Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

En zeggen dat ik een kei ben in massages geven hé :huh:

Haha, zat altijd op de eerste rij bij het aannemen van nieuwe meisjes en heb alles mee gevolgd :D

• Antwoorden 259
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

als de kabinetsplannen doorgaan,worden "lichte ongemakken" en de evt daaruit voortvloeiende onderzoeken ed. straks niet meer vergoed?!
zouden wij daar ook onder vallen?

jane4 ik duim mee hoor! tandarts doet mij niks,maar de kaakchirurg? brrr!

Geplaatst

Daar hou ik je aan Will... Warmhouden toch die spiertjes...

Heb net mn boterhammetjes pindakaas op en ga nu de douche in en mij klaarmaken voor therapie.
Gaat niet zo snel als je rondhobbelt als een omaatje, voel me nu 80 :huh:

Laters:D

Geplaatst

Ja gaat wel. Voel me beter dan gisteren.
Vanavond afscheid nemen van een dierbare tante. Dat is minder. Zie er tegenop.

Jet succes met je verhuizing. Als je lekker op je nieuw plek zit is dit zo vergeten.:present:

Geplaatst

Ja over 2 maanden. Zal het de komende maanden zelf moeten doen met behulp van de AA en de GGZ.

t is de eerste keer na het overlijden van mijn zusje. Zal weer veel losmaken.:brokenheart:

Geplaatst

kan snel gaan dees zo,n opname het zal vast korter worden dan 2 maanden vaak worden mensen uitgezet en zo en dan schuif jij op de lijst op he? maar ik zat vorig jaar met hezelfde probleem hoor heb er 3 maanden en een week gezeten .

Geplaatst

Mogge allemaal,

Wat leuk Bloempje om op zo'n manier een liefde te vinden.

Arme Jane die ligt nu met haar bekkie open bij de kaakchirurg. Getver ben er een keer geweest als de volgende keer moeten ze maar in coma slaan anders ga ik niet naar binnen.

Desi sterkte vanavond en ga niet door de emo's drinken meis anders kom ik met een nietmachine.

Doe mijn naam wel eer aan vandaag :( maar ze weten daarboven niet dat ik de enige echte ben :)

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...