PROUD2BME Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 Hee kop op Dimph!Je katten zijn je alles zeg je,die hebben er niks aan als jij de moed laat zakken hoor!Kop op wijfie!Ze hebben je nodig hoor!
PROUD2BME Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 ik ben even weg,kindjes ophalen!!ZO TERUG!XXX
ekstertje Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 Goed zo Yaja, op naar dag 5:) Stoer dat je hulp gaat vragen. Ben benieuwd wat of hij zegt. Vindt je het spannend?Dymph, nou niet de moed laten zakken meis! Als jij je een stuk in je kraag drink hebben je katten er ook niks aan...Wat mankeerd dit katje nu? Kan het iets besmettelijks zijn wat ze van je andere overleden katje heeft gekregen misschien?
blondie6173 Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 Lieve Dymph,Het zit je inderdaad niet mee zeg !!!Hoop dat je het droog weet te houden vandaag ondanks alle spanning en verdriet...Blijf sterk voor je katten lieverd... Wat als je nu gaat drinken en je moet met spoed weg met een van je katten, je hebt nu effe die verantwoordelijkheid...
dymph Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 Dat is allemaal waar Yala, maar ik kan er niet meer tegen, zit d hele dag in angst, en dat is slopend. Het groeit me boven mijn hoofd. Mijn doemscenario's lijken uit te komen. Ik moet aanvaarden, maar jee, ik KAN het niet, wil wel, maar gaat niet. Alleen maar aan het vechten.Tsja Refu zou ik ook maar eens moeten doen zeker onder deze omstandigheden als drank zo nabij is....
dymph Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 Ik weet het lieve Blondie, drinken is geen optie. Hoofd koel houden lukt niet, hoofd nuchter qua drank moet nu wel.
dymph Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 Eks, dat besmettelijk zijn, dat mag ik niet hopen. Maar eerste katje is overleden aan uitgezaaide borstkanker en mijn kater-kerel heeft een acute trombose gehad, dus op zich moet dit niet het probleem zijn, maar je weet maar nooit natuurlijk.
Beate Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 goedenmorgen lieve mensen, ging goed gister! de avond is veel langer als je nuchter bent, gevolg is dat ik pas om half 2 naar bed ga. Ben om half 11 wakker geworden. Ben benieuwd of je Refus zo meekrijgt Yala. Het moet gratis zijn hoor! En dan ook innemen he!
Beate Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 Nee Dymp, zeker niet drinken, DAAR wordt je kat beslist niet beter van
druppeltje Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 Ekstertje ik ben ook vegetarieer of zo noemen ze me maar heel soms eet ik ook wel (biologisch) vlees of vis. Heb door de jaren heen de rollen omgedraaid door er trots op te zijn dan ik geen dieren eet die geen normaal leven hebben gehad en de meesten hebben dat niet. Iedereen eet hier altijd lekker maar het is het idee dat er geen vlees in zit. Zal het je nog sterker vertellen dat ik jaren lang mijn man voor de gek heb gehouden want die moest er niets van hebben van dat gedoe. Hahaha wat heb ik stiekum gelachen toen want de pasta's enzo vond hij heerlijk maar wist niet dat er vegi gehakt in zat. Pas jaren later heb ik het hem verteld en kon er smakelijk om lachen.Zo is het ook met drinken. Vroeger was je stoer door een liter wijn te nemen nu ben je stooer door het door appelsap te vervangen of verzin maar iets.Moraal: het is wennen en dat is psygisch of zeg ik het nu knullerig?
ekstertje Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 Beate, super meis! :present:je voor jou!Dymph, kop op meissie...Doe het voor jezelf en voor je katten. Snap je gevoel, maar je schiet er helaas niks mee op. Hoofd misschien dan niet koel, maar hou het nuchter!
druppeltje Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 Dympf ik bel je zo even maar neem dan wel de foon op.
Beate Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 wat grappig dat sommige mensen gewoon elkaars telefoonnummer hebben
ekstertje Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 Nee, is niet knullerig Drup. Denk dat ik gewoon afscheid moet nemen van mijn verslaving en het gevoel dat de alcohol me geeft. Zoiets denk ik..Vegetarier zijn was een bewuste keuze indertijd. Dit voelt toch minder als een keuze. Heb geen keus. Als ik blijf drinken dan wordt het van 1 fles per avond meer en erger. Mijn kinderen hebben mij 1 keer dronken gezien en dat is 1 keer teveel. Ze hebben het er nog over, gelukkig was ik grappig en konden ze erom lachen. Ik als een boer met kiespijn:$Hier eten ze trouwens meestal vegetarisch mee. Denk dat ze 80% vegetarisch eten. Toevallig vroeg er eentje of we eens spek konden eten want daar was hij nieuwsgierig naar...Dat doen we dus:)
Beate Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 OK mensen, ik ga een ei bakken en aan de slag. tot vanavond, wip ik weer ff binnen hier.
Beate Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 OK mensen, ik ga een ei bakken en aan de slag. tot vanavond, wip ik weer ff binnen hier.
druppeltje Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 Hahaha ekstertje die snapte ik zelfs.Tja? Van eten krijg je een volle maag en blijf je nuchter. Van drinken krijg je een roes.Toch iets om over na te denken want je eet wat je lekker vind en dat is met drinken eigenlijk niet zo.Ja Beate elkaars telefoonnummers hebben is een zaak van vertrouwen ondanks dat Tactive hier herhaaldelijk over waarschuuwt.
ekstertje Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 Nee, klopt Drup..Maar in het begin dronk ik wel wat ik lekker vond. Daarna dronk ik om het gevoel erbij. Hoopte ooit terug te kunnen naar fase 1.Het antwoord is nee.Heb je Dimph nog kunnen bereiken?
ekstertje Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 Zo...flink liggen ****** met de handtekening van mijn profiel..Had iets in mijn hoofd, maar wilde maar niet lukken:( Nu is het toch gelukt, maar weet niet of hij oploopt (in dagen). Dat ga ik morgen zien!Nu maar even wat gaan eten en iets gaan doen hier! Zit nu al uren achter die pc:$ Dimph en Glenn een :present:je en ga ervoor! Doe ik ook!Bedank voor het er zijn voor me. Tot morgen maar weer.
druppeltje Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 Dat is zo, geen enkele alcie kan meer terug naar fase 1 al zal hij/zij het wel willen proberen en dan krijgen we de uitglijders.Nee alweer voicamail ingesproken maar (nog) niets gehoord en dat is al de zoveelste keer dat ik belde.Mijn broek gaat nu toch erg afzakken want je geeft elkaars gegevens niet voor niets. Tuurlijk is het een zaak van vertrouwen maar noodkreten plaatsen en niet bereikbaar zijn?Mijn maatje zou stoppen met drinken afgelopen maandag en ze zou me dan elke dag mailen maar de eerste moet ik nog ontvangen.......
dymph Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 Hey Drup. voel je alsjeblieft niet zo aangesproken. Heb veel telefoon gehad en lang, je daardoor gemist wellicht? Maar niet met opzet hoor, ben gewoon thuis en neem ook altijd telefoon op hoor. En nu krijg ik jou niet aan de veren.Goed zo Eks en Beate en Yala, complimenten voor het hele 1 november-pact. Ik ga eens stappen ondernemen voor een psychiater ivm medicatie. Die onrust is niet normaal meer. Had ik al van kindsaf aan. Niet door de drank, zpnder drank ook zo nerveus en paniekerig altijd. AD helpen niet, duss... Ben er niet dol op, maar dingen lopen uit perspectief...Dus nu aan het werk daarmee. Tsja, helaas lange wachttijden.
dymph Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 Enne... ik eet ook nauwelijks vlees, wel vis. Vegetarische schijven prima. kan de geur en de smaak van vlees niet meer harden. Gatver. Dus gaat vanzelf. En als ik dan nog denk aan die diernindustrie, vergaat me de lust helemaal.
bolletje Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 Dymph lieverd ik ben net terug van de kabouter en heb gelezen dat het weer erg moeilijk is voor je. Maar wat goed van je dat je hier deelt lieverd. Ik hoop echt dat je sterk blijft maar zie ook het gevecht. Houd moed meis want het diertje voelt ook dat jij niet lekker in je vel zit. Voor mij heel gemakkelijk gezegd en begrijp erg goed dat je je nu zo machteloos voelt. Toch hoop ik dat je sterk genoeg blijft om door te gaan en niet naar de drank te grijpen. Het maakt het dan nog zoveel erger.
bolletje Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 Ik stoor me niet hoor Jet, van mij krijg je een dikke pluim.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden