PROUD2BME Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Hee Glen!2e dag he!Top man! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glen Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 bedankt en het gaat door zo morgen dag 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Heel goed!Je gaat er alleen maar beter van worden!KEEP ON THE GOOD WORK!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glen Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 ik voel me nou all beter ik heb nog well dat ik trill en savonds als ik in bed lig zweten en hartklopingen maar ja dat heb ik voor lief maar verder gaat het well goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Goed te horen en dat zweten en die hartkloppingen worden echt minder!Je krijgt er een hoop voor terug moet je maar denken he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glen Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 weet je Yajala ik krijg zo veel steun van iedereen hierdat helpt echt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Ya, wat goed meid, dag 5 alweer. Ja dat loopt gauw weer op naar weken, maanden en misschien ook wel jaren. Wat zou dat fijn voor je zijn meis.Hoeist met de pup? Is zeker al een hele grote hond geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Ja goed is dat he Glen,zeker als je trek hebt vooral hierkomen hoor!Ik ben een tijdje weggeweest omdat alles zo goed met me ging dat ik hier maar wegbleef.Helaas terugval gehad maar iedereen staat meteen weer voor je klaar! voor iedereen van het Forum! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Zou mooi zijn Bol:heart: maar nu nog maar even van dag tot dag bekijken!Maar voel me heerlijk,en dat al na 5 dagen!Gisteren je advies eindelijk opgevolgd Bol!Eindelijk de stap naar de HA gemaakt!Alles eruit gegooid en recept gekregen!!!HOERAAAAA!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 En de pup is m,n grootste steun Bol haha,ze moet wat aflopen met me zeg als ik afleiding nodig heb! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glen Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 nou ik ga jullie verlaten ik ga tv kijken en morgen ga ik er weer voor nou doei doei Glen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Veel succes Glen!Hou vol he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Ya, nou hier word ik zo vrolijk van hé. Wat goed dat je naar de h.a. bent geweest. Was het nu erg moeilijk of viel het allemaal mee? En ben je al begonnen om refu te slikken?Doeg doeg lieve Glen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 WHAHAHAHA:DEerst 1001 smoesjes verzonnen om de afspraak maar af te kunnen zeggen,daarna half uur in de wachtkamer gezeten,ach ik kom een andere keer wel terug,zweet stond op m,n rug,klotsende oksels,PPPFFFFFF,ging ineens de deur open ..........HELLUP!!!!!!!!!Mevrouw Yajala......MMMMMMMMMM,die deur door dat kamertje in..En waarmaa kan ik je van dienst zijn vraagt hij........................Nou binnen 1 seconde brak ik........net een klein kind!Schaamde me rot maar kon niet meer stoppen.Hij luisterde alleen maar,hij zei helemaal niks!Hoefde er niet eens om te vragen!Had veel eerder moeten gaan!Morgen begin ik ermee!Voel me nu al rustig!!!Thanks Bol!Je bent een schat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Zie dat ons sterk woestijnvosje ook weer gearriveerd is. Goh jongen wat ben jij, ondanks alle moeilijkheden, gegroeid zeg. Zo sterk geworden. Heel fijn, ondanks de grote moeilijkheden waar je nu in zit, om dat te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Ya hoevel keer per week ga je slikken? Misschien kunnen we het samen doen als je wilt? Ik slik s'maandags en donderdags. Maar als jij meer dagen wilt slikken doen we dat gewoon. Maar het zou ontzettend fijn zijn als we het met z'n tweeen doen. Of de woestijnvos wil misschien ook mee doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Bolliewollie, laat dat "sterk" er maar al af hoor, voel me danig verzwakt door alles.Zit nu hier in St-Job en eindelijk kopt er een beetje rust in mijn hart.Deze dag staat in mn top 5 van moeilijkste, zonder twijfel ! Ben nu thuis tot dinsdag (afin, thuis :confused;). Hopelijk weet ik tegen dan al iets meer van die bank(en). Dan zou het pas beter worden, denk ik.Ga nu even vlug iets klaar maken om te eten en leg me voor de open haard om in slaap te vallen. Oblivion graag ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Ik ga ook 2 keer per week slikken Bol,morgen begin ik wel vast omdt ik een weekend vol feestjes heb en gewoon NIET wil drinken!Verder ga ik ook de maandag en donderdag slikken zodat ik de weekenden veilig doorkom en mocht het nodig zijn kan ik altijd nog extra slikken!Ben helemaal in een feeststemming!Heerlijk,was ook wel weer even nodig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Ach Will dat vind ik jammer om te horen.Kan je helaas niet vertellen waarom dit gebeurt maar kan je wel m,n schouder aanbieden en een hele dikke virtuele kus geven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Hoe lief van je Yala, het helpt, geloof me, het helpt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Your welcome Will:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Ga maar lekker ff plat Rekel, dat is alleen maar goed, en volgende week zal ik voor je duimen.Ya, prima meis. Gaan we maandag samen fijn beginnen. We melden het gewoon dan s'maandags en donderdags op het frum.ik heb er echt zin in meid. Samen staan we ozo sterk. Ja en die rust komt nog meer als je inderdaad gewoon Refu. slikt. Ik merk het aan mezelf.goh wat kan ik onrustig worden als ik besluit te gaan drinken. Niet meer normaal. Slaap er s'nachts zelfs heel slecht van.Nee dit leven is zaaaaalig, er komt zoveel ruimte voor andere dingen en je kunt echt genieten, niet een dronkemans vreugde, maar een eerlijk gevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Kan niet wachten Bol!Maandag gaan we er samen voor!Eindelijk die rust in m,n hoofd,niet meer na te hoefen denken!Niet alleen goed voor mij maar voor het hele gezin!Thanks voor je hulp Bol!Waardeer ik echt heel erg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jerre1982 Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 ellookeeees! net 1 maand en 1 dag droog waaw de tijd gaat snel ! kzie hier dat er ook weer nieuwkomers zijn, of mensen die de stop aangaan leuk! veel succes en sterte iedereen! yajala proficiat goed bezig! en Glen ook zie ik!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Haha wat een gezellig binnenkomen Jerre!'Jij ook goed bezig he!Wordt nog eens wat met ons allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden