Mupke Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 Oh, en Jet, ik kom niet bbq-en. Kan die datum helemaal niet. En als ik wel zou kunnen zou ik vast niet durven. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 Glen als je het zelf niet kan is dit de juiste stap. Moedig dat je het gaat doen maar vooral dapper dat je het voor jezelf toegeeft en eraan gaat werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 @Eks! maatjes met z,n 3-en!ik ga nog goed vandaag!Hoest met jou??En met jou Dimph?Heb het moeilijk maar ga ervoor!Maatjes met z,n 3-en?Zie net je pb dimph,ga er zo nog even op antwoorden.Kop op eks,je was/bent zooo goed bezig!!!!!!Pb altijd ok!!Voor alle anderen ben gewoon trots op jullie allemaal111 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 hoi Glen wat goed. wanneer kun je terecht. zet 'm op je redt het wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glen Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 bolletje ik word in zutphen opgenomen bolletje i zit met verdriet ja weer met verdriet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 wat een kwestie van aanvaarden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 LIEF jET MAAR IK SLA NOG EVEN OVER:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 Glen waarom heb je nu verdriet? Heb je het gevoel dat je gefaald hebt? Misschien kun je het verdriet met ons delen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glen Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 Liefe mensen van dit vorum ik will praten niks anders dan praten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 Niwi...heb vorige jaar vaak over je heen gelezen.....nu heb je me geraakt vandaag! Wilde ik gewoon even melden! Thanks!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 hoezo, Yajala ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 je hebt me na laten denken,niets bijzonders maar door je toch simpele antwoorden vanmorgen heb je me aan het denken gezet vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 Het is ellendig als mensen struikelen. En toch ben ik dan blij te zien dat ze (ik ook ) hier blijven komen. Dat is positief toch?Hoevaak zien we niet nieuwe aanmeldingen en na een paar dagen met enthousiaste berichten lees je ze nooit meer terug. Ik kan natuurlijk niet weten wat dat betekent, maar heb daar wel mn gedachten over.Ik geloof niet zo in jarenlang excessief drinken, de knop omzetten om te stoppen en klaar is 't. Niet omdat ik er niet in WIL geloven, maar we zien hier toch vaak dat het zo niet werkt.De één struikelt wat vaker dan de ander, heeft het ook moeilijker om wat voor reden dan ook, maar zolang we ermee bezig blijven en weer opstaan. Uiteindelijk moet het goedkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 er is geen 1 omstandigheid of geen 1 persoon die me kan doen drinken....ik ben het nog altijd zelf....Als ik vanaf mijn stoel naar de kelder moet, of de koelkastof de winkel of de cafe...dan heb ik willen drinken en wel bewust ookomdat ik op die fracties van seconden/minuten heb kunnen bedenkenwat drank met me doet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 quote: Originally posted by: jetsetja ya, dat doet ie nou ook altijd bij mij....het zijn van die simpele korte zinnetjes, he? nou idd jet....simpele korte bijna nietszeggende zinnetjes............maar toch!ben ik er de hele dag mee bezig geweest! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 Glen zou je hier op het forum willen praten of liever anders? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 ik ben toch erg he, Jet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 Jet is het nu al duidelijk wanneer die meeting is? Heb net geprobeerd het op te zoeken maar niks gevonden.Wel helemaal te gek dat je me komt halen. wist het wel hoor want dat had je al beloofd maar ik raakte een beetje in verwarring omdat ik niet wist of het nog door ging.En moet ik dan Kohtje ook een p.b. sturen of doe jij dat voor ons twee? Vind het best wel erg spannend brrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 Ja, Mup.zo heb ik er ook veel gekend....helaas is voor velen drinken makkelijker...de weg van de minste weerstand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 bewust er mee bezig zijn, Yajala,....en er ook bewust mee bezig blijven...met de nadruk op blijven.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glen Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 anders bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 ik ben straks terug,even zoon van voetbaltraining halen.Ik blijf on line.tot straks!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 ja, Jet, heel eventjes dan..vooruit maar...en het is inderdaad een aanpassing...en verandering van levenswijze...het valt niet mee nuchter te leven als je dat nog niet geweest bent... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 Glen, je kunt mensen toch ook een p.b. sturen? Of vind je dat niet prettig? Je kunt misschien ook een nieuw draadje, speciaal voor jou, openen? Ik noem nou maar iets maar dan kun je daar schrijven zoveel en zolang je wilt, en het wordt toch wel gelezen door diegene die het met je willen delen. Zou dat misschien iets voor je zijn? als b.v. een soort dagboek, waarin je jouw dagen beschrijft. Of als je alleen maar wilt schrijven en niet wilt hebben dat er gereageerd wordt, kun je dat allemaal aangeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glen Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 Beste Bolletje ik zou graag jou een pb willen schrijven maar ik weet niet hoe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden