Mupke Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Igor, je bent toch niet op eigen houtje aan het afbouwen met AD? Doe je voorzichtig?Oh, lees nu nog een keer en zie dat je gestopt bent?! Wanneer heb je dat gedaan? Dat kan niet zomaar toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Glen zorg je een beetje goed voor jezelf en doe dit niet alleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Ik ga weer even wat anders doen, effe bank, bed, of stoel hangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Welterusten Glen. Ik hoop dat je kunt slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 ik heb op eigen houtje afgebouwd. vond het een beetje onzin om de HA daarmee lastig te vallen maar voor diegene die er ook over denken om te stoppen het is NIET aan te bevelen om het op eigen houtje te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Igor, sorry maar dit vind ik niet slim van je.Hoezo je HA er niet mee lastig vallen?! Mensch!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 zo en nu ga ik bankhangen K&B roepen me al steeds Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Trusten Glen. Morgen weer hier?Mensen ik ga ook bankhangen dadelijk een mooie film kijken en dan komt ik tussendoor wel ff een glaasje van het een of ander drinken. Goed?Later allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Ik weet niet of je dit nog leest Igormaar tis wat Mup zegt, je moet nooit in je eentje AD afbouwen.Das echt heel slecht voor je lijf en je brein.Trouwens ik ben geen psychiater hoor, maar ken genoeg mensen die eraan zitten.En er weer vanaf zijn.Trouwens stoppen met AD terwijl je therapie zit????Beetje helder nadenken Igor, volgens mij, zou niet verkeerd zijn in deze.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 En toen zat ik alleen, zo ongeveerIk kom vanavond nog wel terugLaterzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chardonnee Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Witte, je bent NOOIT alleen, we zijn met zovelen, al dan niet zichtbaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Woman, geweldig, een jaar geen kater!Dat ga ik (proberen) je na (te) doen.Gefeliciteerd en omdat een virtuele tatoo of pircing niet bestaat maar een bloemetje Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Hee Igor, ik heb daarstraks meer dan een half uur onder de douche gestaan, telkens weer een beetje warmer (heter), lekkerrrrrrrr joh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Zo mensen, ik heb een lekker tosti gemaakt, ga die dadelijk lekker opsmikkelen en dan hup hup m'n bed in. Trusten allemaal, slaap lekker en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 harry ben je nu een 'oud' rimpelig mannetje ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 ik kruip ook m'n nestje in met K&B heerlijk naast me (lekker warm )weltrusten allemaal en morgen gezond en vrolijk weer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Goedenavond allemaal,Hier kids weer thuis na ze ruim een week niet te hebben kunnen knuffelen.Mijn dochter en mijn partner waren jarig vandaag, maar vieren het pas volgende week voor de familie.Kijk er niet tegenop...Ben gewoon eerlijk en duidelijk geweest naar de familie toe dat er geen drank in huis komt... ;)Heb mn dochter net natuurlijk wel lekker suf geknuffeld en verteld dat ik zo trots ben op mijn kleine meid die al zo snel groter wordt.Dan te bedenken dat ik afgelopen jaren amper heb kunnen genieten van mijn kids en nu besef hoe groot ze al geworden zijn... Ik heb heel wat gemist. Die gemiste tijd qua jaren kan ik niet meer inhalen, maar wat betreft de intensiteit waarmee ik de komende jaren van mijn kids ga genieten, die is er na het stoppen met de drank zekers...Nuchterheid is een beloning, zoals Niwi altijd zo mooi kan zeggen... Woman ; Van harte met je jaar Nuchterheid, plak er nog maar tig jaren aan vast... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Igor en Bolletje welterusten.Ben trouwens weer helemaal strak opgedroogd Igor.Slaap lekker,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Blondie het is allemachtig prachtig en die gemiste tijd ga je zeker inhalen.Weet niet zeker wat Niwi zegt maar het moet volgens mij zijn: Nuchterheid is DE beloning. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 blondie heeft gelijk, Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Ok, Niwi, dacht dat nuchterheid het hoogst haalbare was,Maar dat is natuurlijk niet zo, het is essentieel om het hoogst haalbare te bereiken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Hallo lieve kanjers/knokkers/lotgenoten:present:Druk bezet weekend gehad, en weinig of geen tijd voor mijn pc gehad, dus ook niet op het forum geweest. Blondie: geniet van je kids, en die tijd haal je echt wel in, zeker nu je beseft wat je gemist hebt meid. Maar ik ben ervan overtuigd dat dat goed komt, want je hebt je al een hele weg vooruit geknokt! Jij bent een echte vechter; RESPECT!Ik ben vandaag 56 dagen droog, dat is 8 weken, maar ik heb vandaag wel trek in alcohol... heb het er best een beetje moeilijk mee, en mijn man is werken, dus ik moet echt alléén sterk zijn en heb niemand die me nu ff ferm toespreekt dat ik sterk moet blijven... Dus ik sta er nu even alleen voor.Daarom maar eventjes het forum op om mijn gedachten te verzetten en me op te trekken aan de succesverhalen van allen die al veel langer dan ik droog staan, die ik bewonder.Alle anderen die net als ik knokken om van die drank af te blijven zullen net als ik ook hun zwakke momenten hebben... maar samen staan we sterk, en dat moet ik voor ogen houden.Ik moet bekennen dat ik straks bijna een pilsje had gepakt, maar ik heb het weer terug gelegd in de koelkast in de schuur en die blijft nu op slot!!anders is alles voor niks geweest...Ik ga maar weer eens een groot glas icetea inschenken en een paar kiwi's eten. Gezond bezig blijven en dan nog een lange wandeling met de hond erachteraan en dan is het alweer bijna bedtijd.Lieve mensen, succes weer allemaal en we houden het droog he...Liefs, Tobbertje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Je hebt getekend met Tobbertje, dat is toch verleden tijd, ToPPertje hadden we afgesproken!Petje af voor je en hou vol Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Jee Harr, zitten wij hier nog maar met zn tweetjes. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Das nie voor het eerst Mup, om het even plat te zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden