Spring naar bijdragen

Vrijdag 5 november


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 256
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Sorry dat ik er even tussenval. Ben aan het werk, heb niet veel tijd, want moet al opnieuw gaan uitrukken.
Maar man, man, man, wat voel ik me vandaag toch weer rotslecht !!!!
Valse kriebelingen in de buik, zenuwachtig als de pest, zwartkijken, zelfmedelijden enz enz.
En we zijn "nog" maar de 5de november !!

Gisteren de notaris niet doorgegaan, T wil niks tekenen alvorens ze weet of haar lening er door komt om mij uit te betalen. Wil dus zeggen, geen EOT, en zonder EOT ik ook geen lening !!!
Ik moet wel op 30 nov daar staan met een cheque of de koop gaat niet door, plus dat ik 9000 euro kwijt ben.
Ik weet niet hoe ik hierdoor moet spartelen. Die onzekerheid nog steeds begint nu echt wel zwaar door te wegen hoor. Nieuwe afspraak bij notaris op 16/11, in de hoop dat ze dan nieuws heeft van de bank.
Als dit misloopt, dan weet ik het even niet meer !!!

Dit had allemaal zo anders kunnen lopen !! Denk al langer hoe meer terug aan de mooie dingen die we hadden vroeger, en de pijn wordt daardoor groter en groter. What have I done ? What has she done ??

WHY !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom er ook even tussen vallen. Kom net terug van de rechtbank. En waarschijnlijk heeft het daar niks mee te maken maar voel me sinds gister nogal depri. Snap er niks van eigenlijk. Op het vorige berichtje kan ik helaas niet reageren omdat ik het niet snap en me moeilijk erop kan concentreren wat er staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Desi

Ik heb vandaag ook mijn dag niet. Voel me afwisselend verdrietig een niksnut en waardeloos. Weet niet waar dit gevoel van afkomt.
:brokenheart:



Ik ben al te laat zie ik. Als je nog meeleest Desi. Je weet wel dat je niet waardeloos bent he? Integendeel meissie, je was net zo lekker bezig de laatste weken. Kop op he? :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
will




Gisteren de notaris niet doorgegaan, T wil niks tekenen alvorens ze weet of haar lening er door komt om mij uit te betalen. Wil dus zeggen, geen EOT, en zonder EOT ik ook geen lening !!!


Ik moet wel op 30 nov daar staan met een cheque of de koop gaat niet door, plus dat ik 9000 euro kwijt ben.





Will, hoe kan dit nou allemaal zo gebeuren? Je hebt het appartement toch gekocht onder voorbehoud van financiering, hoop ik? Of werkt dat bij jullie anders?

En ik schrik vooral als je schrijft dat je het nog maar net redt om door te spartelen (of iets van die strekking). Het moet Wiil. Er is geen keus! En je kunt het. dat heb je laten zien. :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Fibo


Kun je ook je gedachten verzetten. Bv. een mooie film vanavond, een boek, wat leuks dit weekend.


Je voornemen om een bloemetje voor jezelf te gaan kopen, enz.



Mooie insteek Fibo . :) Een mens moet zichzelf regelmatig verwennen idd. Lekker luchtje, bodylotionnetje, kleding die je niet nodig hebt ... Er is genoeg. :moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar heb je een goed punt Jet. (zoals wel vaker :))
Volgens mij werkt dat bij wel meer verslavingen zo. Roken, ook zoiets. Euforie alom als je stopt en gaat nogal makkelijk zelfs. Jaaa, de eerste weken. En dan opeens ... poef, weg motivatie en euforie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Liefe mensen zou ik mischien ff wat tussen door kunnen vertellen
waar ik best well trots op ben
ik drink all jaren van smogens tot savonds
en best well veel maar nu komt die
ik heb nu 2 dagen niks noppes aangeraakt
veel van jullie zijn er mischien all langer van aff
maar ik wou dit toch ff kwijd

groetjes Glen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

K&B zijn het wat aan het rechttrekken :huh:
kreeg vandaag opmerkingen waar ik dus helemaal niet blij van werd. ik heb van gif een nieuwe outlook aangeschaft. ik zat te dubben tussen wat drinken of nieuwe kleding, toch maar voor het laatste gekozen (heb ik iets langer plezier van) :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...