Mupke Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Als er maar geen praatjes van komen Harry. Ik ben alweer wat laat vanavond. Tsja, kindlief heeft herfstvakantie dus die blijft wat langer op dan normaal op zondagavond. Dan vind ik het wel lekker nog even wat tijd voor mezelf te hebben dus ik hang nog even hier. En ik heb ook vakantie trouwens. maar dat had ik al verteld geloof ik. :D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Praatjes daar staan wij boven Mupke.Lekker genieten van kindlief, fijn dat je samen vakantie hebt.Het weer gaat ook wat beteren geloof ik.Verwen hem/haar? maar lekker nu het nog kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Nou ik zal als een echte scheidsrechter hier de boel bewaken hoorhebben ze niks om over te praten;)Goeienavond trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Ha de avondploeg:Dhebben jullie oppas nodig?€3,- per uur is gebruikelijk he;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Dit is van een iets ander nivo hoor Jane:Ddaar zijn drie euries echt te weinig voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 ha ha die Witte2 zielen........en jij weer gratis natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Oppas en scheidsrechter lijken me niet echt nodig, dames.Maar leuk dat jullie er zijn hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Hallo Witte,Heb gespiekt en gezien dat jij en Jane er weer zijn.Wilde net afscheid van Mupke nemen nu ik ze niet alleen hoef achter te laten.Welterusten schone dames, ik ga naar bed,Voor W en mij loopt morgen het wekkertje weer af.Lekker slapen, mooi dromen en morgen weer gezond verder,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 He wat jammer, ze hebben ons niet nodig Jane.En gratis....Nee ik doe niks gratis:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Niet zeggen Harry, ik moet er morgen ook op tijd uitNou nog 5 minuutjes dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Je hoeft je zorgen maken als ik alleen zou blijven zitten hoor. Welterusten Harry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Jullie doen t erom he...Nou moet ik wel afsluiten.grapje hoor, fijne chat nog ik moet echt op tijd erinMaandag werken voelt altijd veeeel zwaarder dan elke andere doordeweekse dag.laterzzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Nou Mup,eigenlijk kwam ik welterusten zeggenmaar om jouw goeie naam hoog te houdenhad het wat later mogen worden,voel me nu weer Heintje:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 quote: Originally posted by: jane4Nou Mup, eigenlijk kwam ik welterusten zeggen maar om jouw goeie naam hoog te houden had het wat later mogen worden, voel me nu weer Heintje:D Hoezo Jane? Je had nog niet gezegd dat je wegging toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Welterusten Witte En Jane? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Nee had nog niks gezegd,maar log meestal ff inals ik de melk in de magnetron zet.Dat ga ik dus nu doen,red je het in je uppie?of moet ik nog ff oppas spelennu Witte zo snel is afgehaakt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Ik red me wel denk ik. Heb net mn slaapthee gezet, dus zo heel lang blijf ik ook niet meer.Zal ik nog een keer welterusten zeggen of kom je nog terug? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Nee zeg het maar:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cleo Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Ik meld me nog maar even want heb vreselijk veel zin in wijn en een sigaret......Weet dat als ik daar aan toegeef het hek weer van de dam is en ik niet voor 4 uur in mijn bed lig en dan ook nog eens dronken......Ik heb dan zo'n stemmetje is mijn hoofd dat zegt: 'nu kan het nog, want dinsdag moet je weer werken' Echt een rotstrijd in mijn hoofd en met mezelf......Wou ik even kwijt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Muts jij! Welterusten Jane. slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Hoor je t Cleo?Je bent een Muts als je naar dat stemmetje luistert!niet doen dus, gewoon lekker vroeg gaan slapen en morgen fit weer op,welterustenMup ook:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cleo Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Ja, het is erg mutserig......Ik pak nog een roosvicee en dan ga ik maar lekker mijn bedje in...Het is ook wel slaapweer....Welterusten allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden