glen Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 die stemmen blijven maar komen ik raak ze niet kwijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Glen is dat wat mensen zeggen dat je ze veel verdriet doet of is dat wat je van jezelf denkt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glen Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 mijn hoofd zegt dat dat ik een ander verdriet aan doe ook nog eens door mijn drank gebruik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Glen heb je het p.b.tje van Igor al gelezen?Maar je hoofd zegt dat je anderen verdriet aan doet, en vind jij dat die stemmen gelijk hebben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Voor iedereen die van Star Wars houdt, vanavond om 20.30 op RTL7. JOEPIE:) Geniethuuuuu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Rapilos, zie net dat je alleen bent ingelogd. Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Ben je er nog? Kom net binnenvallen en wou vragen hoe het hier is. Heb niet bijgelezen. Hoe gaat het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Heee Witte, was jij zomaar zo vroeg al hier? Pompoendinges is niet gelukt want mijn AH had geen pompoenen. Kleine AH dus zeker geen ruimte ervoor? Is jouw vakantie vandaag pas begonnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Beth,Ja, ben er nog (weer)Gebeurt wel een meer hoor, dat alles ineens weg is, en dan opeens weer veel mensen.Hoe was jou dag vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Lieve mensen,Duik m,n bed in.Nog wel vroeg, maar na een beker warme melk, komt de slaap vanzelf.Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Trusten Rapilos. Was even aan het bijlezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Maak me zorgen over Glen, zag dat hij niet meer terug is ingelogd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Welterusten Rapi. Ik zit ook al met mn slaapthee.Glen zal er morgen wel weer zijn Beth.Jij ook alvast, lekker slapen voor straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Trusten Rapi. en Mupke.Beth hoe is het vandaag met jou gegaan?Ikzelf zit me toch een partij te kouwkleumen. Heb de verwarming op 22gr. staan en nog heb ik het koud.Nee ik ga niet ziek worden hoor, ik denk er niet aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Over telepatie gesproken. Geeft Jet daar zomaar een advies over slapen. Ik slaap nu al twee maand slecht. Val pas om 4uur in slaap. En weet van gekkigheid niet wat ik moet doen. Als ik dan weer wakker word ben ik angstig en weet niet zo goed meer waar ik ben, nee dat leg ik niet goed uit, nou ja zoiets en sorry, val zo maar met de deur in huis, terwijl ik me vandaag weer een stuk beter voel sinds dat gedoe met die pillen, maar moet nog verder af en opbouwen dus het is nog niet voorbij. Maar vandaag voelde ik me goed en heb meteen het huis schoongemaakt en zo en gezongen en alles weer opgepakt. Mijn nichtjes gezien, logeren bij mijn ouders, echt leuk, maar veel te veel en veel te druk, maar dan voel ik niks en uiteindelijk ben ik dan weer misselijk en dwingt dat me tot zitten of liggen. Nou vlieg van de hak op de tak en weet ook niet wie dit leest. Wil niet zeurderig overkomen, maar loop gigantisch tegen dat slapen aan, maar gaat verder al veel beter. Ben wel weer wat gaan drinken. Niet elke dag en meestal maar een beetje maar gister wilde ik echt wel weer eens slapen en dronk teveel. Maar hoeveel of hoe weinig ik ook drink. Viel ik er 2 maanden geleden van in slaap nu no way. Dat snap ik dus echt niet. Wat een verhaal. Was vandaag in de stad en was zo moe en soms heb ik zin om net iets anders te doen wat anderen niet doen gewoon om te kijken hoe ze reageren en gewoon omdat ik daar zin in heb. Flap ik er dingen uit tegen vreemden en vandaag een hele bijna van alle kaarten in een kaartenrek er een uitgehaald, met hele grappige teksten en daar stond zo'n bank in de v&d voor de verkoop niet om op te zitten, maar ik was moe en ging er op zitten, jas uit, tas aan de kant en al die kaarten lezen. Komt er zo'n winkelbediende, kijkt me gek aan. Ik denk ik blijf mooi zitten en keek hem aan tot hij hallo zei. Sorry dit verhaal is helemaal niet beeldend en kan niet uitleggen wat er zio grappig aan is. Had een beetje geld en dat heb ik tot op de laatste cent opgemaakt, voor de wc. En naar de kassa metr mini,vergrootglazen om uit te delen op het koor omdat de lettertjes bij de muziek steeds kleiner worden en die mini-kaleidoscoopjes wilde ik ook en kwam bij de kassa en zei dat ik die ook wilde maar niet kon betalen. Bleek dat het wel kon ik weer terug met die mini kaleidoscoopjes, zie nu mensen gapen, sla dit bericht maar over anders, rekende af en zei nu hou ik er mee op. Als ik het zo vertel klinkt het helemaal niet grappig. Hè nou. Maar ik had gewoon zo'vreselijke lol om al die kleine leuke dingetjes te bekijken en die dingetjes te kopen. Sorry sorry sorry, zit iedereen vast een beetje te vervelen, maar moest dit even vertellen. Het voelde alsof de zon scheen en toen ik buiten liep, liep ik mijn Amsterdamse familie tegen het lijf en dacht wat doen die hier, dat kan niet en zei hé'anders waren ze zo doorgelopen. Nou ja. Wat deden die nou in Leeuwarden? Ben metteen meegegaan naar de mac. kreeg eten van ze omdat mijn laatste kwartje in de wc was gegaan dus en toen kon ik ook wel even mee naar mijn ouders en toen wilde mijn nichtje dat ik ook bleef slapen en hield ze me de hele tijd vast. Een paar weken geleden vloog ze me zo maar om de hals, had ze nog nooit gedaan. Nu knuffelen we wat af en nu hou ik op want ik ga gewoon door. Stop nu echt. Ben nu eindelijk weer thuis en nu zi ik dus tegen de nacht op! Voor wie niet is afgehaakt, in slaap gevallen, naar een ander forum is overgestapt of weet ik veel wat. Mijn oprechte dank voor het lezen en chapeau! Beth Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Bolletje, hoi. Oke jij wordt niet ziek. Hou ik je aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Even kijken wie nog is ingelogd na mijn lezing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Dacht ik het niet. Heb ze weggejaagd.: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Oh ja ook nog op de muur getekend en geschreven. In de wc dus, mijn eigen wc. Nu hou ik echt op hoor dus niet meer uitloggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Plak wel weer even een pleister op mijn mond. Oh sht, ben mijn ritalin vergeten. Nou snap ik het. Koest, Beth! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Beth gaat het wel goed met je?Heb je nu gedronken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Nee hoezo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Nou de manier waarop je schrijft is een beetje hyperen je schrijft Ritalin vergeten, maar ik maakte me tochzorgen om je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Ha vakantieganger:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Hee je bent sneller dan ik.Ja heerlijk vakantie, wat geniet ik daar toch van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 en zo hoort het ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden