Bethanie Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Igor ga je janken van die universitydinges? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 ja jullie hebben me aan de praat gehouden . maar de borrielapjes zijn al klaar hoor die hoef ik alleen nog warm te maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 nee beth van die drol op een plankje :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Ik krijg trek. Zal even wat te eten maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 nee de borrielapjes eet ik ook hoor, en de borriereepjes gaan door de hutspot.K&B eten wat luxer die hebben een kalkoenlapje op een speklap is niet gezond voor ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Mensen ik ga voor de t.v. zitten en lekker genieten van al die dieren die van een aquarium aflazeren, van kleine kindjes die helemaal scheel kijken, of een vieze snuit trekken bij hun eerste hapje. Heerlijk.LAAGGGGHHHHHUUUUUUUU gezond voor iedereen.o ja nog ff ook komt er weer een film van the X Man. Om 20.00Later allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 ja Bor, nou dan bewaar ik m'n portie wel voor morgen of zo.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 iedereen naar home video's aan het kijken?Glen om hoelaat ben je begonnen met drinken? of zit je ook homevideo's te kijken? nou K&B zitten gezellig mee te blaffen toch maar een andere zender zoeken zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Nee 10 torens diep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Hebben ze berichten van je weggehaald Bol? jij schrijft altijd zo keurig.Ik kreeg afgelopen week ook een bericht dat ze een woord weggehaald hadden. Of het hele bericht? Ik heb er niet meer naar gekeken. Tikte Tactive doodleuk in het berichtje aan mij hét woord dat ik niet mocht gebruiken. Wel humor vond ik dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 wat had je gezegd dan mupke? ik krijg het allemaal niet meer mee geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glen Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 hallo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 hoi Glen hoe gaat ie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glen Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 goed Igor het gaat prima Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Fijn. was je ook naar home video's aan het kijken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glen Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 nee heb net wat eten besteld en was met de muziek bezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Goedeavond lieve mensen..best druk hier geweest...veel te lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glen Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 goede avond Susana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 kook je zelf wel eens glen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glen Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 jazeker kook ik well eens zelf maar meestal eet ik bij mn ouders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Gaat het Glen? gisteren las dat het niet zo goed met je ging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glen Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 ja het gaat nou beter dan gisteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glen Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 ik merk well dat ik veel steun krijg op deze forum en dat helpt mij goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 heb je ook al wat minder gedronken? en je ouders wonen die dichtbij? ja ik ben wel een beetje nieuwsgierig hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glen Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Igor ik heb all veel te veel gedronken en ja mn ouders wonen een straat achter mijen nieuwsgierig ben je niet hoor je mag alles van me weten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden