Spring naar bijdragen

Zaterdag 30 Oktober 2010.


Teveel

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 451
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Harry,
Met mij ook prima hoor,
Eens in de maand een zaterdag voor mezelf heb ik afgesproken met ex.
En zo erg ex is hij ook weer niet, want heb nog een fijne weekeinderelatie en nog veel contact door de week.
Maar wel een eigen stek nu, en dat gaat stukken beter.
Fijn, dat je het zo gezellig hebt gehad.
Je klinkt heel positief.
Het leven kan ook heerlijk zijn he.
Soms echt genieten, en blij dat je ook in staat bent te genieten!
We blijven positievo vind je niet:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jet,
Naarmate je langer gestopt bent, wordt het ook gemakkelijker.
Dan lijkt het voor diegene die nog in dat gevecht zijn, dat anderen het maar gemakkelijk even doen.
Maar zo is het natuurlijk niet, wij hebben ook in dat gevecht gezeten.
Zelf ook heel erg gevochten voor mijn geluk.
Maar dat kon pas nadat ik gestopt was met alcohol.
En een positieve insteek is dan natuurlijk altijd welkom,
maar vooral in het begin kan het stoppen met alcohol depressieve gevoelens naar boven brengen
Teveel drinken trouwens ook.
Fijn, dat jij die positieve insteek ook hebt, maar ik denk, dat het ook wel deels met je karakter te maken heeft

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo lieve allemaal de Bol is klaar. Broek ophijsen dan, zou je zeggen maar ik denk dat ik die broek maar eens uit doe, want ik zie er uit als een kolenboer.
We zijn nog niet helemaal klaar maar over een tijdje nog een keer een dagje werken en ik heb de tuin voor elkaar. Mensen wat is ie mooi geworden zeg.

Glen ik had gelezen dat je het moeilijk had. Ik ben zo benieuwd of alcohol die gedachten in je hoofd erger maakt of dat het er helemaal niets mee te maken heeft. Misschien zou je dat eens aan Tactus kunnen vragen maandag?
En verder is het toch een kompliment waard dat je van 13 naar 10 gegaan bent, mits je dat vast kunt houden hé? Het risico zit er toch in dat het dadelijk meer wordt. ? Alleen als je het langzaamaan af kunt bouwen en je kunt het dadelijk echt zonder doen, schiet je er iets mee op.Voorlopig ben je al terug gegaan naar 10:)

Alf nog steeds in dubio wel of niet drinken? Misschien zou je het inderdaad gewoon maar eens moeten proberen en kijken hoe het je bevalt. Misschien kun je het inderdaad bij een paar glazen houden en heb je de strijd tegen de alcohol gewonnen. Ik ben erg benieuwd hoe het verder zal gaan, en wens je alle geluk op de wereld toe.:heart

Zo Bol gaat zitten en relaxen want morgen moet ik weer werken bij de D.A.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

al vaker heb ik eraan gedacht
maar er is een verschil
tussen denken en doen


nu is alles anders
geen mens die om me geeft
en dit is geen manier
hoe een mens leeft
maar hoe wil ik het doen
want op deze manier
wil ik niet leven

geen echte vrienden
geen vriend die me kan helpen
behalve mijn moeder
zij is de enige die geldt

voor haar ben ik nog in leven
maar waarom
kan mijn vader
niet gewoon zijn liefde geven
en waarom
grijpt mijn moeder niet in
want een beetje toekijken
dat heeft toch ook geen zin?

Daarom komt de laatste optie nu aan bod
omdat
ik het niet meer kan
en gewoon wil dat het stopt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Glen geen mens die om je geeft geloof ik niet zo. je sluit je af voor mensen dus jij wilt niet dat mensen van je houden. let eens op als je wat vaker nuchter bent wat er dan gebeurt :D de moeite waard om te proberen hoor. ZET 'M OP EN KNAP VAN 13 NAAR 10. is wel 1.5 liter minder :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Glen,

Hoop voor je dat je (ook) hulp hebt van een psychiater,
Dit kan je niet alleen, echt niet.
Wel goed dat je het met ons wil delen, van je afschrijven helpt soms ook een beetje.
Wens je kracht,moed en wijsheid, enne..zoek een goed hulpverlener, zodat jullie er samen uit kunnen komen
Sterkte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Glen, probeer toch moed te blijven houden, en ik voel best wel dat dat verdomd moeilijk voor je is maar denk eens terug aan gisteren. toen was het toch ook wat beter? Dadelijk als je leert om met de drank om te gaan, en het kan terug brengen tot 0 heb je een hoop gewonnen. Dan wil het nog niet zeggen dat alles vlekkeloos verloopt maar het zal zeker een stuk beter met je gaan. alle gevoelens die nu veroorzaakt worden door de alcohol, zijn er dan niet meer. Dan komen wel weer andere gevoelens naar boven maar hopelijk valt daar mee te leven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

vandaag dagje naar de sauna geweest met vrouwtje. Lekker ontspannen. Heeft ons es deugd gedaan. Nog steeds sta ik droog en moeilijke momenten rond alcohol heb ik niet. K heb het enkel moeilijk met mezelf. Om mezelf en men draai terug te vinden. Ik probeer van dag tot dag te leven en niet te veel stil te staan bij t feit dat ik me niet goed voel. Zal wel beteren, denk ik dan.

Vannacht een uurtje langer slapan ;)

Geniet morgen van jullie zondag en veel sterkt aan de mensen die het nodig hebben!

groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...