bloempje Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 goedemorgen iedereen ---------------------> koffie ,melk,suiker,koek,eerst wakker worden dan maarwil Will nog feliciteren met zijn verjaardag ,hoop dat je een mooie dag hebt gehad . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 bloempie goede morgen. of lig je alweer op 1 oor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Goedemorgen Bloempje en Igor, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Harry ook goedemorgenlekker geslapen of mag je zo nog slapen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Lekker geslapen Igor,Ik heb nog wat dingen te doen op mijn werk dus ik ga zo.Jij nog leuke dingen doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 nou of het leuk wordt met die regen we moeten straks naar buiten, met een beetje geluk valt dan net de zonnige periode BBBBrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Goeiemorgen Igor en Teveel. Heerlijk geslapen.... Nu even heerlijk rustig. Kees slaapt nog, windhoos ligt te dommelen in haar mandje en ik zit lekker aan een bakje koffie. Straks richting randstad voor een verjaardag.... maar nu even lekker niets.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Wafor zonnige periode.... :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Als de z:rose:n maar in je hartje schijnt Igor.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 goede morgen yvonne, ja zo af en toe kunnen ze me nog wat wijs maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 mikado ook goede morgen ik ken je niet maar welkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Ik ben er van door.Allemaal een heel fijne dag en voor de wakker worders: Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Moet je echt buiten vertoeven vandaag Igor??? Pfff, ze geven een heeeeeeeeele hoop slecht weer af. Ook goeie morgen mika .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 harry werk ze wie moet ik nu geloven??? maar even het nieuws afwachten.misschien wordt er wel afgebeld............... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Werk ze harrie, Oeps Igor,ik heb je toch niet in verwarring gebracht. heb eergisteravond voor het laatst de weersverwachting gehoord hoor. En niets veranderlijker dan het weer toch??? Kan best dat het nog beter wordt vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Goeie morgen lieve Kanjers,Hier schijnt de maan nog. Raar hé? Heeft iedereen goed geslapen? Hier wel hoor. Ik was vannacht wel zo'n doos. Keek op de klok en dacht dat het 10 over 8 was, dus vlug vlug m'n bed uit. Aangekleed koffie gezet en dacht wat is het toch raar donker terwijl het al zo laat is.Keek nog eens goed op de klok WAS HET INMIDDELS kwart voor 2:angry: Had ik 10 over half 2 aangezien voor 10 over 8.Ben je dan stom bezig of niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Bollie goede morgen s'nachts ook maar een brilletje opzetten ???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Hihi Bol, maar wat lekker om dan nog even terug te kunnen kruipen he? Goeiemorgen ook trouwens. Ja gek he, soms zie je de maan nog als het al licht is/wordt. Vind het altijd zo mooi om te zien dat het aan het licht worden is, heel aparte lichtval in de tuin dan, zo sfeervol.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Mogguh dames en Harry Ja Bol, dan ben je stom bezig.(zoiets is mij ook weleens overkomen. :$) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Morgu mup. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Ik zie dat jullie nog wel goed weer verwachten? Ziet er hier totaal niet zo uit hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Mupke ook goede morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Nou, ik ga me ook maar eens even opknappen.. beetje aktie in de tent laten komen hier..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Ik log ook eerst even weer uit. Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Zal inderdaad m'n bril in het vervolg op zetten, en heeeeel belangrijk, het licht ff aan doen.Moghu Mupke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden