Spring naar bijdragen

woensdag 20 oktober

bloempje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 259
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dymph je weet het he meis.

Slimbo had geld genoeg te verhuizen en heb er een luxe toko van gemaakt. Ja wasmachine en droger gaat wel maar de rest van de luxe apperatuur snap ik geen klap. Haal alle afstandsbedienieningen door elkaar en krijg de zenuwen van al die knopjes en kabeltjes. Zo die kale kak is ook uit mijn kop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beth, we houden het vanavond vol he meid. Ik sta nog droog, ga me te buiten aan het av-bier., Beter dan fris of thee, vind ik beide niet echt lekker. Ik snap dat wel van je nachten, ik heb dat ook. Kan midden in de nacht ook nog aan de drank gaan als ik weer niet kan slapen. Je voelt je dan zo alleen met alles.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beth ik log nog even voor jou in omdat ik niet wil dat je zo onzeker de nacht in gaat.
Ik denk dat je w.b. Druppie, morgen ff moet vragen wat ze bedoelde.:)
Maar toen jij dat schreef dacht ik ook meteen aan Marjo. Marjo was ook iemand die hier op het forum was. Zij kon echt tot in de vroege uurtjes op het forum zitten, ging dan ff plat en was er dan na een paar uurtjes weer bij.
ik denk dat ik je probeerde duidelijk te maken dat je daar voor moet hoeden anders houd jij het niet vol. Het was van mij een stuk bezorgdheid maar wist niet dat ik je daarmee uit evenwicht zou brengen. Dan spijt me dat.
Kruip er lekker in, maak je niet al te veel zorgen en ik hoop echt dat je vannacht een beetje kunt slapen.
Trusten meid.:heart::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allemaal

Pff had een lang daggie vandaag maar wel een vruchtbaar daggie
Nah ja nog twee dagen en dan weer lekker weekend.

Beth die opmerkingen hebben niks met jou te maken hoor
Niet persoonlijk aantrekken.
Vraag het morgen zelf nog maar ff aan drup
Als je er onzeker over blijft

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...