Aliblabla1 Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Lieve mensen,Ik ga bankhangen! Vond 't erg gezellig hier! Zal proberen wat trouwer langs te komen...Fijne avond en nacht allemaal en geniet van het extra uurtje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Nou mijn dochter heeft ook mooi meegeprofiteerdvan ons rollenspel, die zit nog driftig te tikkende msnverslaving, foeiheeft ze niet van mij hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 groter weet ik niet jane wel mooier.Dat wordt 28 november geopend na een mega gigantische renovatiegefinancieerd door onze Joop vd Ende zn stichiting omdat de Amsterdamse gemeente het zelf niet kon betalen.Dusss, daar mag je wel heeel wat van verwachten dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 ik was er ff uit, Jetset.moest wel...ik ben ineens ongesteld geworden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 truste Alihoi tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Ik ga er ook vandoor. Nog enigszins nagrijnzend. Welterusten allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Welterusten allemaalen bedankt, ik heb in geen tijden zo gelachen hier,is ook wel eens goed, dus Witte, bedankt voor je aanzetjeben vaak erg serieusen dan verwaarloos ik deze kant dusdag dag:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Voor iedereen die gaat dan maar weltrusten.Niwi ik lig helemaal in een deuk nu..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Niwiik dacht dat je al in de overgang zat:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 hoi teveel, je hebt wat gemist hier! heb zitten lachen, ja en dat zonder drank.Waarom drink je nu? met mate he!! Trusten andere vrienden! Tatum, kom je nog ff trug of ga je ook slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 hoi teveel, je hebt wat gemist hier! heb zitten lachen, ja en dat zonder drank.Waarom drink je nu? met mate he!! Trusten andere vrienden! Tatum, kom je nog ff trug of ga je ook slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 1 ding is in ieder geval zeker.Voor degene die dit nalezen, is er werkelijk geen touw aan vast te knopen.Heerlijk he ff lekker lachen met zn alle op de zaterdagavonddas beter dan in de kroeg rondhangen en morgen een kater hebben!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 30 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Truste Jet,Zou graag nog wat mee babbelen, maar moet morgen toch echt werken.Dag lieve mensen, welterusten,Hart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 nou ja zeg, ik kwam hier dubbel binnenrollen en zo zeg ik ook weer trusten. Foutje, sorry. Was leuk vanavond hier. dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 welterusten allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meisje66 Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Wil je ook even het draadje van vandaag lezen, wat een bende hier zeg Truste alvast allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 30 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Goede vraag Beate,Dat drinken heeft inderdaad niets toegevoegd...Waarom dan???Geen idee, maar wel een afweging, vraag aan mezelf voor de volgende keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Heee meisje, ja erg he, nalezen is bijna niet te doen.Maar ik zag dat je ons verkleedpartijtje gezien hebt toch?Ik ga er ook van tussen.Weltrusten allemaal en morgen lekker langggggggggg uitslapen!!Laterzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Vergeet niet de klok een uurtje terug te zetten strakshee kunnen we nog ff een half uurtje door!!voor de latere inloggers: we hadden dus even allemaaleen ander icoontje, mannenhoofdenmorgen hebben we een prijsvraag en dan mogen jullie radenwie welk hoofd hadde hoofdprijseen make-over door me myself and mistery John himself!dus weet wat je wint, ha ha halloweeeen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Jane,Het uurtje terug is morgen. Ik was al verbaasd dat ze dat op Zondag deden, want meestal is het op Zaterdag. Dit jaar is het anders.Ok, hoofd verwisselen. En uitloggen, anders raad iedereen het! Tot morgen............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meisje66 Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Ach natuurlijk, dat was het verwarrende Kon er al geen touw aan vastknopen! Maar vwb het voetbal, mijn cluppie heeft vanavond gewonnen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meisje66 Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Tatum, vergis je niet hoor, de klok gaat vannacht een uur terug! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Meisje:http://www.kalender-365.nl/zom...jd_en_wintertijd.html Voortaan is de wijziging op Zondag. Maar het blijft altijd goed om scherp te blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Ik heb alleen de onderste regel gelezen Jullie hebben gelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden