Spring naar bijdragen

Zondag 31 oktober

Mupke

Aanbevolen berichten

Ik zie het al, iedereen ligt nog z'n extra uurtje te slapen. Groot gelijk. Snap ook helemaal niet wat ik heir al doe.

Ik kreeg vanochtend een uitnodiging om mee te doen met een flashmob in mn mailbox. Ik ga er in ieder geval even kijken a.s. woensdag. En je wordt er nog eens vrolijk mee wakker ook, zo'n filmpje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 257
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeiemorregen!
Nounounou jullie hebben er wel een feestje van gemaakt, hè, gisteravond :D
Geen wonder dat jullie nu nog op 1 oor liggen hahaha.

Alf al heb ik gisteren niet op internet vertoefd ik heb wel degelijk en vaak zelfs aan je gedacht.
Feliciteren? Weet niet of ik je daar een plezier mee doe.
Maar je krijgt van mij wel een big {{:heart:}}.

Dymph je bent ab-so-luut niet alleen in je strijd. Maar dat heb je uit de reakties al wel begrepen denk ik?
Ook hier nog vallen en opstaan hoor. En dan te bedenken dat ik in juni 2009 voor het eerst stopte. Wat was ik overtuigd. Enfin, veel gebeurd, veel geleerd, ja dat wel.
Zag laatst dat een collegaatje het boek "Als leven pijn doet" aan het lezen was. En dan denk ik: ja, leven DOET pijn, niet "als" maar altijd. Dan maar leren kijken naar de mooie momenten die er soms toch ook zijn.

Glen, waar ben je? Wat doe je? Maak me wat zorgen om jou. Schakel alsjeblieft hulp in?

Bol: wat is je tuin práchtig geworden!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Mup: vind jij de winter leuk dan? dat je opent met "wachten op sneeuw?"????????????
Ik tel de dagen af tot 21 december en slaak altijd een zucht van verlichting als we die gehad hebben, kunnen we tenminste weer naar langere dagen uit gaan kijken.
Ik mis......:rose::rose::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag dag lieve Igor,

Ja mooi hé Saar. Ik ben zo trots als een pauw. Ik ben zo blij dat ik dat nog kan en dat mijn lichaam het niet laat afweten. Daar ben ik zo dankbaar voor. Ga jij vandaag nog iets leuks doen?
W.b. Dymph, ik schirjf haar iedere dag een p.b. Jammer dat ze zich alleen voelt in haar strijd, want we zijn toch allemaal begaan hier met haar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Jerre en Dees,

Nou Jerre kleed die kleine maar lekker warm aan hoor. Dit weer is inderdaad goed voor een fikse verkoudheid.

Dees ik heb wel eens gehoord dat je een halve ui onder je bed moet leggen, dan komt het los, maar stomen als je eucalyptus hebt is ook goed.;) Vervelend als het vast blijft zitten, je wordt er zo moe van.

Moghu Jet. Maar dat is toch lekker als je door de wekker heen slaapt? je ziet dat zoonlief toch wel voor zichzelf zorgt, je zal toch die slaap wel nodig hebben.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb het zelf maar opgezocht, jullie willen het toch niet vertellen:wacko:

Flashmob: Een flashmob is een (grote) groep mensen die plotseling op een openbare plek samenkomt, iets ongebruikelijks doet en daarna weer snel uiteenvalt. Flashmobs worden veelal georganiseerd via moderne communicatiemiddelen zoals het internet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Jet dan kan ik me voorstellen dat je je knul nog lekker wilt verwennen. Het zal niet makkelijk zijn voor je als hij op kamers gaat meis. De jeugd vindt het vaak een uitdaging om weer een stap te nemen naar volwassenheid maar de ouders denken vaak dat ze het niet kunnen.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Teveel

En nu wil ik natuurlijk ook weten: Wat gaan jullie waar voor iets ongebruikelijks doen???

Kom ik misschien kijken
:)

Harry, bekijk even mijn filmpje die ik gelinkt heb in mn openingsbericht hier. :)

Jet, ik dacht eerst dat de mob woensdag was, maar het is morgen al zie ik nu pas. Dus ik ga niet. Maar jij hebt er eentje voor woensdag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...