Yvonne Geplaatst 26 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2010 Goeiemorgen frummers. heb me weer eens een pietsie veslapen. Maar inmiddels staat de koffie klaar. Melk en suiker staan ernaast, net als een lekker grote pot thee. De dag kan beginnen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2010 morgu Bor. Hoe istie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2010 Oei, wat moet dat rot zijn. Kan me indenken dat je je verbaast over mijn slapen. Ik ben blijkbaar zo moe... lag gisteravond al heel vroeg in bed... en dan nog.....Dacht gisteren een rustige dag te hebben... begin van de middag kwam er weer iets tussen en dan gaan we maar weer. Op het werk druk en stress, thuis idem dito en ook de vrije dagen zijn tegenwoordig een pietsie te veel gevuld.. Tsja... en dan ben ik ook niet meer de jongste.. Maar goed. Vandaag gewoon werken. En vanavond een rustige avond hoop ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2010 Das niet goed Bor, En dan duurt een nacht ook zo vreselijk lang lijkt me, alles lijkt ook veel zwarter dan overdag. En een niet te sterk middeltje om te slapen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2010 Moet trouwens nu echt gaan douchen... anders red ik het van geen kant meer. Kom straks nog heel even dag zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 26 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2010 Goedenmorgen Borretje en Yvonne.Nog lekker rustig hier.Borretje ik heb van de psych een middeltje om rustig te slapen gekregen. Het werkt heel goed en is volgens hem absoluut niet iets waar je afhankelijk van wordt, Ook s morgens nooit suf maar gelijk energiek.Het heet Pipamperon 40 mg.Wordt in groter dosis gegeven aan mensen met een psychose maar 1 tabletje per nacht zorgt voor rust en doorslapen. Ik slaap er op als een roos. Niks voor jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2010 Zo douche achter de rug, brood klaar, ik ga er van door. Dees, ook goeiemorgen. Bor, die tip van Dees lijkt me nog helemaal niet zo slecht... toch maar eens achteraan gaan misschien? Luitjes, fijne dag... hou je haaks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2010 goede morgen allemaal.Bor toch maar eens langs de HA gaan vandaag. da's niet gezond hoor 2 uur slaap iedere nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 26 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2010 Nee Borr in deze lage dosering werkt het anders en niet voor een psychose. ( Ik heb ook al eens een heel lage dosering AD gehad om van mijn hoofdpijn af te komen). Het ligt dus aan de dosering. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2010 GETSieee ppthppppttthhppphht pitjes in de koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2010 Bor ik was al heeeeeeerlijk wakker geknuffeld mmmmh het zijn zulke scheetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2010 Bor gewoon de HA vragen om eenn middeltje zodat je langer kunt slapen en wat niet verslavend is omdat je daar zo gevoelig voor bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2010 Goedemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2010 Luister nu eens naar anderen Bor en wees niet eigenwijs... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2010 Hihihihi.... Dat klinkt als wegwezen !!! Help daar is ze weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 26 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2010 Nee pipamperon is zeker geen AD. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2010 goede morgen Blondieik kan het woord gevoelig ook niet uitleggen Bor, hebben ze mij ooit ook wijsgemaakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 26 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2010 Borr. Ik moet nu weer een telefoontje afwachten van hen. Ze zouden me bellen zodra ze het besproken hadden.Bolndie ook een goedemorgen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2010 Blondie ga je mee naar de sportschool? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2010 Eeeehhh, Igor, ik kan niet !!! Gesprek met counselor straks eerst... Misschien ga ik daarna... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 26 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2010 Borretje ik heb gisteren nog contact met ze gehad. en het is pas dinsdag:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 26 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2010 Ik heb ze al plat gebeld. Nu moet ik op hun wachten. Gisteren is me toegezegd dat ze het bespraken vandaag en me zouden bellen. Meer kan ik ff niet. Heb alles al uit de kast gehaald wat er te halen is. GGZ heeft gisteren ook er naartoe gebeld. t is nu echt afwachten:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2010 is goed borrie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2010 Goeie morgen kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 26 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2010 Morge Bolletje.Lekker geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden