Spring naar bijdragen

Vrijdag 5 november


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 256
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

WHAHAHAHA:D
Eerst 1001 smoesjes verzonnen om de afspraak maar af te kunnen zeggen,daarna half uur in de wachtkamer gezeten,
ach ik kom een andere keer wel terug,
zweet stond op m,n rug,
klotsende oksels,

PPPFFFFFF,ging ineens de deur open ..........HELLUP!!!!!!!!!
Mevrouw Yajala......
MMMMMMMMMM,die deur door dat kamertje in..

En waarmaa kan ik je van dienst zijn vraagt hij........................

Nou binnen 1 seconde brak ik........net een klein kind!
Schaamde me rot maar kon niet meer stoppen.

Hij luisterde alleen maar,
hij zei helemaal niks!

Hoefde er niet eens om te vragen!

Had veel eerder moeten gaan!
Morgen begin ik ermee!
Voel me nu al rustig!!!

Thanks Bol!
Je bent een schat!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ya hoevel keer per week ga je slikken? Misschien kunnen we het samen doen als je wilt? Ik slik s'maandags en donderdags. Maar als jij meer dagen wilt slikken doen we dat gewoon. Maar het zou ontzettend fijn zijn als we het met z'n tweeen doen. Of de woestijnvos wil misschien ook mee doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolliewollie, laat dat "sterk" er maar al af hoor, voel me danig verzwakt door alles.
Zit nu hier in St-Job en eindelijk kopt er een beetje rust in mijn hart.

Deze dag staat in mn top 5 van moeilijkste, zonder twijfel ! Ben nu thuis tot dinsdag (afin, thuis :confused;). Hopelijk weet ik tegen dan al iets meer van die bank(en). Dan zou het pas beter worden, denk ik.

Ga nu even vlug iets klaar maken om te eten en leg me voor de open haard om in slaap te vallen. Oblivion graag !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga ook 2 keer per week slikken Bol,
morgen begin ik wel vast omdt ik een weekend vol feestjes heb en gewoon NIET wil drinken!

Verder ga ik ook de maandag en donderdag slikken zodat ik de weekenden veilig doorkom en mocht het nodig zijn kan ik altijd nog extra slikken!

Ben helemaal in een feeststemming!
Heerlijk,was ook wel weer even nodig!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga maar lekker ff plat Rekel, dat is alleen maar goed, en volgende week zal ik voor je duimen.;)

Ya, prima meis. Gaan we maandag samen fijn beginnen. We melden het gewoon dan s'maandags en donderdags op het frum.
ik heb er echt zin in meid. Samen staan we ozo sterk. Ja en die rust komt nog meer als je inderdaad gewoon Refu. slikt. Ik merk het aan mezelf.
goh wat kan ik onrustig worden als ik besluit te gaan drinken. Niet meer normaal. Slaap er s'nachts zelfs heel slecht van.
Nee dit leven is zaaaaalig, er komt zoveel ruimte voor andere dingen en je kunt echt genieten, niet een dronkemans vreugde, maar een eerlijk gevoel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...