will Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 En zeggen dat ik een kei ben in massages geven hé Haha, zat altijd op de eerste rij bij het aannemen van nieuwe meisjes en heb alles mee gevolgd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Jet, toi toi toienne met een laptop, kun je bij de bieb en de Mac inloggen hoorals je ons erg mist! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Vanavond nog tijd Will ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Duimen jullie ook ff voor mijrond 10.30 uur? Moet naar de kaakchirurgvoor 2 kiezen en heb nu al de bibbers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Jane, ieks kaakchirurg... zal aan je denken:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 als de kabinetsplannen doorgaan,worden "lichte ongemakken" en de evt daaruit voortvloeiende onderzoeken ed. straks niet meer vergoed?!zouden wij daar ook onder vallen?jane4 ik duim mee hoor! tandarts doet mij niks,maar de kaakchirurg? brrr! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Haha, blondje, i wish Soon , very soon, i will Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Mijn duimen staan allebei ter beschikking Jane, hou je sterk hoor !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Daar hou ik je aan Will... Warmhouden toch die spiertjes... Heb net mn boterhammetjes pindakaas op en ga nu de douche in en mij klaarmaken voor therapie.Gaat niet zo snel als je rondhobbelt als een omaatje, voel me nu 80 Laters:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Als je van onder mijn handen komt nog maar 23 blondje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 20 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 gooit een rollator de box in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 20 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 nee hoor borretje die is voor blondie hahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 20 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 is will onze masseur dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Ik ben helemaal mee hoor borrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Goedenmorgen allemaal.Wat hoor ik. Is er een masseur in the House? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 20 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 heb iets niet goed gedaan op netlog berichten blijven binnen komen hier pfffffffmorgen desi alles oke? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Ja gaat wel. Voel me beter dan gisteren.Vanavond afscheid nemen van een dierbare tante. Dat is minder. Zie er tegenop.Jet succes met je verhuizing. Als je lekker op je nieuw plek zit is dit zo vergeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 20 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 dat is niet leuk dees weet er alles van maar ben blij dat je je beter voelt dan gisteren maar ik had begrepen je gaat de kliniek in? over twee maanden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Ja over 2 maanden. Zal het de komende maanden zelf moeten doen met behulp van de AA en de GGZ. t is de eerste keer na het overlijden van mijn zusje. Zal weer veel losmaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 20 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 kan snel gaan dees zo,n opname het zal vast korter worden dan 2 maanden vaak worden mensen uitgezet en zo en dan schuif jij op de lijst op he? maar ik zat vorig jaar met hezelfde probleem hoor heb er 3 maanden en een week gezeten . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Mogge allemaal,Wat leuk Bloempje om op zo'n manier een liefde te vinden.Arme Jane die ligt nu met haar bekkie open bij de kaakchirurg. Getver ben er een keer geweest als de volgende keer moeten ze maar in coma slaan anders ga ik niet naar binnen.Desi sterkte vanavond en ga niet door de emo's drinken meis anders kom ik met een nietmachine.Doe mijn naam wel eer aan vandaag maar ze weten daarboven niet dat ik de enige echte ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 20 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 morgen druppeltje bedankt voor die lieve opmerking en ja de manier waarop is heel apart idd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Drup ik neem de eerste vandaag niet.Bloempje ik moet wachten tot januari vanwege een verzekeringskwestie. Kon nu ook beginnen maar dan moest ik het zelf betalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Ik heb ook een slechte ervaring bij de kaachirurg. Verdoving in ontsteking. Resultaat 8 dagen vreselijke hoofdpijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 20 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 jeetje dees januari pas? dan heb je een poosje te gaan nog vervelend hoor.gaat zich even opmaken ik kijk zo nog wel even om het hoekje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden