Sara Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Hè je je mobieltje niet mee dan, rekel? Gesmolten in de hitte?En eh ja Will, ik geloof dat het tijd wordt dat je ff gaat afkoelen ofzo hihihi;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Jane, Witte :D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Euhhhh een witte leren burka?Lijkt me wat zwaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 haha witte burka die is goedKan je dan dubbel gebruiken ook nog om in te trouwen saar..Ik nok ook af.Heerlijk zo een uurtje langer op de vroege morgen.Lekker begin vd dag dit.Allemaal een fijne dag en kijk uitwant ook het hypergevoel kan een valkuil zijn!!!Laterzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Pffff ff gas terug hier zeg, zo komt t strijkwerk wéér niet af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 leer hoef je niet te strijken hoor saar:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 en dat vermoeden maakt het leukerdan de werkelijkheid somsJet wat ik ervan verstond was leuk!Zo ff afkicken voor dochter terug is uit de volleydie kent me anders niet terug:Ddag dag mensenfijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Jet heb 'm net helemaal geluisterd geweldig!Ga nu echt wat doen.Twas mij een groot genoegen, thanx allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Zijn jullie nog steeds in zo'n melige bui? Heb gedouched, gegeten en de katten naar buiten geslingerd. Ze begonnen al te stinken. Tikfoutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Even serieus nu. Waar zit Igor? Die is hier toch elke ochtend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 goede middag allen. even snel snel snel poetsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Niemand meer aanwezig hm?Dan haak ik ook af. Komt goed uit. Nog even weer in de tuin bezig. Het is best aangenaam weer en nog even wat onkruid weghalen.Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Hehe, daar is ze dan eindelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 ha mupke alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 doei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Niet zo ongeduldig dame! Ik was even in de tuin bezig, maar had net nog gezegd dat ik je gemist had hier. Nu ben jij weer weg zeker? Ik doe met veel pauzes vanmiddag want ik voel mn rug een beetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 ik ongeduldig??????? hoezo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 En Bor, al nagedacht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Goeie middag allemaal,Ik ben weer terug. Hard gewerkt niet zo zeer op de bus maar in het gebouw. Bots toch heel erg tegen het rommelig beleid op. Alles loopt maar door elkaar, iedereen bemoeid zich met een ander, velen lezen elkaar de les en ga zo maar door. Er is helemaal geen leiding. eigenlijk hoort dat ons hoofd te doen maar die is er bijna nooit.Verder heb ik moeite om de leiding te geven en te zeggen wat een ander moet doen ook omdat de stagiaires niet luisteren en gewoon weigeren. Ga dus woensdag met iemand praten en moeten de stagiaires en ik maar bij elkaar komen en moet er duidelijkheid komen dat ik toch de eindverantwoordelijke ben en dat toch alles via mij moet gaan lopen. Hier word ik erg moe van. maar goed voor de rest gaat het wel lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 quote: Originally posted by: borretjeMiddag witje.. denk...denk..denk.. Jaaa, je bent er bijna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Borrie:heart:Hier in huis klopt er iets niet mensen. Ik hoor in de schoorsteen dat er dingen door heen gegooid worden. Zou de Sint zich vergist hebben in de datum?Middag Mupke.Zag trouwens dat onze ouwe trouwe Coooooooooo ook weer op het frum komt. Mensen dat wordt weer gezellig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Ja maar ik spreek geen spaans. volgens mij is het gluurder die zich uitgeeft voor de Sint.Hoe is het vandaag met jou gegaan? Heb je het een beetje rustig gehad? En heeft bij jou het zonnetje geschenen? Hier was het op een gegeven moment echt warm. We hebben de deur open gegooid in het gebouw.O ja en we hadden een jack Russell pup gevonden. 4 mnd oud, een scheetje werkelijk waar maar toen we op het gebouw bij de andere honden kwamen ging ie me toch te keer zeg. Nergens bang voor hoor en hij zou iedere andere hond wel eens laten zien wie de baas was. Liep daar rond met z'n staart omhoog.We hebben een hele grote hond zitten, echt een lobbes maar dat dier blaft erg hard. Toen die z'n bek open deed schrok die kleine zo erg dat ie met een rotvaart achter een doos schoot. Toen ik er onder keek zag ik alleen maar grote ogen meer niet. God wat heb ik gelachen zeg, deed het haast in m'n broek. Wat een lekker ding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Ik ben er maar half hoor. Ik heb suddervlees opstaan dus loop wat heen en weer van kamer naar keuken. En ondertussen even wat administratie regelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Goedemiddag allemaal,We zijn weer thuis.Naar Jane en Niwi uitgekeken, niet gezien bij de Burger King, tijd zitten wachten bij Mr.Crocker, helaas niemand gezien.Wel een .... gedronken bij ons hapje daar, maar bij 2 gehouden.En daar blijft het vandaag dan ook bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden