niwi Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 en daar alle inspanning voor te leveren die nodig is om dat doel te bereiken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 OOOOOOOO:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glen Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Nou Bethanie ik zit precies met het zelfde probleem heb ze een dag los gehad maar zitten nu ook weer dicht ps doe het maar Rustig aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Wat goed! Had je ze helemaal open? Of een klein stukje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Heb een hikdag denk ik. Hik overal tegenaan. Moet de deur uit. Bleh:P:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Oeps dat was een onbedoelde dubbele boodschap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Ben ik er even niet: en dan zijn er ineens 3:)Tuurlijk ik ook mijn nuchtere zelf. Vandaag met een huis vol kinderen die allemaal een vriendje of vriendinnetje te spelen hebben. Net op internet iets gekocht. Nu aan het uitvogelen hoe ik iets overmaak naar edelstenen webshop in Duitsland. Heb net de mail ontcijferd...Nu nog het hoe overmaken...Ik moet vast iets met die IBAN rekening? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Ik ga nu boodschappen doen en geen drank in huis halen. Ben wel bang dat ik dan vanavond weer hysterisch op het forum zit doordat ik geen drank in huis heb en de angst die ik dan voel. Hoop dat het allemaal goed gaat. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Hé neem gewoon heel weinig geld mee. Heb ik in ieder geval geen geld om wijn te kopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Succes Bethanie! Keep it dry!Hier die stomme overboeking niet gelukt:( Hij accepteert het IBAN en BIC code niet, lekker! Nu maar gevraagt of het ook met PayPal kan, stuk gemakkelijker...Zucht...Moet ik ook maar niks kopen...Heb ook helemaal niks nodig...Tja... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Goedemiddag allemaal,Borretje;Gefeliciteerd met je verjaardag, en nog vele jaren in gezondheid en geluk zullen we maar zeggen he:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Je hebt het verdient hoor Bor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Rapilos "Amen" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Hoi Will,Druk gehad vandaag?Enne..ik bid niet hoor:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Was op voorgaande natuurlijk.Ja, en ben nog druk bezig, dus dit is een quickiekom seffes nog wel terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Goeie middag Kanjers,Ben weer thuis. Heeft iedereen het vandaag prettig gehad? Hopelijk niet al te moeilijk? Ik heb een partij honger zeg. Gauw leker m'n br. bonensoep opsmikkelen:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Snap, dat het over het voorgaande ging Will,Werk ze nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Ha die Bol,Heerlijk, bonensoep.Eet zeHier witlof, aardappelen en vegetarische schnitselOok lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Hier hutspot. Dat overtreft alles! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Hey goeie middag die Rap.Ik heb nog nooit een verg. snit. gegeten. Het lijkt me helemaal niet zo lekker. Heb je daar nu ook lekkere jus van? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Hey die Beth. Met rookworst of met haché? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Rundvleesdinges, weet ik niet, was kant en klaar. Geen zin in koken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Rookworst doe je toch alleen bij zuurkool- en boerenkoolstampot? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Tegenwoordig zijn die kantenklaardingesen ook goed hoor, maar ik hebt toch het liefst m'n eigen hustpot. Helemaal fijngemalen en dan met lekker veel vlees en jus. mmmmmmmm:PZo ik ga AAAANNNNVVVVAAAALLLLLUUUUUUUU Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden