bolletje Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 quote: Originally posted by: borretjeBol; Zo moet het goed komen, volgens mij... Por favor, parmanezca en poco Espana..?? Geen idee, waar ik het over heb, eigenlijk:D Borrie ff tussen ons hé? eigenlijk komt de St. ook niet van spanje hoor volgens mij is dat de loodgieter van op de hoek bij ons, en hij is de zoon van een putjesschepper, en die woont op de andere hoek, dus ik kan dat gerust tegen hem zeggen, verstaat ie toch niets van.Goeie middag Harrie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Zo te horen eten jullie allemaal erg lekker. Ik moet het met een bak br. bonensoep doen. ook niet verkeerd hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Het wordt idd heeeeerlijk. Net even een stukje voorgeproefd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Ik begrijp dat Jet vanavond een heel spannend menu heeft. Kom er maar in Jet! We zijn reuzenieuwsgierig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Vispannetje aan het maken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Wat stop je IN dat vispannetje Harry? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Kabeljauw, worteltjes, champignons, prei, lenteuitjes en saus..En dan voor W rijst en voor mij pasta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Wat voor saus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Ach daar was ik bang voor, voor die vraag...Uit een pakje van Maggi, niet verder vertellen alsjeblieft...:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Een beetje van mezelf en een beetje van Maggi Har.Maar het klinkt verrukkelijk zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Dat was ook precies het antwoord dat ik verwachtte :D.Juist omdat je niet zei wat voor saus. Ik ga het een keer proberen. Het lijkt me wel lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Klinkt goed, heb al weken niet meer voor mezelf gekookt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Hoi Jurgen,Wat eet je dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Hallo Jurgen,Welkom, heb je gemist geloof ik, straks even bij "Wie is wie" kijken.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Nouja Jet! En dan kritiek op mijn draadjesvlees? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Ohh. Je schreef dat je dacht dat wij allemaal zulke zelfstandige vrouwen waren. En dat we dat niet zijn omdat we 'gewoon' draadjesvlees maken.Ik had er rodekool bij en aardappelstjes.Ik moet bekennen dat ik het hier achter de pc gegeten heb. :$ En nu aan de afwas. Toetje is dan de koffie daarna. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Hiero zuurkool met spekjes en aardappelsmet een dot jus (uit een pakje Mup)ellug lekkel!harry, sorry, dochter koos zowaar voor huiswerk makenen ja dan kan ik moeilijk op shoppen aandringen, zo vaakkomt dit niet voor. Ze gaat met school donderdag naar Brusselen krijgt een paar uur shop-tijd nadat ze hun Biologie opdrachtin het Belgisch Instituut voor Natuurwetenschappen (pff mondvol)hebben vervuld. Nou dan heb ik geen bezwaar als ze daar een jas koopt.Al lang blij dat het dan niet er een wordt die vriendin al heeft, en ze blijftdan ook binnen haar kleedgeldbudget, vaart mams ook wel bij:D.Maar jij hebt je toch wel vermaakt las ik, en je niet aan hamburgers bezondigdmaar aan bachus, foei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Jet snijbonen???? Dat hoor je tegenwoordig niet meer zo hé? Dat waren de groenten van vroeger. Zie m'n moeder nog aan de tafel met zo'n draaimachine om die dingen in reepjes te snijden, maar ik heb ze msschien al 40 jaar niet meer gegeten.Welkom Jurgen, ook ik zal ff gaan kijken bij wie is wie.Hoop in ieder geval dat je je hier thuis gaat voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Harry, je schreef dat je wat gedronken hebt vanmiddag. En gister schreef je dat ook.Maar niemand reageerde erop. Wil je er van ons iets op horen of liever niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Goeie avond lieve Jane.De kabouter luste nooit zuurkool, dat vond ie veel te kostschoolachtig. Toen heb ik er overschotels van gemaakt met stukjes ananas door de zuurkool. Toen vond ie het wel erug lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Brrrr Bol, ananas door de warme prak. Je kan me ermee wegjagen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 s' Middags op het werk wat in de kantine, 's avond meestal niets. En anders haal en bestel ik dingen als turks pizza en patat.. Bier vult snel he.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Ik heb heel veel chocla in huis. Was in de bonus nl. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 ik lustte het thuis ook nooit, Bol,maar als ik zelf iets klaarmaak, lust ikhet wel altijd, spruitjes idem, vroeger vreselijknu heerlijk. Smaak verandert ook he als je ouder wordt.Die kabouter van je zal je kookkunsten nu helemaal waarderen,nu hij ze zo moet missen he. kun jij je ei dan nog wel kwijt?Is die man die bij jou zou komen warm eten dagelijks, nogdoorgegaan? Ik hoor je er nooit meer over, lekk me wel gezellig voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Daar ben je weer Jurgen. Ik dacht dat je al weg was.Juist als je stopt met drinken is eten wel heel belangrijk hoor. Het neemt een groot deel van de trek in alcohol weg. Voor mij werkt dat tenminste wel zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden