Spring naar bijdragen

Zondag 31 oktober

Mupke

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 257
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

haha witte burka die is goed
Kan je dan dubbel gebruiken ook nog om in te trouwen saar..

Ik nok ook af.
Heerlijk zo een uurtje langer op de vroege morgen.
Lekker begin vd dag dit.

Allemaal een fijne dag en kijk uit
want ook het hypergevoel kan een valkuil zijn!!!

Laterzzzzzzzzz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie middag allemaal,

Ik ben weer terug. Hard gewerkt niet zo zeer op de bus maar in het gebouw. Bots toch heel erg tegen het rommelig beleid op. Alles loopt maar door elkaar, iedereen bemoeid zich met een ander, velen lezen elkaar de les en ga zo maar door. Er is helemaal geen leiding. eigenlijk hoort dat ons hoofd te doen maar die is er bijna nooit.
Verder heb ik moeite om de leiding te geven en te zeggen wat een ander moet doen ook omdat de stagiaires niet luisteren en gewoon weigeren. Ga dus woensdag met iemand praten en moeten de stagiaires en ik maar bij elkaar komen en moet er duidelijkheid komen dat ik toch de eindverantwoordelijke ben en dat toch alles via mij moet gaan lopen. Hier word ik erg moe van. maar goed voor de rest gaat het wel lekker.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Borrie:heart::sun:

Hier in huis klopt er iets niet mensen. Ik hoor in de schoorsteen dat er dingen door heen gegooid worden.
Zou de Sint zich vergist hebben in de datum?:huh:

Middag Mupke.:)

Zag trouwens dat onze ouwe trouwe Coooooooooo ook weer op het frum komt. Mensen dat wordt weer gezellig.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja maar ik spreek geen spaans. volgens mij is het gluurder die zich uitgeeft voor de Sint.:)

Hoe is het vandaag met jou gegaan? Heb je het een beetje rustig gehad? En heeft bij jou het zonnetje geschenen? Hier was het op een gegeven moment echt warm. We hebben de deur open gegooid in het gebouw.
O ja en we hadden een jack Russell pup gevonden. 4 mnd oud, een scheetje werkelijk waar maar toen we op het gebouw bij de andere honden kwamen ging ie me toch te keer zeg. Nergens bang voor hoor en hij zou iedere andere hond wel eens laten zien wie de baas was. Liep daar rond met z'n staart omhoog.
We hebben een hele grote hond zitten, echt een lobbes maar dat dier blaft erg hard. Toen die z'n bek open deed schrok die kleine zo erg dat ie met een rotvaart achter een doos schoot. Toen ik er onder keek zag ik alleen maar grote ogen meer niet. God wat heb ik gelachen zeg, deed het haast in m'n broek. Wat een lekker ding.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...