Spring naar bijdragen

Dinsdag 2 november


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 221
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

'Avond allen :)

Ik heb een heerlijke werkdag gehad. Bruis van de energie. Dat zal ik de komende week ook nog nodig hebben want het wordt nog druk. En ik start met mn nieuwe project. Ook dat gaat weer veel extra uurtjes kosten maar het brengt me ook heel veel. :moon:

Ik heb bijgelezen. Zo te zien een waardevolle dag hier op het forum. Veel mensen die in de knoei zitten, maar het is mooi om te zien hoe de rest dan ondersteunt. :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Echt doen Jurgen. Ik heb geen echte tips om de trek te doorstaan. vind het zelf al net zo moeilijk.
Maar geef er toch een paar, mss heb je iets aan..
Heel erg sterk het gevoel van de day after (na een drinkgelag) naar boven halen: dat faalgevoel, dat zieke gevoel, dat uitermate mistroostige gevoel, enfin je kent het wel. Dat naar boven halen.
Voor dit forum ging ik boeken over alcoholici lezen, om weer ff scherp te worden.
Lopen met de hond of anders opdrukken, buikspieroefeningen, iets fysieks, wil ook wel eens afleiden,
Eten, deden alle leden van de AA, kilo's pinda;s en chocola, mmmm.
Of de tip van Jet hier van het forum en voor mij het engst, maar wellicht het doeltreffendst: het gevoel van trek over je heen laten komen en de zit maar uitzitten. Dus wachten tot het overgaat. Nou ja, daar ben ik dus geen ster in.
Ik roep maar wat hoor, maar uiteraard met de bedoeling je te helpen.

Bol, wat fijn dat je zo'n welverdiend compliment van je psych kreeg. Das een heerlijk gevoel en je zo gegund. En ja, je bent ook harstikke goed bezig, waarvoor een dikke
:present::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tuurlijk gaat het je lukke Jurgen. Er hang een toekomst van af, de toekomst van jou.:)

Goeie avond Mupke, Dymph en natuurlijk Igor.:present:

Heerlijk Mupke dat je zoveel energie hebt meid. Dan werk je ook veel fijner als je het gevoel hebt niet kapot te kunnen.

Dymph hele goeie adviezen meis. Geweldig.:sun:

Igor hoe is het vandaag met jou gegaan? Hoe is het met K&B?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Igor, je bent nogal een stille hier als het om dit soort dingen gaat. Ik ben bang dat je daarmee een beetje gevaarlijk bezig bent. Deel toch eens wat er in je koppie omgaat meid. En dat hoeft niet en publique, maar je kunt ook iemand die je vertrouwt een pb sturen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bedankt mensen.. heb de telefoon gepakt en een hele berg eten bij de turk besteld, en 1,5 liter water gehad. moet zeggen dat het hele erge hunkeren nu weg is. nu tv kijken voor de afleiding. vind het erg fijn hoe iedereen hier meeleeft ook al kom ik hier pas net kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed gedaan Jurgen. De Turk zou ik elk moment inruilen voor een borrel. :P

Ennehhh, de meeste van ons hebben hier in het begin zo moeilijk gezeten hoor. Dus bedankt voor het bedanken, maar als je zo doorgaat kan je zelf over een tijdje tips doorgeven. ;)


Ik ga even bankhangen luitjes. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé verdorrie Igor ik zou willen dat ik je kon helpen. Maar ga maar lekker vroeg naar bed. Alle tijd die je slaapt, heb je het niet moeilijk. Kusje op je neus.;):heart:

Geweldig Jurgen. Als je nu al zo krachtig reageerd en niet gaat drinken dan mag je heel trots zijn op jezelf.
Wij kunnen wel helpen maar jijzelf bent toch degene die de stap gezet heeft om niet te gaan drinken.:present:

Zo Bol gaat ook lekker bankhangen. Ben moe doordat ik vannacht niet goed geslapen heb. Vanavond toch wat eerder afsluiten en me ff leeg maken.
Morgenvroeg komen ze me van de dierenamb.om 8.30 halen:angry: Zijn ze nu helemaal van de pot gerukt. Zal morgen eens flink te keer gaan als ik daar ben.:(:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...