Spring naar bijdragen

Maandag 1 november.


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 231
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@Eks! maatjes met z,n 3-en!
ik ga nog goed vandaag!
Hoest met jou??
En met jou Dimph?

Heb het moeilijk maar ga ervoor!

Maatjes met z,n 3-en?
Zie net je pb dimph,ga er zo nog even op antwoorden.


Kop op eks,je was/bent zooo goed bezig!!!!!!

Pb altijd ok!!

Voor alle anderen ben gewoon trots op jullie allemaal111

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is ellendig als mensen struikelen. En toch ben ik dan blij te zien dat ze (ik ook :)) hier blijven komen. Dat is positief toch?
Hoevaak zien we niet nieuwe aanmeldingen en na een paar dagen met enthousiaste berichten lees je ze nooit meer terug. Ik kan natuurlijk niet weten wat dat betekent, maar heb daar wel mn gedachten over.
Ik geloof niet zo in jarenlang excessief drinken, de knop omzetten om te stoppen en klaar is 't. Niet omdat ik er niet in WIL geloven, maar we zien hier toch vaak dat het zo niet werkt.
De één struikelt wat vaker dan de ander, heeft het ook moeilijker om wat voor reden dan ook, maar zolang we ermee bezig blijven en weer opstaan.
Uiteindelijk moet het goedkomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

er is geen 1 omstandigheid of geen 1 persoon die me kan doen drinken....
ik ben het nog altijd zelf....Als ik vanaf mijn stoel naar de kelder moet, of de koelkast
of de winkel of de cafe...dan heb ik willen drinken en wel bewust ook
omdat ik op die fracties van seconden/minuten heb kunnen bedenken
wat drank met me doet...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jet is het nu al duidelijk wanneer die meeting is? Heb net geprobeerd het op te zoeken maar niks gevonden.:(
Wel helemaal te gek dat je me komt halen. wist het wel hoor want dat had je al beloofd maar ik raakte een beetje in verwarring omdat ik niet wist of het nog door ging.:)
En moet ik dan Kohtje ook een p.b. sturen of doe jij dat voor ons twee? Vind het best wel erg spannend brrrr.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Glen, je kunt mensen toch ook een p.b. sturen? Of vind je dat niet prettig? Je kunt misschien ook een nieuw draadje, speciaal voor jou, openen? Ik noem nou maar iets maar dan kun je daar schrijven zoveel en zolang je wilt, en het wordt toch wel gelezen door diegene die het met je willen delen. Zou dat misschien iets voor je zijn? als b.v. een soort dagboek, waarin je jouw dagen beschrijft. Of als je alleen maar wilt schrijven en niet wilt hebben dat er gereageerd wordt, kun je dat allemaal aangeven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...