Spring naar bijdragen

zondag 24 oktober

bloempje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 196
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Ik weet niet of je dit nog leest Igor
maar tis wat Mup zegt, je moet nooit in je eentje AD afbouwen.
Das echt heel slecht voor je lijf en je brein.
Trouwens ik ben geen psychiater hoor, maar ken genoeg mensen die eraan zitten.
En er weer vanaf zijn.

Trouwens stoppen met AD terwijl je therapie zit????
Beetje helder nadenken Igor, volgens mij, zou niet verkeerd zijn in deze....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allemaal,

Hier kids weer thuis na ze ruim een week niet te hebben kunnen knuffelen.
Mijn dochter en mijn partner waren jarig vandaag, maar vieren het pas volgende week voor de familie.
Kijk er niet tegenop...
Ben gewoon eerlijk en duidelijk geweest naar de familie toe dat er geen drank in huis komt... :D;)

Heb mn dochter net natuurlijk wel lekker suf geknuffeld en verteld dat ik zo trots ben op mijn kleine meid die al zo snel groter wordt.
Dan te bedenken dat ik afgelopen jaren amper heb kunnen genieten van mijn kids en nu besef hoe groot ze al geworden zijn...
Ik heb heel wat gemist.
Die gemiste tijd qua jaren kan ik niet meer inhalen, maar wat betreft de intensiteit waarmee ik de komende jaren van mijn kids ga genieten, die is er na het stoppen met de drank zekers...
Nuchterheid is een beloning, zoals Niwi altijd zo mooi kan zeggen...

Woman ; Van harte met je jaar Nuchterheid, plak er nog maar tig jaren aan vast...
:musicnote::heart::sun::present::moon:;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo lieve kanjers/knokkers/lotgenoten:present:

Druk bezet weekend gehad, en weinig of geen tijd voor mijn pc gehad, dus ook niet op het forum geweest.

Blondie: geniet van je kids, en die tijd haal je echt wel in, zeker nu je beseft wat je gemist hebt meid. Maar ik ben ervan overtuigd dat dat goed komt, want je hebt je al een hele weg vooruit geknokt! Jij bent een echte vechter; RESPECT!

Ik ben vandaag 56 dagen droog, dat is 8 weken, maar ik heb vandaag wel trek in alcohol... heb het er best een beetje moeilijk mee, en mijn man is werken, dus ik moet echt alléén sterk zijn en heb niemand die me nu ff ferm toespreekt dat ik sterk moet blijven... Dus ik sta er nu even alleen voor.
Daarom maar eventjes het forum op om mijn gedachten te verzetten en me op te trekken aan de succesverhalen van allen die al veel langer dan ik droog staan, die ik bewonder.
Alle anderen die net als ik knokken om van die drank af te blijven zullen net als ik ook hun zwakke momenten hebben... maar samen staan we sterk, en dat moet ik voor ogen houden.
Ik moet bekennen dat ik straks bijna een pilsje had gepakt, maar ik heb het weer terug gelegd in de koelkast in de schuur en die blijft nu op slot!!
anders is alles voor niks geweest...

Ik ga maar weer eens een groot glas icetea inschenken en een paar kiwi's eten. Gezond bezig blijven en dan nog een lange wandeling met de hond erachteraan en dan is het alweer bijna bedtijd.

Lieve mensen, succes weer allemaal en we houden het droog he...

Liefs, Tobbertje:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...