. Eerst as weekend maar eens alcoholloos door zien te komen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ala Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Dubbel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Dag per dag Ala, dat is te overzienen als het moeilijk is uur per uur, met een kookwekkerdesnoods. Gelukkig dat het goed afliep en nee het valt niet mee met je,dat weet je best toch? Je weet immers niet wat er nou gebeurde.Beth, de verdoving is uitgewerkt, maar het is een krater, die nog welbloedt. dus daar stop ik maar niets in, en kruidnagel helpt bij kiespijn, niet als de kies weg is:DMaar het valt mee tot nu toe hoor, de ontstekingspijn was erger, dus pijnstillerskan vanavond altijd nog om op te slapen eventueel.Bol jij was toch ook getrokken deze week?Ga jij daar implantaten op laten zetten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Wat een opluchting Ala. En nu denken nooit meer te drinken dat doe ik ook niet. Dan maak ik het voor mezelf veel te moeilijk. Ga van uur naar uur en van dag naar dag. Verder vooruit nog maar even niet kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Jane als het erg bloed moet je er dan niks aan doen? Nou je zal het zelf wel het beste weten. Sterkte ermee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Dympf kom je vandaag nog even terug? Mis je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 nee het is niet erg hoorik had er zo'n gaasje opgekregenen die heb ik zlef ook nog welmaar zonder iets heelt het het sneltst,vandaag maar soepdagjegoed voor de lijn:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Zo, ben ik ook weer.bijzondere dag gehad op het werk. Veel gesproken over het akkefietje van gister, en hoe dit nou heeft kunnen gebeuren.Degene die het besluit genomen heeft dacht dat ik geen zin had in de functie. Heel vreemd want ik had hem er pas nog over gesproken. Het kan nu niog alle kanten op gaan. De oplossing die ze nu gekozen hebben is een tijdelijke. En daarnaast heeft mijn leidinggevende meteen wat van haar contacten benaderd, want ze was plaatsvervangend ook boos over de gang van zaken, en daar kan nog wel eens iets veel leukers uit naar voren komen. Ik ben (voorzichtig) weer blij. Jane, hoe gaat het met je? Kiesopijn of ontsteking is wel heel vervelend zeg! En ik baal dat ik niet toch nog gister een berichtje voor Jet heb achtergelaten. Dacht dat ze niet meer online zou komen vóór de verhuizing en dan gaat ze vanuit haar bed nog liggen AdB-en, las ik terug. Jetski, als je nog eens inlogt: Succes met de verhuizing en dat je maar snel weer hier bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Hallo mensen,Ben er weer, lekker gewerkt.Boodschapjes gedaan, tomatensoep staat op, met hoop groente en ballen.Nog niet terug gelezen, hoop dat het jullie goed gaat.Eet smakelijk,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Oh, de kies is getrokken? Ik loop weer achter de feiten aan .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 goede avond.wij zitten hier heerlijk aan de pannekoek ik heb niet teruggelezen, heb er ook geen tijd voor. is er nog iets bijzonders gebeurt?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 weer remi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 En toen bleef het stil. ik weet het ook niet Remi. Ik ben zelf net thuis. En moet over een uurtje alweer weg dys hobbel ik hier wat heen en weer. Ben al met mn eten bezig dus ook niet echt tijd om alles te lezen.* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden