lady jane Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Durf het haast niet te zeggenmaar chocolade gister al op,en net, als toetje, laag speculoospastazo uit de pot gelepeld, erg he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Speculoospasta???? Gets, dat klnikt niet echt lekker.Ieder zn smaak maar he Jane. Jongens en meisjes, ik ga even bankhangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Ach nee Jane, dan maken die gasten een afspraak en komen ze niet na. Het is een jonge knul, weinig of ooit geld, wil je hem helpen, zijn ze blij en vervolgens hoor je niets meer. Nou dan niet hoor. Ga er ook niet achteraan lopen. Jammer is dat het echt zo'n smikkelaar is en van erg lekker en erg veel eten houdt. Ja en ik heb het altijd ontzettend leuk gevonden om voor mensen te koken. Ik kan altijd ontzettend genieten van mensen die smakelijk gaan zitten eten als ik gekookt heb.Nou ja als het goed is komt mijn schoonzuw 8 dec. en dan ga ik die maar lekker verwennen, das ook zo'n smikkeltante. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 ik vind er ook niet veel aan hoor Mupmaar had trek in wat goors Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Ik weet het mupke, ik voel ook dat mijn lichaam het nodig heeft, maar kan de moeite van het boodschappen doen, laat staan koken, niet opbrengen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 die jongen weet dus duidelijk niet wat hij mist Bol.Ja raar he, het lijkt wel of jonge mensen steedsgemakkelijker worden met iets toezeggen en danniet de moeite nemen om het na te komen of af te zeggen.Zie het helaas bij mijn eigen kinderen ook wel, en dan snappen ze amperals je zegt hoe ze iemand daar mee kunnen kwetsen, want echt niet kwaad bedoeld,maar wel lekker makkelijk dus. Nou ja boffie voor je schoonzus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Mupke,Heb dat inderdaad gedaan, gister voor mijn doen heel netjes, voor de doorsnee drinker toch wel een lollige avond denk ik.Vandaag 2 biertjes, toen we een hapje deden daar in Rotterdam.Hoeven het er verder niet over te hebben denk ik, gewoon, alleen al het feit dat jullie er zijn.Dan fungeren jullie als een engelbewaardertje op mijn rechtershouder die het duiveltje links van repliek dient (katholiek opgevoed hè, dat raak je niet kwijt).Maar eerlijk gezegd Mup, dacht gister toen de visite weg was, en ik niet nuchter maar zeker niet dronken, wat heeft dat nou toegevoegd dat ik die fles wijn op heb?En ook vanmiddag had ik weer die zelfde gedachte, wat hebben die 2 pilsjes nou toegevoegd?Behalve zin in de volgende en het moeten oproepen van alle zelfbeheersingstroepen om er niet nog 1 te bestellen.Hoe dan ook, ik ben nu nuchter, en dat was ik (zeer) waarschijnlijk niet geweest als ik niet op dit forum was beland, en jullie steun had moeten missen.Heb dat krampachtige losgelaten en dat was denk ik goed, maar realiseer me steeds beter de voordelen van niet, en de nadelen van wel drinken.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Ja inderdaad Jane, als ik b.v. zie vanmiddag met wat een gemak de jeugd een grote bek geeft of gewoon lak heeft aan wat een ander vraagt, als ze beloven en niet nakomen, denk ik dat kun je toch niet maken. Maar goed, ze zullen misschien vroeger ook wel zo gereageerd hebben op mij, maar ik waagde het toch niet om niet te luisteren. je deed gewoon wat je gevraagd werd. Nou hebben we ook wel wat moeilijke kinderen hoor en ik doe m'n best om dingen zo vriendelijk mogelijk te vragen maar het wordt gewoon niet gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Snap het Jane en je dochter uit zichzelf huiswerk willen makken, geweldig.Wel eens gegeten in het Vleesstraatje in Brussel? Zo lekker, het ene restaurant naast het andere, het ene nog beter dan het andere...Het was niet een ode aan Bachus maar aan een (dacht ik) Limburgse brouwer Jane.En het smaakte niet slecht maar of de middag met een glas Spa minder was geweest betwijfel ik zeer, sterker, ik weet zeker van niet.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Yep Jet, heb ook dat gevoel, hoop dat het beklijft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Zal eens gaan kijken of dat gaat lukken Jet, maar ik denk dat er eerst duidelijkheid moet komen dat de stagiaires weten dat ik er gekomen ben en dat ik nu het werk moet verdelen. Ik word er gewoon maar tussenin gezet en er wordt gezegd knap jij het maar op maar niemand weet dat ik in de plaats van iemand anders gekomen ben. dus iedereen denkt die hoeven we niet serieus te nemen want dat is gewoon maar een vrijwilliger.Maar ik zal van de week eens goed gaan praten met onze leiding. Ik wil weten wat mijn taken zijn en wat ik moet regelen, dat is me allemaal niet duidelijk. Erg vervelend hoor maar ik wist dat er moeilijkheden zouden komen. Ik moet leren dat ik niet in de mallemolen van geharrewar en chaotische toestanden terecht kom. Gaat me lukken hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Heel goed Bol,Het moet duidelijk zijn wat je verantwoodelijkheden zijn en waar die ophouden.Het moet ook duidelijk zijn wat je bevoegheden zijn.En je collega´s moeten weten wie je bent, waar je voor staat als collega maar ook hiërarchisch, en wat dat voor hen betekent.Alleen dan kan je goed functioneren en lekker werken.En het belangrijste misschien, het voorkomt wrijving, dat zaken niet gedaan worden omdat men denkt dat een ander het wel doet of juist dubbel gedaan worden.Maak het ze maar eens goed duidelijk , een hartje voor onder je riem want het blijft toch lastig, al heb je nog zoveel gelijk.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 quote: Originally posted by: JurgenIk weet het mupke, ik voel ook dat mijn lichaam het nodig heeft, maar kan de moeite van het boodschappen doen, laat staan koken, niet opbrengen Als ik het goed begrepen heb had je vandaag niets gedronken. En voelde je je niet zo geweldig. (las ik in je voorsteldraadje).Als je iets in huis hebt, al is het maar een paar broodjes, dan toch maar iets gaan eten Jur. Of heb je wat besteld vanavond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Wij zijn prima engeltjes Harry. Heb je brede schouders? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 engeltjes?? waar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Niet zo Mup, ben geen Body Builder, maar jullie hebben toch niet zulke grote voeten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 quote: Originally posted by: TeveelEn het smaakte niet slecht maar of de middag met een glas Spa minder was geweest betwijfel ik zeer, sterker, ik weet zeker van niet. Harry Hoi Harry, deze gedachtes lijken me zooo vermoeiend..Weten dat iets niets toevoegd en dan toch op het moment dat je het niet hebthet wel willen, omdat je denkt dat het toch iets toevoegd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Om je heen Igor, goed kijken en er voor open staan, dan worden ze zichtbaar.Ze zijn namelijk o zo bescheiden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Klopt Witte, het is hinken (op twee gedachten)En hinken is een zeer vermoeiende manier van voortbewegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Welkom Jurgen.Ik zal je even lezen op je voorsteldraadje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Ja he Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Hahahaha ik zie het al helemaal voor me jet. Je zoon die klanten helpt. Zoiets komt alleen maar in reclames voor (denk je dan).Ja Har. ik ga het echt proberen. Ik dacht net al "dan ga ik weer heel gauw gewoon ambulancedienst draaien maar ik heb dit aangepakt om twee andere mensen te ontlasten omdat die nog veel meer te doen hebben en anders helemaal door draaien. Dus ik zal dat woensdag is heel duidelijk moeten krijgen, wat inderdaad mijn taken zijn, wat er gedaan moet worden, en dat ik verantwoordelijk ben dat dat ook gedaan wordt. even een klein voorbeeld. Ik vroeg vanmiddag aan iemand om wat te stofzuigen. Komt er iemand anders die vroeg aan mij wat ik die persoon liet doen, Ik vertelde het hem en hij zei dat dat niet nodig was. Maar deze persoon heeft er niets mee te maken. Maar niemand durft iets tegen die persoon te zeggen en iedereen klaagt maar over hem. De volgende keer als dat weer gebeurd, ga ik het dus wel zeggen.Zo nu weer tot de orde van de dag, Jet haar zoon met muziek op z'n hoofd, DEDEHAHAHAHAHA Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 ik kan m'n luikjes niet open houden. nog even bankhangen en dan ga ik naar bed.weltrusten allemaal en morgen gezond en vrolijk weer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Dit is ook mooi om te lezen hoor Bol.Had je je vorig jaar dit kunnen voorstellen dat je een bep. soort leiding ging gevenen dat je daar iemand voor op het matje gaat roepen omdat je: duidelijkheid wil dat iedereen daar straks precies gaat weten welke rolEn dat je je eigen grenzen in dat gesprek gaat aangeven??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Truste en succes morgen Igor:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden