bolletje Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Ik ga ook weer afsluiten. voor iedereen een hele fijne nachtrust toegewenst.Mupke ik hoop dat er nog wat mensen langs komen zodat je niet alleen zit.Trusten allemaal en tot morgen maar weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Alle schrijvers uitgelogd?Dan ga ik eens wat qualitytime aan poezebeest geven. Nog even samen bankhangen met een kop thee en morgen weer een verse dag.trusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Dymph je weet het he meis.Slimbo had geld genoeg te verhuizen en heb er een luxe toko van gemaakt. Ja wasmachine en droger gaat wel maar de rest van de luxe apperatuur snap ik geen klap. Haal alle afstandsbedienieningen door elkaar en krijg de zenuwen van al die knopjes en kabeltjes. Zo die kale kak is ook uit mijn kop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Ben er even helemaal vanaf. Snap er niks meer van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Heb helaas niet veel bij kunnen dragen.Ga nu slapen want moet morgen weer schandalig vroeg op.Welterusten allemaalHarry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 mupke niet alleen zitten en ik moet naar bed gaan? Maar ik slaap pas tussen 12 en 3uur. Snap er echt niks meer van. Kon ook even niet meer lezen en reageren. Ben nu net terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Marjo een andere naam? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dymph Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Beth, we houden het vanavond vol he meid. Ik sta nog droog, ga me te buiten aan het av-bier., Beter dan fris of thee, vind ik beide niet echt lekker. Ik snap dat wel van je nachten, ik heb dat ook. Kan midden in de nacht ook nog aan de drank gaan als ik weer niet kan slapen. Je voelt je dan zo alleen met alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Zeg niks meer maar we kennen elkaar.Heb muziek opstaan van Karin Bloemen.Morgen paddestoelen kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Hè? Nou snap ik er helemaal niks meer van. Ik knap moet hier weg. Maar weet niet waarheen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dymph Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Drup, we houden contact meis, Ik houd vol vandaag. Bethje, jij ook. Denk maar aan mij vannacht, ik ben ook alleen met mijn verdriet, Mss helpt het een beetje..... In ieder geval een dikke knuf vor het slapen gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Ik kan even niks meer zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dymph Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Waarom niet Beth? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dymph Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Lieve beth, ik ga bedhangen voor de tv, anders doe ik helemaal geen oog meer dicht. Sterkte meis, je bent niet alleen en ik moet ook. KNufffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Beth ik log nog even voor jou in omdat ik niet wil dat je zo onzeker de nacht in gaat. Ik denk dat je w.b. Druppie, morgen ff moet vragen wat ze bedoelde.Maar toen jij dat schreef dacht ik ook meteen aan Marjo. Marjo was ook iemand die hier op het forum was. Zij kon echt tot in de vroege uurtjes op het forum zitten, ging dan ff plat en was er dan na een paar uurtjes weer bij.ik denk dat ik je probeerde duidelijk te maken dat je daar voor moet hoeden anders houd jij het niet vol. Het was van mij een stuk bezorgdheid maar wist niet dat ik je daarmee uit evenwicht zou brengen. Dan spijt me dat.Kruip er lekker in, maak je niet al te veel zorgen en ik hoop echt dat je vannacht een beetje kunt slapen.Trusten meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Ja oke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Bedankt voor het opnieuw inloggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Ik voel nu even teveel verwarring en emoties door elkaar. Maar wil jullie niet uit de slaap houden. Dus ik log wel uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Ik bedoel gaan jullie maar naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Beth, het is simpelMarjo is iemand van dit forum en die heeftjouw stoeltje als icoon ook, dus Drup maakt of een grapje òf een vergissing.Het heeft dus niets met jou te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Goedenavond allemaalPff had een lang daggie vandaag maar wel een vruchtbaar daggieNah ja nog twee dagen en dan weer lekker weekend.Beth die opmerkingen hebben niks met jou te maken hoorNiet persoonlijk aantrekken.Vraag het morgen zelf nog maar ff aan drupAls je er onzeker over blijft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Beth is uitgelogd, hoop dat het goed gaat met haar.goeienavond Witte,vertel eens vruchtbaar???wie alt bist du? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Dit is echt heel grappig JaneIk tikte dat woord en toen dacht ik, daar gaat vast iemand op reagerenmaar ik wist ff zo snel niet een ander woord ervoor.Nou bij deze, omdat je als eerste reageerde, ben je dus door voor de koelkast:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden