Spring naar bijdragen

Maandag 25/10/2010

Teveel

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen!
Ochtendploeg alweer naar het werk zie ik?
Tja voor mij is de maandag rustdag sinds ik weer werk
en aangezien ik n dieseltje ben...........eaeaeaeasyyyyyyy.

Hoewel...toen ik net op de kalender keek :o
moet morgen de hele dag (alleen) werken en 's avonds meteen n vergadering erachter aan.
Arme honden........

Nu ff wat aanrommelen.
Kom straks nog wel ff op de koffie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 149
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hé Saartje, hoe gaat het met je meis ?? Vrijaf vandaag ? Goed zo, ik ook, ttz tot vanavond.
Ik zal verdicht afwachten van HA. Het is zwaar werk, maar de collega's ontzien me dan wel een beetje, dus !

Krijg alleen die drommelse HA maar niet te pakken, constant bezettoon !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
tuvalu1958

Goeiemorgen allemaal! Hebben jullie dat ook: ik word altijd stikzenuwachtig wakker, nu ik gestopt ben met drinken helemaal. En er is niets waar ik me zenuwachtig voor hoef te maken, en toch.... Raar en naar hoor.

Tuva. Ben je dan zenuwachtig voor de dag? Zoiets van Wat komt er vandaag weer op m'n pad?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helemaal mee eens lieve Vonneke. voor mij blijft Saar een superkanjer hoor.
Hoe is het met jou meiske?

Het gaat niet om de uitglijers, het gaat er om dat je de moed niet laat zakken en jezelf iedere keer opnieuw bij je lurven vat, en weer verder gaat.:heart:
Dan komt er een tijd dat je zo sterk bent dat je de drank kan laten staan. Iedere dag de je niet drinkt is een stap de goeie richting in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

MOrgu Bol,
Met mij gaat het goed.
Ongehoord drukke week achter de rug... en gisteren ook nog ritje met bezoek een stuk verder weg....
Ben beetje brak vandaag.... maar dat geeft niet.
Heb lekker zitten frummen nu, ben er weer helemaal en ga straks de boel die het afgelopen weekend is blijven liggen even op orde brengen.

Luitjes, ik ben er dus vandoor.... als ik dat niet doe.... zit ik hier om half vijf nog, ken mezelf een beetje onderhand... lichtelijk vatbaar voor frumverslavingen , hihihi.

Fijne dag allemaal.
Enne Saar: maak maar eens een lijstje van alles wat je de laatste tijd WEL goed hebt gedaan... kun je glijk weer trots zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen lieve Rekel:heart:

Vonnie werk ze hé? en kom je af en toe een bakkie doen? Ja wij moeten nu ook profiteren dat je het vandaag wat rustigaan gaat doen.;)

Goeie morgen Glen,
Weet je dat ik twee keer per week Refusal slik? Dat is een tabletje waardoor je echt niet kunt drinken. Je wordt dan ontzettend ziek als je het wel doet. Mij helpt dit echt. Ik heb er vanochtend weer een geslikt, en doordat ik weet dat ik niet kan drinken, heb ik ook minder last van trek in drank. Er zijn meer mensen hier die dit slikken. Je moet dan een paar dagen door een hel in het begin, maar daarna voel je je een stuk minder gespannen. Dat is alleen in het begin dat je het slikt. Ik heb die spanning niet meer dat ik ga drinken. En leef een stuk rustiger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaan halen is daarvoor nog niet drinken hé Glen . Tracht uit te stellen en probeer er gewoon niet aan te denken. Ik heb het gevoel dat je eigenlijk constant aan drinken zit te denken. Dat zou nogal een geestelijke bevrijding zijn, als je dat niet meer hoefde te doen hé ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieverds ben er ff stil van en erg ontroerd, DANK voor jullie lieve reakties!
Tuurlijk vecht ik door, vandaag "gewoon" de draad weer oppakken.

Glen ik ken je nog niet zo maar misschien is dat inderdaad wel iets voor jou waar Bol en Will het over hebben? Ga eens met je huisarts praten joh.
En als je nu al hebt gedronken; de rest weggooien?
En ga alsjeblieft niet in die cirkel van "Oh wat ben ik stom" want dat maakt alleen dat je je slechter voelt en waarschijnlijk nog meer aan drank gaat denken! Als je de internetbehandeling doet (heb ik ook gedaan) leer je dat dat géén helpende gedachten zijn. Probeer je negatieve gedachten eens om te zetten in positieve, zo van: "gisteren is het me gelukt, ik kan het! dat ik nu even bezwijk betekent niet dat ik weer terug bij af ben, ik ga er weer mee door".

Hear hear......de pot.......:$ maar ik weet dan dus wel alles van vallen en opstaan:D

Zo nu de honden uitlaten en de was doen.
Laters!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...