Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 353
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Het gaat wel Glen? Ja ik weet niet zo goed wat ik met het antwoord moet, maar dat is ook niet zo belangrijk. als je het maar vol kan houden. Hoe is het nu met het gordijn?

Woman EEEEEEKKKKK en navelpiercing? Lijkt me zo eng. Nee hoor ze moeten van mijn naveltje afblijven. Gaan ze daarin zitten pielen en schieten met zo'n schietding door mijn naveltje.
Maar het lijkt me echt mooi om met buikdansen een mooi schitterend steenje er in te doen.
Ga je dan ook rekening houden met wat voor 'n soort piercing je gaat dragen als je je buikdanskostuum aan hebt?

Geplaatst

Jetset.: Mijn dag was gisteren een donkere dag. Veel verdriet en onmacht.
De herdenkingsdienst en crematie was vooral mooi. Erg warm. Geheel gemaakt door kinderen en kleinkinderen. De dienst straalde hun en haar liefde naar elkaar uit. Ook haar man (hulpbehoevend vanwege handicap) heeft zijn steentje bijgedragen. Maar het verdriet blijft natuurlijk. :brokenheart:

Woman een navelpiercing zou ik zelf niet doen (dochters hebben ze wel) maar lijkt me echt bij je passen.

Geplaatst

Oké Glen prima joh, je hebt het gerobeerd en dat is belangrijk. Ga je vandaag nog iets doen waardoor je een beetje een goed gevoel krijgt? Of lukt dat nog niet?

Dees goeie middag meid. Wat goed dat je zoveel gevoeld hebt bij de crematie.

Geplaatst

Liefe mensen als ik zo door ga hoe ik nu leef +medicatie en alcehol en ook nog eens bloed verduners
en noem maar op dan leef ik niet lang meer ik weet vanmezelf heel goed dat ik verkeerd bezig ben maar ja dat heb ik hier op deze forum all vaker gezegt ik will gewoon normaal leven maar dat gaat niet zo best ik ben in 1992 een neefje verloren die is gestorven aan een Hard stilstand en hij was nog maar 18 jaar daar heb ik een behoorlijke klap van gekregen ik kan nog well een hele regiment vertellen maar ja daar hebben jullie niks aan ik will gewoon mij verhaal kwijd en dat kan hier lijkt mij
:brokenheart:

Geplaatst

Bol, ik meld me vanavond weer. Ga dadelijk ff eten maken voor karin en mij en dan naar de kerk om zeven uur. Ter nagedachtenis aan Santje en Banjer, met hun bandjes in mijn handen...
Elke avond als ik Sylke uitlaat, heb ik het gevoel dat Santje met me meeloopt. Hoop dat Ze banjer meeneemt op haar wandel en hij onder haar hoede is.
Ben een beetje zenuwachtig voor dit ritueel. Weet niet wat het me me gaat doen, ga in ieder geval heel intens aan ze denken en ze bedanken voor de mooie tijd. Die gekke, dikke Sanne, die altijd op mijn bed lag en als ik haar dan riep een flinke krijs als antwoord gaf. Pffff.....

Glen, jij moet echt je verhaal vertellen, dat lucht op. Knal het er maar neer, dan ben je ook niet zo alleen. Zijn er dan helemaal geen mensen die je tot steun kunnen zijn. Familie of zo? Opsluiten is gevaarlijk, ik weet er alles van en heb ook die neiging, maar het maakt alles alleen nog maar erger, heus....

Jongens, tot straks, Niwi, jij ook, ik ga me opmaken (neej, geen make-up) voor een afscheidsritueel. ben gespannen, raar hé. We zullen het beleven.

Geplaatst

Glen het gaat er helemaal niet om of wij er iets aan hebben, het gaat er om dat jij dingen kwijt raakt. Dat is belangrijk.
En natuurlijk is dat schrikken dat je neefje zo vroeg is gestorven daar krijg je automatisch een klap van mee.
Misschien ook wel veel angst dat het jezelf overkomt. Daardoor bouw je zoveel spanningen en angsten op misschien, zodat je door de bomen het bos niet meer ziet.
En als je dan nog eens alleen woont en het gevoel hebt dat je die gedachten die allemaal in je hoofd rondspelen niet kwijt raakt, wordt het veel te veel.

Geplaatst

Dankjewel Borrie en ook de vele andere felicitaties natuurlijk. Alleen mijn eigen vrouw zegt niks :huh:
Pfff, langs de éne kant doet het me niets, maar langs de andere kant.........anders zou ik het niet schrijven hé ;)

Geplaatst

Nou en of, of dat vermoeiend is. Je hebt toch geen eigen stekkie, en dat is zo ontzettend belangrijk. Zeker als je een hoop moet gaan verwerken. Nou ik hoop maar dat het heel gauw opschiet voor je.

Borrie:heart::sun: bedankt.

Geplaatst

Glen moest net denken toen mijn poes voor de zoveelste keer van de bank af duvelde, maak jij wel eens wat leuks mee met jouw poes? Ik kan inderdaad in een deuk leggen van die stomme kat van mij. Wat voor 'n kleur heeft jouw kat?

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...