lady jane Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 geliposucked Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 gaat wel lekker zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Zooooo hard lachen en dan evengoed nog sorry zeggenttsssssJij durft toch wel hoor Mup Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 moeten we echt al weer terug?streng he die Witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 quote: Originally posted by: jane4moet je me zien met een neut op Mup:D:wacko::$ Liever niet hoor. Geloof je zo ook wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 wacht, ik kom er weer aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 zooo daar ben ik weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 quote: Originally posted by: jane4zooo daar ben ik weer Von? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 hihahiha de snotjes vliegen hier in het rond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 nee das mijn zus Mup Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Hier is t carnaval maar in mn straat is het echt nieuwjaarIk denk dat er iemand 50 is gewordenBlij dat ik geen beesten heb zeg. wat een geknal(hoort wel bij dit gekke forum hoor zoveel gezelligheid) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 quote: Originally posted by: igorhihahiha de snotjes vliegen hier in het rond Ik zie niet wat daarom te lachen valt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 niwi, Hermie, Tine, Jetski, jerre1982, Tatum, blondie6173, Aliblabla, sneeuwwitje, Beate, Mupke, igor, Meisje66, jane4, witte, jetset Joehoe zijn jullie dr nog:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Volgens mij hoor je applaus Witteheb je al gezien hoeveel publiekwe hebben getrokken met onzekorte voorstelling?We kunnen zo carré afhurenworden we nog rijk ook.Maar Niwi is m wel gepeerdintussen, zeker met de pet aan t rond gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 ik zal ook eens m'n bedje inkruipen weltrusten allemaal en morgen (vandaag) gezond en vrolijk weer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aliblabla1 Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Ha witte,Ben er nog.... enneh, ik ben weer mezelf snik...Het assepoestersyndroom slaat in alle hevigheid toe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Het wordt steeds drukker inderdaad. Uitverkochte zalen.Is me nog nooit gelukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Zullen we dan maar het nieuwe "de La Mar"maar nemen Jane:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 he he, was ik al 10 jaar niet naar de kapper geweesten nu ineens 2 x op een avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Lekker slapen Igor. Liggen K&B al te wachten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 heb gelachen achter mn pc-tje hier. Jerr1982 ik heb je mail gelezen hoor, maar ik zat nog "in het spel" van vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Werd tijd ook Jane:DTruste Igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 is dat groter Witte? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 30 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Goeden avond allen,Ben er weer even om jullie wel te rusten te zeggen.Niet aan elkaar want dan is het een formaliteit...toch, of niet?Heb vanavond wel wat gedronken, maar voor mijn doen, heeeeel netjes.Dag, lekker slapen, tot morgen,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Ik ben er nog. Een pb aan het lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden