igor Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 nou wie weet woman, zijn er veel liefhebbers? het is dan toch donker, dus wie niet goed durft kan wat afstand nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Lijkt me heerlijk Woman om in de sneeuw te gaan barbenoeien. Ik ga wel vissen hoor. Gaatje in het ijs en vangen maar.Blijft er te veel vis over, gaat dat naar de kat van Glen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 ik zie dat tactive meeleest ideetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Goedemorgen allemaal.Will van harte jonge en nog vele gelukkige en gezonde jaren:musicnote::light:Hallo Woman welkom terug. En ja een kampvuur lijkt me enig:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Goeie middag Dees.Dymph ik heb je een p.b. gestuurd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dymph Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Bolletje, mss hebben wij elkaar wat verkeerd begrepen en moeten we idd duidelijker afspraken maken. Je hoeft je niet te verontschuldigen meissie, het was maar een constatering, nogmaals. Zoals ik het beleef, zeg maar. Wat Will zegt, is natuurlijk ook waar: Bol is heel meelevend met de newbies en steekt daar veel tijd in. En dat is alleen maar goed, dat moet ook denk ik. Heel belangrijk. Alleen denk ik dan wel: 'Goh, ff een regeltje naar mij hoe het gaat!' Nou ja, laten we er alsjeblieft geen toestand van maken. Daar heb ik helemaal geen zin in. Ik probeer datgene uit het forum te halen wat voor mij werkt and that's it en als ik wat verder ben, hoop ik wat voor anderen te kunnen betekenen. Nu ben ik nog teveel met de katjes bezig, kan er even niets aan doen.Will, Kerel, zou ik jou zomaar vergeten. Van harte met je verjaardag. Een hele mooie toekomst toegewenst, want dat verdien je voor de volle honderd procent!Glen, goed zo, d eerste stap is gezet, geen drank en de gordijntjes een stukje open. Beetje bij beetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Dank je Dymph voor je fijne reactie. We gaan er aan werken.En natuurlijk ben ik heel benieuwd naar je en hoe je het nu doet. We zijn allebei erge dierenliefhebbers dus kunnen goed delen. We gaan weer aan de slag meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dymph Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Dank je gekke Bol, daar ben ik erg blij om. Heb jou ook echt nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Mooi om te lezen Bol en Dymph dat jullie er zo uitgekomen zijn met elkaar.Ik wens jullie een fijne en warme maatje zijn toe.En ook al vond ik het "wat" ongelukkig geschreven gister van Druppel.De eerste aanzet tot uitspreken van onvrede heeft zij hierin wel gezet.Tja, das dan ook weer waar.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Jetje een bosje :present: voor in je nieuwe woning. en dicht bij het strand???? jeetje wat een luxe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 zo en nu met K&B op stap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 quote: Originally posted by: jetsetdank je igor, ja 50 meter van het strand.....als het aan mij ligt doen we die herfst barbeque bij mij op het strand...!!!!!! dik vet kampvuur! (net dikke storm achter de rug, er was gewoon geen strand meer over, zo hoog stond het water) Daar houd ik je aan hoor. Zo is er ieder jaar ook een nieuwjaarsduik die hier georganiseerd wordt. Misschien iets waar je aan mee kan doen? Ik ga wel op een afstand zitten kijken en zorg voor warme erwtesoep met een flink stuk ameH worst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Dat zou idd t geval kunnen zijn Jetmaar door t verwijderen van de tactiven is tevens het begrip daarvoor ook verwijdert.Maar goed, laten we het erbij houden want anders maken we het de tactiven en alle betrokkenen het misschien nog lastiger en dat is nou net niet de bedoeling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Wie heeft t over crisis als zelfs gratis kastjes niet meer opgehaald worden:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Jet, is er bij jou niet een kringloopwinkel in de buurt? Als je die belt komen ze het misschien halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Ik ga wat in huis doenLaterzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dymph Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Jetset, ik stort me de laatste tijd al op het forum. Snap echt wel dat ik zelf ook actief moet zijn en doe dat nu ook. Voelde me eerst wat afgewezen, maar begrijp nu wel hoe het werkt. Gewoon meedoen. Dit was iets tussen Bol en mij, een misverstand, meer niet. Uit de wereld geholpen en dat is fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Will van harte gefiliciteerd :present: Fijn te lezen dat Bolleke en Dymph samen verder gaan al kwamen mijn woorden hard over. Soms is dat nodig maar soms weet ik niet goed dingen duidelijk te maken. Zeker van mijn kant mijn excuus hier voor en leer het nooit om eens mijn grote mond te houden. Meestal gaat het goed maar dan heb ik weer eens een orale uitglijder hahaha. Heel gek want ben een vreselijke softie en denk dat ik me vaak verberg achter een grote mond. Was op mijn werk als verpleegkundige en prive ook zo dus niet alleen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Is allang goed Druppie. Je bent die je bent en das oké. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Wie heeft die donkere wolken hierheen gestuurd heu heu???Zit net zo lekker te schilderen, wordt het hier in ene een partij donker zeg. Volgens mij kan ik nu ook geen boodschappen gaan doen:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dymph Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Drup, je hebt toch maar mooi de aanzet gegeven tussen wat klaarheid tussen Bol en mij. Waarvoor dank. Gister was het te laat om te reageren, maar ik vond toch dat ik het er vandaag niet bij moest laten zitten. Jij hebt me daar een steuntje mee in de rug gegeven. Dingen uitspreken, is alleen maar goed, ook al vind ik dat erg moeilijk. Ook in het RL. Maar het is wel de weg. Een orale uitglijder, Jet, gekke meid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Het is inderdaad heel goed geweest, zeker ook omdat ik zie dat problemen ook op deze manier opgelost kunnen worden, en dat het niet altijd moet ontaarden in ruzie en verwijten maar respectvol met elkaar om blijven gaan. dit is zo oké. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dymph Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 En zo is het maar net Bol, wij zijn het lichtend voorbeeld, wat dacht je daarvan?Ruzie, verwijten, allemaal egotripperij. De hand ook in eigen boezem durven steken, dat is ook van belang. Met wat begrip heen en weer bereik je een veel zuiverder niveau. En dat maakt het contact alleen maar waardevoller in mijn optiek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Dymph Glen hoe is het nu met je? Gaat het nog een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glen Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 ja het gaat wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden