Spring naar bijdragen

vrijdag 22 oktober


bloempje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 314
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeie morgen Har.:present:

Waarom ik iedere dag moet poetsen? Omdat ik gewoon een grote viespeuk ben. Als ik s'ochtends begin met in de h.kamer voor te poetsen en ik ben eindelijk achter, dan kan ik voor weer beginnen:P
Jos heeft wel eens gezegd, "Jij maakt gewoon rotzooi om te kunnen poetsen."Daarin heeft dat stinkerdje gelijk hoor.
Maar voor vandaag ga ik alleen maar ff m'n bed opmaken, salontafel ff afdoen, zuigen en dan ben ik klaar hoor.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb sterk de indruk dat een spoedopname sterk afhankelijk is van de regio waar je woont.
in het oosten des lands had ik geen enkel probleem,maar hier in het westen is het zeuren.

wat een toestand met dat omgeslagen voetveer bij Breukelen!
"het veer was vermoedelijk op weg naar de overkant van het kanaal"!! ja dank je de koekoek,dat doen veerpontjes altijd.

droge dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihihi... Bor
Ben al blij dat ik klaar ben en inmiddels strompelend weer op mijn stoeltje voor de lap zit...

Inmiddels kalmte aan het oproepen... in gesprek met energiebedrijf... willen kosten gemaakt door de nieuwe huurders van mijn koopwoning op mij gaan verhalen:devil:
Dan hebben ze aan mij een slechte !!! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bor en Bol,
Ik heb een koopwoning wat al 3 jaar te koop staat, sinds een half jaar huurders erin. Woon zelf in huurwoning ver erbij vandaan.
In het contract staat dat energiekosten en dergelijke voor de nieuwe huurders zijn, alleen hebben ze dat nog nooit geregeld.
Ik betaal dus al ruim een half jaar hun energie, maar daar kom ik nu in mijn nuchtere periode pas achter... Wat drank niet voor gevolgen kan hebben he !!!
Nu al vanaf Augustus bezig met mijn geld terug krijgen, geloof dat het nu eindelijk gelukt is, maar geloof het pas als ik het geld op mijn rekening heb staan.

Zo en nu het verhuurbedrijf bellen en even de huid vol schelden !!!
Zij hebben het beheer over de woning en zouden alles voor mij regelen, a 75 euro per maand...
Inmiddels is dit al helemaal verkeerd gelopen en heb ik ook het nieuwe contract van de huurders nog niet (verlenging loopt vanaf 6 sept., dus ruim 1,5 maand later nog geen getekend contract)
Ga een dikke vette klacht indienen en mijn geld terugvragen qua beheer... Ik betaal toch niet voor niks doen ?
HiHIHIHIHI... Op oorlogspad !!! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen allemaal,

wil even iets kwijt, gister weer te veel gedronken, gesodemieter met vriend wat door mijn drinken versterkt werd natuurlijk, voel me een beetje buitengesloten door zijn familie namelijk en dat loopt wel es uit de hand. Maar probeer gewoon weer opnieuw de komende dagen niet te drinken. brrr..moeilijk hoor...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...