Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 196
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Beth,
Dat is dan maar het beste he, om de verleiding te weerstaan.
Maar ik vind het superknap van je hoor, want het valt lang niet altijd mee he.

Igor,
Heb je die hete douche al genomen dan?

Geplaatst

Vorige week 5 dagen volgehouden terwijl ik het wel in huis had. Die maand daarvoor had ik steeds niks in huis. Weekend weer even niks in huis. Ben nu 2 dagen nog niks gedronken. Nou ja vandaag is nog niet voorbij. Maar zal wel goed gaan.

Geplaatst

Woman gefeliciteerd! En Glen geweldig. Maak me wel een beetje zorgen als je zoveel hebt gedronken steeds, moet je eigenlijk onder medische begeleiding stoppen. Langzaam afbouwen is niet gevaarlijk. Wat een wilskracht!

Geplaatst

niet echt ziek beth. :o een beetje ontdeugend, gestopt met de AD en het is niet om aan te raden om op eigen houtje te stoppen. :D beetje misselijk en een beetje raar gevoel door het hoofd.

Geplaatst

beste mensen ik ga naar bed anders hou ik het niet uit
mn handen lijken well drillboren ze trillen verschrikelijk
hoop dat het morgen anders is
groetjes Glen

Geplaatst

Ah Igor, dat ik heb ik dus al een dikke week door afbouwen AD. Moet nu langzamer afbouwen. Overleg je wel even met je arts? Kon hele dag wel onder de douche blijven en dekbed en kruik kregen me niet warm. Daarom psychiater gebeld vrijdag. Ben je er al weer mee begonnen?

Geplaatst

Igor die misselijkheid en alles blijft heel lang. Je kan echt niet op eigen houtje en in een keer stoppen. Lig nog steeds hele dag in bed en op de bank vanwege misselijkheid rillerig en zweten. Doe jezelf dit niet aan.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...