Spring naar bijdragen

Zaterdag 23 oktober.


Yvonne

Aanbevolen berichten

Een navelpiercing is niet eng en als je er echt tegenop ziet kun je ook nog verdovende zalf halen. Het helen duurt wel lang, zo'n 9 maanden maar ja dan heb je ook wat. Woman ik zou geen ringetje doen, doen ze volgens mij ook niet eens meer want dan heb je meer kans op ontstekingen omdat als je kleding erop drukt het dan schuin komt en dus meer druk op het wondje. Ik vind persoonlijk een staafje ook veel mooier.

Haha Jane kan geen masseuse tegenop;). Hoop voor je dat het nu ook echt over is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 353
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi allemaal,

Net bijgelezen,
Nee hoor Beth, je komt niet op het verkeerde moment.
Alleen ga ik wel meteen afsluiten, want hen afgesproken met ex.

Wil alleen Will even van harte feliciteren, want je bent tenslotte een trouwe forumklant.
Hoop voor je dat dit levensjaar wat minder turbulent zal verlopen als afgelopen jaar.
Wens je veel geluk:musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Beth, dat gevoel ken ik! :wacko:

En soms laat ik me er ook door weerhouden.
Maar weet je, het heeft geen zin om te gaan vergelijken, want hoe zou je dat moeten doen.
En uiteindelijk voel jij je eigen "leed" het meest.
Dat wil niet zeggen dat je oog meer hoeft te hebben voor een ander, maar je hoeft ook niet weg te blijven.
En als het niet kan, als er geen tijd of aandacht is, is dat soms pijnlijk. Maar dat wil niet altijd zeggen (en vaak waarschijnlijk meestal niet) dat dat dan met jou te maken heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik zag trouwens maar 2 berichtjes aangepast door de moderator, maar dat kan niet veel schokkends geweest zijn of ik had de ogen nog niet open :D ben wel weer erg nieuwsgierig nu.

Bollie wat had je geschreven vanmorgen wat verwijderd was? kun je het even voor mij herhalen ik weet het niet meer :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

aiaiai beth blijf jij OOK zolang met dingen in je hoofd rondspoken. ik was het al vergeten (weet het nog steeds niet) :D zal het wel niets bijzonders geweest zijn anders had ik het nog wel geweten hoor. m'n geheugen is wat dat betreft heel goed :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...