Teveel Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Goedemorgen allemaal,Bol laat dat poetsen maar zitten, weet zeker dat bij jouw alles al glimt
blondie6173 Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Oke Bor, Verantwoord en lief van je dat je daar aan denkt... Topwijfie !!! Zou super zijn als je snel aan de slag zou kunnen... Ik help het je hopen !!! Word ook weleens tijd he:D
bolletje Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Goeie morgen Har.Waarom ik iedere dag moet poetsen? Omdat ik gewoon een grote viespeuk ben. Als ik s'ochtends begin met in de h.kamer voor te poetsen en ik ben eindelijk achter, dan kan ik voor weer beginnen:PJos heeft wel eens gezegd, "Jij maakt gewoon rotzooi om te kunnen poetsen."Daarin heeft dat stinkerdje gelijk hoor.Maar voor vandaag ga ik alleen maar ff m'n bed opmaken, salontafel ff afdoen, zuigen en dan ben ik klaar hoor.
igor Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 pppffff oef hijg heb m'n sportkleding al aan nu de rest nog. see you laterssszzz
blondie6173 Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Duik hier effe snel tussen de druppels van de douche door en daarna nog wat belangrijke telefoontjes plegen (geldelijke voordeeltjes) voordat ik naar mijn therapie ga...
will Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Bollie, kan ik je inhuren ivm met poetsen ?? Goedemorgen iedereen, lang geslapen, laat opgeweest K & B, snoepje ??Igor, af borrie, igor & blondje Harry, how is it ? Ik spring gauw onder de douche en zing met Amazing Grace
jerre1982 Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 geeuw! laatste dag van de week weer (joepie!) hihi!Wat vliegt de tijd weer snel! succes vandaag mensen!
will Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Borrie, wat versta jij onder poetsen ??Hoi jerre
bolletje Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 quote: Originally posted by: borretjeYES..YES..YES.. Sorry frummers..see you laterrr... Ja dat gaat wel een halve dag duren met die Rekel Bor.Netjes blijven hé, meneer Rekel?
sailor Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 ik heb sterk de indruk dat een spoedopname sterk afhankelijk is van de regio waar je woont.in het oosten des lands had ik geen enkel probleem,maar hier in het westen is het zeuren.wat een toestand met dat omgeslagen voetveer bij Breukelen!"het veer was vermoedelijk op weg naar de overkant van het kanaal"!! ja dank je de koekoek,dat doen veerpontjes altijd.droge dag allemaal!
will Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Bollie, ook in de woestijn is er netheid hoor.......daarom hebben ze oases uitgevonden
will Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Borrie, terug onder de douche, je bent nog helemaal nat en onder het schuim ! Sailor, lag even in een deuk met je berichtje over dat veerpont
blondie6173 Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Dat is nu jammer !!! Weer te vlot gaan douchen...
bolletje Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 quote: Originally posted by: borretjeWij zijn eventjes poetsen... groetjes Will en Borr.. Veel plezier allebei en leg een handdoek op de bank hé;)
blondie6173 Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Hihihi... BorBen al blij dat ik klaar ben en inmiddels strompelend weer op mijn stoeltje voor de lap zit...Inmiddels kalmte aan het oproepen... in gesprek met energiebedrijf... willen kosten gemaakt door de nieuwe huurders van mijn koopwoning op mij gaan verhalen:devil:Dan hebben ze aan mij een slechte !!!
bolletje Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Nou lekker zeg. Die kosten moeten ze toch gewoon zelf betalen? Heb je geen huurcontract waar dat in vermeld is?
will Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Okay, afgedroogd en klaar, moet me haasten nu Blondje, ik zou zeggen sterkte, maar iets zegt me dat je dit wel baas kunt Tot later frummers, Will's away
bolletje Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Willbillie probeer je energie niet gelijk te verspillen maar doe het rustigaan hé? Heb je de hele dag plezier.Tot later Rekel.
blondie6173 Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Bor en Bol, Ik heb een koopwoning wat al 3 jaar te koop staat, sinds een half jaar huurders erin. Woon zelf in huurwoning ver erbij vandaan.In het contract staat dat energiekosten en dergelijke voor de nieuwe huurders zijn, alleen hebben ze dat nog nooit geregeld.Ik betaal dus al ruim een half jaar hun energie, maar daar kom ik nu in mijn nuchtere periode pas achter... Wat drank niet voor gevolgen kan hebben he !!! Nu al vanaf Augustus bezig met mijn geld terug krijgen, geloof dat het nu eindelijk gelukt is, maar geloof het pas als ik het geld op mijn rekening heb staan.Zo en nu het verhuurbedrijf bellen en even de huid vol schelden !!! Zij hebben het beheer over de woning en zouden alles voor mij regelen, a 75 euro per maand...Inmiddels is dit al helemaal verkeerd gelopen en heb ik ook het nieuwe contract van de huurders nog niet (verlenging loopt vanaf 6 sept., dus ruim 1,5 maand later nog geen getekend contract)Ga een dikke vette klacht indienen en mijn geld terugvragen qua beheer... Ik betaal toch niet voor niks doen ?HiHIHIHIHI... Op oorlogspad !!!
bolletje Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Goed zo Blondie, laat ze maar voelen dat er met jou niet te lachen valt. Ik zou het gevoel hebben dat er heel erg geprofiteerd wordt van me. Daar zou ik ook hels van worden hoor.Goed dat je staat voor jezelf meis.
andrea Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 goedemorgen allemaal,wil even iets kwijt, gister weer te veel gedronken, gesodemieter met vriend wat door mijn drinken versterkt werd natuurlijk, voel me een beetje buitengesloten door zijn familie namelijk en dat loopt wel es uit de hand. Maar probeer gewoon weer opnieuw de komende dagen niet te drinken. brrr..moeilijk hoor...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden