Spring naar bijdragen

Zaterdag 30 Oktober 2010.


Teveel

Aanbevolen berichten

Wow ja Igor geod idee. Zal ik vanmiddag doen. Maar hij kan niet komen masseren, ik ben eerst aan de beurt en dan moet ie weer naar huis. Zal hem wel de groeten doen van je oké?

Glen fijn je weer te zien. Gaat het vandaag weer net zo goed als gisteren? Zou erg fijn zijn voor je.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 451
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik kan me echt voorstellen dat je hier heeeeel blij mee bent en dan ook nog geld overhouden
mooier kan het haast niet..

ach wat zal ik zegge, just een other day.
Ik moet met mn kont vd pc stoel af maar zelfs dat lukt niet
nog heel ff en dan ga ik ook aan de bak.
Want jij werkt maar door en ik zit hier nog steeds....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Igor lieverd, je weet hoe ik ben hé? Altijd een ander voor laten gaan, dus kom maar met je fiets hier naar toe, neem die ukkies van je maar mee en dat heb je aan mijn geen kind hoor. Kruip lekker met die twee op de bank, zal oordoppies in doen, en een handdoek klaar leggen. Goed?:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie beeldspraak Alf. Ik heb trouwens hetzelfde gevoel als jij, al die succesverhalen. Het lijkt soms wel alsof de meesten zingend en wel stoppen. Nou helaas geldt dat allerminst voor mij. Ik moet er echt heel erg mijn best voor doen en dan nog.... Voel me daar vaak minderwaardig onder. Waarom lukt het de anderen wel en bij mj niet. Of waarom loopt het zo moeizaam bij mij???
Dus kerel, daarom zo fantastisch dat je het een jaar hebt volgehouden. Helemaal te gek hoor.
En Yala, heel veel herkenning in je verhaal.
Soms snap ik er geen barst van:
Wat drijft ons toch iedere keer naar de drank terwijl we de gevolgen weten. De vlucht uit de werkelijkheid? Lastige, pijnlijke zaken willen vermijden?
En dan nog eentje:
Waarom gaat het de een zo goed af en de ander niet, waar zit dat in. Is de terugvaller dan een slapjanus?
Ik weet het nit hoor. zit daar soms wel mee sinds ik op dit forum ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dymph, wat jammer dat je het zo ervaart.

Ik heb een paar dagen geleden aan je geschreven (maar misschien heb je het niet gelezen), dat bijna niemand hier zomaar van de ene op de andere dag gestopt is.
Ik ook niet, ben nog steeds niet totaal gestopt.
Zolang je hier nog met de goeie intentie zit, is het toch ook oké? Je werkt er toch aan?

Ik kijk liever naar wat ik al wél bereikt heb. En dat is best veel.
Je kunt ook te streng tegen jezelf zijn hoor. Waarom steeds richten op wat niet goed gaat? En jezelf daar dan een naar gevoel over 'aanpraten'.
Kom op! Alle begin is moeilijk.

*tikfoutje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar heb je helemaal gelijk in Mupke. Ik ben nogal en negativeling helaas. En... een harde veroordelaar van mezelf. Dat werkt natuurlijk ook niet bevorderend voor het niet-drinken.
Ja, mijn zegeningen dan maar tellen Mupke:-)? Pfff.... Maar, er wordt wel aan gewerkt, das echt waar. Zij het met vallen en opstaan. Sinds dit forum duren de valpartijen echter stukken minder lang en krabbel ik veel sneller dan voorheen weer op. Daar moet ik ook aan denken, dank je Mupke!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dymph, ik ben 1 van de oudgedienden en schrijf hier bijna niet meer. Was er alleen even omdat ik een bepaald bericht zocht. (En dan natuurlijk even kijken hoe het hier gaat.)
Het is om de bliksem helemaal niet makkelijk om met alcohol te stoppen en ik heb dat absoluut niet op mijn sloffen af gedaan.
Ik zie van Alf dat hij nu na een jaar wel eens een beloning zou willen. Beloning van wie?
Tja, dan kom je bedrogen uit, denk ik. Want met of zonder, het is toch wat je er zelf van maakt.
Na ruim twee jaar - nou eigenlijk drie, met een "uitglijder" - vind ik het bijzonder de moeite waard om niet te drinken.
Ik mis het niet. Voor mij is het er beter op geworden
Al is het alleen maar dat dat constante gevoel van twijfel (zal ik wel, zal ik niet) er niet meer is. Ik word niet meer geleefd door de fles.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...