witte Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Hee Alf,Mooie discussie is er gaande over je gedachtes weer te gaan drinken.Ik hoop dat je er uit kan halen wat goed voor je is.Ik wens je veel wijsheid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 jij ook, als je het goede antwoord geeft(aan Aagjes vraagje) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Ik snap m niet Jane:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 hoezo vruchtbaar? je dag dus(en je leeftijd hoeft dan niet persé) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Hmmm dan snapte ik m dus wel,maarre daar laat ik me maar niet over uit;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 nou moemaak je me nieuwsgierig en dan dit?vrouwen,,,,,,,,,,,,, what to say?welterusten dan maar:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 truste Jane:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Hallo kanjers,nog net op tijd om even welterusten te zeggen hoop ik...Ik begin aan dag 53... nog 4 dagen en dan heb ik er 8 weken droog opzitten! Mijn persoonlijke record!Het gaat gewoon nog steeds goed, en soms begrijp ik niet dat het voor 90 % zo meevalt... wanneer komt die adder onder het gras? ik hoop van niet, maar toch...Nou ja, niet over nadenken dan maar en gewoon doorgaan.Welterusten en tot morgen!samen staan we sterk!Liefs, ToPPertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Truste lieve Jane en Witte:lips:Liefs, Toppertje:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Ik kom nog even welterusten zeggen.Voel me gelijk weer zó thuis hier.Even wat lezen... maar het is weer veel te veel.Ik wens jullie allemaal sterkte in de strijd.Hier alles okee.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden