Bethanie Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 N'avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Avond, BethAlles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Gaat wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 De eerste nog niet genomen vandaag Beth? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Nee hoor, heb niks in huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 bBBBrrrr ik blijf het koud houden. jeetje 11 gebruikers ingelogd ik zie fotograaf ook weer eens, hoe gaat ie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Hoe gaat het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Igor, waarom heb je het zo koud? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Beth,Dat is dan maar het beste he, om de verleiding te weerstaan.Maar ik vind het superknap van je hoor, want het valt lang niet altijd mee he.Igor,Heb je die hete douche al genomen dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Igor, kan jij zo snel douchen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 yep de douche heb ik gehad zit nu heerlijk in de pyama en kruip zo op de bank met een dekentje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Vorige week 5 dagen volgehouden terwijl ik het wel in huis had. Die maand daarvoor had ik steeds niks in huis. Weekend weer even niks in huis. Ben nu 2 dagen nog niks gedronken. Nou ja vandaag is nog niet voorbij. Maar zal wel goed gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Woman, gefeliciteerd met 1 jaar!!!! Dan loop je 5 maansen op mij voor! Laten we dat verschil zo houden En natuurlijk: hallo alle "avondingelogden" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 niet bijgelezen. Sorry lukt me niet vandaag, dus als ik iets belangrijks heb gemist, kan iemand me dat dan even vertellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 beth hou je het vanavond ook droog dan???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Woman gefeliciteerd! En Glen geweldig. Maak me wel een beetje zorgen als je zoveel hebt gedronken steeds, moet je eigenlijk onder medische begeleiding stoppen. Langzaam afbouwen is niet gevaarlijk. Wat een wilskracht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Nou niet de deur uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Maar wat heb je? Ben je ziek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Vannacht weinig geslapen. Overdag wel een beetje, maar ben erg moe. En nog niet helemaal bijgekomen na gister. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 niet echt ziek beth. een beetje ontdeugend, gestopt met de AD en het is niet om aan te raden om op eigen houtje te stoppen. beetje misselijk en een beetje raar gevoel door het hoofd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Moet mijn icoontje veranderen. Heb een bed in de kamer geinstaleerd. Maar doe ik niet want dit icontje is veel leuker. Ligt lekker dat bed. Zo voor de tv. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glen Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 beste mensen ik ga naar bed anders hou ik het niet uitmn handen lijken well drillboren ze trillen verschrikelijk hoop dat het morgen anders is groetjes Glen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 hey kanjer hoeveel heb je er op vandaag? en mag je morgen weer voor gesprek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Ah Igor, dat ik heb ik dus al een dikke week door afbouwen AD. Moet nu langzamer afbouwen. Overleg je wel even met je arts? Kon hele dag wel onder de douche blijven en dekbed en kruik kregen me niet warm. Daarom psychiater gebeld vrijdag. Ben je er al weer mee begonnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Igor die misselijkheid en alles blijft heel lang. Je kan echt niet op eigen houtje en in een keer stoppen. Lig nog steeds hele dag in bed en op de bank vanwege misselijkheid rillerig en zweten. Doe jezelf dit niet aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden